Чи може людина нічого не відчувати або не розуміти своїх емоцій?
Мене почала турбувати мой проблема з емоціями коли мій брат сказав що піде на війну а я нічого не відчула, коли я дивилася як плаче моя мама я теж не відчула ні суму ні жалю. Я можу плакати але не розумію чому. Є таке відчуття що в мене просто не заклади можливості відчувати, враховуючи що я перебуваю в постійній тривозі вже 3-4 роки. Я можу вдавати наче я хочу допомогти людині з її проблемою або що мені шкода але я не розумію чи справді я можу відчувати щось таке. Теж саме й з відчуттям любові.
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Так, це називається алекситимія. Неспроможність знайти слова для своїх почуттів, розпізнати і висловити їх. Тому почуття інших людей теж важко розпізнати чи відчути якесь співчуття, навіть у дійсно складних ситуаціях. Якщо алекситимія вторинна (набута), їй передують певні травматичні події в житті. Схоже, це Ваш випадок.
Ви кажете, що 3-4 роки перебуваєте в постійній тривозі. Що відбувається з Вами останні три-чотири роки?
В будь-якому разі, треба попросити батьків записати Вас до психолога, або звернутися до шкільного психолога самостійно, бо проблема не вирішується швидко.
психолог онлайн
Добрий день. Не можна сказати однозначно,що у вас. Це треба досліджувати. Ви ніколи не переживали ніяких емоцій?
Що посприяло розвитку вашої тривожності?
психолог онлайн
Вітаю!
У вас може бути захисна функція психіки, заморозитись, відсторонитися, зберігати аналітичність. Ви пишете, що перебуваєте в постійній тривозі, а це свідчить, що немає безпеки віддавати та ділитись почуттями. Що сталося 3-4 роки назад? Можливо там застрягла енергія?
психолог онлайн
Це так було з самого дитинства чи почалося тільки 3-4 роки тому, коли з'явилася і тривога?