Складний вибір
Ми у стосунках з чоловіком 4 роки, дітей не має, наче все гаразд, я йому довіряю повністю, люблю але останнім часом стало не цікаво бути у цих стосунках, не має ніяких позитивних емоцій, все одноманітне, часті сварки зприводу побуту, що йому так підходить, а мені ні. І постає питання, чи не згасли з мого боку почуття до нього, чи не є це просто звичка і зручність??? І є думка далі продовжити стосунки на відстані, та почати більше думати над карʼєрою, роботою в іншому місці.Так як тут я себе не бачу. І чи це буде правильно? Адже я розумію теж, що на відстані стосунки важко підтримувати. Постійно такі думки в голові, як вчинити правильно.
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Ми у стосунках з чоловіком 4 роки, дітей не має, наче все гаразд, я йому довіряю повністю, люблю але останнім часом стало не цікаво бути у цих стосунках, не має ніяких позитивних емоцій, все одноманітне, часті сварки зприводу побуту, що йому так підходить, а мені ні. І постає питання, чи не згасли з мого боку почуття до нього, чи не є це просто звичка і зручність???
Скажите, какая причина Ваших ссор и как давно это началось? В данном случае, можете решить только Вы, хотите ли Вы быть в отношениях или нет. Видите ли Вы будущее с этим человеком? Что Вы получаете для себя в этих отношениях? Почему именно сейчас возник этот вопрос?
Доповнення від автора
Почалось це все - під час війни, коли почали жити лише удвох(до цього мешкали з родиною), почали постійно проводити час разом, він працює дистанційно, і я не маю особистого простору, побути на самоті, і мені з цим важко. Звісно, що бачу майбутнє, але і не хочу втрачати час, карʼєру тому, що я бачу себе десь інше
психолог онлайн
Доброго часу доби!
цитата:
Складний вибір
між чим і чим?
Чи правильно я Вас зрозуміла - Ви обираєте між подальшим кар'єрним зростом та незрозумілими стосунками?
Доповнення від автора
Так, не можу для себе зрозуміти і обрати, чого саме хочу я. Тобто не можу прийняти рішення
психолог онлайн
цитата:
Тобто не можу прийняти рішення
рішення в чому саме?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358133 для Наталия Павловна
Чи розпочати карʼєру, і будувати далі стосунки на відстані, мінімум як пів року не бачитись. Чи бути просто поруч разом, але не докінця реалізованою.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Якщо хлопець працює дистанційно - в чому проблема переїхати разом туди, де Ви будете будувати кар'єру та розвиватися?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358136 для Наталия Павловна
На жаль, він не має змоги поїхати за межі країни(Америка) а у моїй сфері там є хороша робота, зарплата, друзі і я лише там бачу себе і реалізацію, вподальшому хороший заробіток, і швидке досягнення цілей(житло, машина)
психолог онлайн
хех.. таки доволі не проста ситуація, бо Вам доведеться розібратися яка з двох цінностей, саме на сьогодні, для Вас важливіша:
- кар'єра
- взаємовідносини з цим хлопцем
Перше, в чому радила б розібратися - взаємовідносини. Точніше Ваше відношення до хлопця - хто він для Вас? Що відчуваєте до нього? Чи бачите своє майбутнє з ним? Чи хочете дітей від нього?.. і таке інше..
Важливо зрозуміти, чи дійсно це саме та людина, через яку не буде звувати фраза: за ради тебе я...
і не через те, що Ви поїдете. А через те, що обравши залишитись з ним - Ви оберете не його, а себе. Але це я забігла наааабагато вперед ) Спробуйте відповісти на ті питання. І не поспішайте з відповідями...
А краще оберіть фахівця та розберіться в цьому в індивідуальній терапії. Це буде надійніше та корисніше для Вас.
психолог онлайн
цитата:
В чем суть была Ваших конфликтов? Что Вы получаете для себя от этих отношений? Делают ли они Вас счастливой? Видите ли Вы свое будущее с этим человеком?
цитата:
Вы говорите, что в этих отношениях Вы не чувствуете себя достаточно реализованной, что у Вас есть свои планы на жизнь. Да, действительно, отношения на расстоянии могут претерпеть изменений, но, судя из того, что Вы пишите, то сейчас Вы так же не чувствуете себя счастливой. Подумайте о том, какие у Вас могут быть плюсы в будущем и минусы. Если Вы останетесь в этих отношениях, то какая их перспектива.
Мне кажется, что у Вас был конфликт внутренний и до этих отношений, а с этим желательно разобраться индивидуально.