Зациклення на минулому,негативні думки,відчуття безпорадності
В дитинстві на моїх очах померла найближча до мене людина-мій дідусь ,я дуже переживала цей епізод все життя ,у більш дорослому віці я зустріла людину,яку покохала ,в нас були плани на одруження та він помер у дтп ,я впала в депресію,не працювала ,не вчилась і після цього як мені здалося я познайомилась з людиною яка до була добра ,він мене ненадовго витягнув с цього стану ,але він був закордоном ,ще й розведений,з дітьми від колишньої,але я йому дала шанс .Зрештою я дуже важко отримала дозвіл на вʼїзд з попередньою депортацією ,але по прильоту відношення до мене різко погіршилося,чоловік не хотів допомагати мені ні з чим тут .я була одна в 4 стінах ,без страховки перший час ,без розуміння хто я ,що тут роблю ,просто домогосподарка ,потім я записалась у зал та отримала від нього купу ревнощів та агресіі ,він постійно маніпулює мною ,бо знає ,що повернутись я не можу до батьків ,бо вони самі живуть на лінії фронту ,постійно маніпулює грошима ,тим щоб я збирала свої речі та їхала с його дому ,а потім на наступний день вже як нічого не було ?до того ж він всі ці 5 років відносин сидів на сайтах знайомств,обіцяв ,що вже не буде сидіти ,але я кожен раз знаходила нових знайомих його .його діти два роки тому почали жити з нами,бо їх мама стала наркоманкою та від них відмовилась ,зараз їм 6 і 12 років ,діти маніпулятивні ,істеричні ,постійно під контролем психолога ,між тим цей недочоловік хоче щоб я була їм мамою,але так і нічого за 5 років не зробив ,щоби я хоча би була його жінкою ,він все каже ,що він тільки недавно розвівся і йому одруження не на часі .с початком війни стрес тут наявний та стрес і переживання за батьків вилився в те ,що я часто хворію ,болісно до всього ставлюсь ,постійно плачу і не бачу майбутнього,мені хочеться забути все що зі мною було за останні роки ,викинуть в сміття та почати заново ,але я дуже боюсь майбутнього,бо я одна ,в мене немає підтримки,навіть моя мама каже ,щоби я краще тут була ,аніж у війні .До того ж я постійно згадую минуле ,як я була щаслива ,як планувала майбутнє і все зламалося за один день і боюсь ,що буде ще гірше ,тим паче в такий час .Два роки тому в мене була діагностована депресія психіатром -в діагнозі розлад адаптації ,хронічне депресивний розлад .На прийом я прийшла посміхаючись та коли лікар спитав ,що трапилось ,я не могла вимовити і слова ,я почала плакати та не могла зупинитися,лікар дав ципралекс від нього мені було тільки гірше ,я зупинила прийом ліків .я не знаю з чого можна почати своє нове життя ,як підти від людини від якої я залежна фінансово та емоційно,в мене є на перший час гроші ,але не має плану що я буду робити далі .як відпустити минуле та почати вірити у себе ?
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Доброго дня.
Чи є у Вас можливість знайти роботу за кордоном, щоб мати гроші? Якщо ні, то чи є у Вас можливість працювати дистанційно, щоб не мати прив'язки до місця житла?
Чи подобається Вам жити за кордоном (не рахуючи того, що Ви нещасливі в цих конкретних стосунках), або хотіли б повернутися в Україну?
Ви не зобов'язані терпіти неповагу до себе з боку чоловіка (до речі, Ви офіційно одружені?) і виховувати його дітей (до речі, де їхня мама?), і маєте право витрачати своє життя на те, що Вам важливе, цінне і подобається. Для того, щоб його реалізувати, краще за все буде попрацювати з психотерапевтом і розібратися у своєму стані глибше.
Відредаговано автором 17-02-2024 20:36:34
психолог онлайн
Марія Радченко
Вітаю. Ви пережили багато складних моментів в житті.. Співчуваю вам, правда. Страх майбутьного і привиди минулого які постійно бентежать - це насправді вже серьозний сигнал щоб звернутись по допомогу і не страждати ще більше. Коли нам боляче - ми сприймаємо світ спотворено, так ми влаштовані. І цей біль сигналізує про те що нам потрібна допомога в першу чергу. Ви не заслуговуєте на те щоб відчувати біль, розгубленість і самотність. Ви слушно зробили коли звернулись до лікаря. Але коли ви припинили лікування - ви повідомляли його про побічні ефекти, питали чи є якась альтернатива? Якщо ні - чи є у вас можливість проконсультуватися з лікарем і змінити препарат який не підійшов вам, і паралельно почати психотерапію? Тому що це найкраще працює як раз в тандемі - в той час, коли в ідеалі ліки дають нервовій системі трохи спокою - психотерапія направлена на переусвідомлення минулого і набуття нових навичок саморегуляції. Сил вам і терпіння.
психолог онлайн
Доброго дня!
Співчуваю Вам, у Вас зараз нелегкий життєвий період, та і раніше легким він не був...
На мою думку, найперше, що потрібно зробити, це привести свій внутрішній стан до ладу. Бо до тих пір, поет Ви будете психо-емоційно пригнічена навряд чи у Вас вистачить сили "відірватися" від цього чоловіка і почати нове, щасливе життя.
З того, що Ви написала, у Вас з минулого "застрягли" непрожиті стреси, пов'язані зі смертю дідуся та загибеллю коханого
хлопця. Ні ту, ні іншу трагедію, насправді, Ви не прийняли і не відпустили. А те, що Ви назвали допомогою вже цього чоловіка, ні що інше, як капкан, у який Ви себе, не усвідомлюючи цього, загнали.
На мою думку, у Вас є величезна тенденція до "злипання" з бо з ними людьми, коли вони стають всім Вашим життям. А така тенденція дуже небезпечна, бо автоматично вводить Вас у роль жертви. Власне, яку Ви зараз і дуже явно відчуваєте на собі.
Що робити? Стати самодостатньою ( не плутати з самостійною) і хто зна, можливо, навіть цей чоловік змінить своє ставлення до Вас. Чоловіки, насправді, реагують не стільки на зовнішній стан жінки, у тому числі, її фінансову спроможність, а її внутрішній стан. І якщо людина не має внутрішньої опори, якщо не наповнена почуттям щастя, її просто спершу "ловлять на гачок", а потім користуються її залежністю.
Як правило, такі залежності формуються ще в дитинстві через недолюбленість батьками. Які у Вас були з ними стосунки? Як вони до Вас ставилися, коли Ви була маленька?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
я не знаю
Вам надо
цитата:
почати своє нове життя
с возобновления лечения.
Потому что
цитата:
розлад адаптації, хронічне депресивний розлад
это заболевание, которое вы, к сожалению, не лечили -
цитата:
я зупинила прийом ліків
Медикаменты поддержат вас и дадут ресурс
цитата:
почати своє нове життя
После этого вы сможете взять несколько индивидуальных консультаций, чтобы иметь
цитата:
план що я буду робити далі
и
цитата:
почати вірити у себе
цитата:
як відпустити минуле
В результате вам не придется "отпускать прошлое", потому что хоть оно и является причиной происходящего с вами, но решать проблему вам надо в настоящем, с ориентацией на будущее.
Вы можете обратиться ко мне за консультацией.
Я работаю с такими проблемами и могу вам помочь.