Думки про смерть
Мені сниться моя ж смерть вже на протязі 3 місяців, все кольорове, від першого лиця. Раніше відчувала легку біль після смерті але не прокидалася, а тепер прокидаюсь і інколи маю панічні атаки. Місяць тому покінчила з селфхармом і не хочу більше до цього повертатися, але мені страшно, моя мама мені вже рік обіцяє психолога але ніяк не запише..
Питання від: ; Вік: 14

психолог онлайн
Доброго дня, Аліно!
Розкажіть, будь ласка, як давно у Вас почалися думки про смерть, після яких подій в житті? Чи були у Вас втрати близьких людей або домашніх тваринок за останні кілька років? Чи є у Вас симптоми депресії або іпохондрії? Які почуття Вас переповнювали, коли Ви селфхармили, і що допомогло зав'язати з цим?
Думки про смерть - це нормальна, природна для людини річ, бо людина - одна з небагатьох (якщо не єдина) істота на планеті, яка усвідомлює власну смертність. А підлітковий вік - якраз сензитивний (чутливий) для таких думок, бо в цей період в людей прокидається самосвідомість і сягає розквіту здатність до рефлексії. Тому багато людей в цьому віці можуть або почати усвідомлено боятися смерті, або бажати її собі, або ризикувати власним життям, "заграючи" зі смертю (кожному своє, як то кажуть).
І дуже добре, що Ви просите маму записати Вас до психотерапевта, це і треба зробити у Ваших обставинах. Продовжуйте просити та переконувати, робіть акцент на тому, що мозок - це такий самий живий орган і його здоров'я так само важливе, як, накприклад, здоров'я зубів. Бо як буде працювати Ваш організм, якщо мозок буде збоїти? Теж зі збоями, тому тягнути зі зверненням по допомогу не варто.
психолог онлайн
Ви самі можете записатись до психолога. Маєте таке право з 14 років. І так само до лікаря
Відредаговано автором 14-01-2024 13:02:32