Як побороти агресію до людей?
Працюю в аптеці, кожен день приходять люди і виливають на мене свій негатив з яким я не можу впоратись, зʼявляється агресія яка заважає мені жити і бути нормальною людиною. Не можу покинути цю роботу через фінансовий стан. Але відчуваю що більше так не можу. Після кожної зміни плачу без перестанку годинами, зриваюся на рідних
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Вітаю!
Співчуваю і відчуваю, що ваша доброта завдала вам велику шкоду. Коли ми сильно добрі, то в тіні наша агресія. З незнайомими людьми ви приємний працівник, а вдома в безпечному оточенні ви вже дозволяєте гніватися, але не це за адресою. Отримані емоції не були прожиті в робочому контакті і ви перенесли їх на родину.
Ваша агресія кричить, що порушенні ваші кордони, які ви не вмієте захищати. Треба пропрацювати вміння говорити ні, захищати себе та не віддаватись чужим процесам. В переписці це не пропрацьовується, потрібна психотерапія.
Відредаговано автором 29-02-2024 23:18:25
психолог онлайн
Добрий вечір.про який саме негатив ви говорите?
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Володимир Анатолійович Тарасенко
Юлия Витальевна Якименко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Бороти агресію не потрібно, бо вона виконує у Вашому випадку виключно ЗАХИСТНУ функцію.
Просто Вам бажано навчитись правильно її виражати, не ображаючи людей, але й одночасно ставлячи їх не місце - не дозволяючи їм себе "кусати".
Але, вірогідно, в дитинстві Вам не дозволяли себе захищати, робили з Вас жертву - і ось результат: Ви не вмієте це робити.
Ваше запитання - це запит на індивідуальну роботу з психологом.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Кожна людина може відчувати агресію, коли її провокують, але постійна агресія може бути симптомом порушень психічних чи медичних станів.
Але агресія не завжди означає, що людина має психічне захворювання і виникає необхідність розібратися у Вашій проблемі.
Агресія може виявлятися у випадках, коли все йде не так, "як треба", людина не контролює емоції, або виховувалась в агресивному середовищі — батьками, схильними до агресії, піддавалася несправедливому чи жорстокому поводженню в школі з боку вчителів чи однокласників.
Але це припущення. Зверніться до психолога і проблема вирішиться.
психолог онлайн
Добрий ранок! Це важно, бо люди виснажені війною. Зазвичай люди відчувають, де можна продемонструвати свою агресію. Це припущення, але ви можете бути, що виражати агресію вам важко, а бути з нею в контакті дуже потрібно. Рекомендую вам взяти сеанс у психолога, щоб жити більш гармонійним життям. Почитайте ще про трикутник Карпмана, може цей матеріал наведе вас на якісь роздуми.
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Павел Леонидович Басанский
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку!
цитата:
Працюю в аптеці, кожен день приходять люди і виливають на мене свій негатив з яким я не можу впоратись
Аби вирішити проблему, спочатку потрібно дослідити, що саме відбувається.
Наведіть приклади, який негатив люди виливають? І навіщо це їм, на Вашу думку?
Чи всі 100% відвідувачів приходять з негативом до Вас?
Напевно, Ви якимось чином реагуєте - розкажіть яким? Що з Вами відбувається в такі моменти - на рівні думок? емоцій?
цитата:
зʼявляється агресія яка заважає мені жити і бути нормальною людиною.
В який саме момент з'являється агресія - в конкретній ситуації? по її завершенні? по дорозі додому? в колі рідних?
Щодо "нормальної людини." Яка вона для Вас - як реагує? що робить? як поводиться з емоціями?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Здравствуйте!
Ваша профессия непосредственно предусматривает контакт "человек-человек", соответственно Вы встречаете большое количество разных людей, при это испытываете напряжение. Вы пишите на Вас агресируют люди, замечали, что Вы говорить, как себя ведете, когда другие на Вас нападают? Вы ли являетесь тем раздражителем, что на Вас смещают свою агрессию, также как и Вы потом дома!
психолог онлайн
Доброго вечора!
Ви пишете "виливають на мене свій негатив з яким я не можу впоратись, зʼявляється агресія яка заважає мені жити і бути нормальною людиною.."
Вага професія пов'язана з постійним контактом з людьми. Що вимагає високого рівня психо-емоційної саморегуляції та самовідновлення. Судячи з того, що Ви написали, у Вас практично відсутні внутрішні ресурси і Ви психо-емоційно виснажена. Що робить Вас надзвичайно чутливою до перепадів настрою у клієнтів.
Тобто, щоб мати можливість працювати далі, Вам варто вміти свої внутрішні ресурси відновлювати та наповнювати. А ще, необхідна повна зміна світоглядної парадигми. Бо до тих пір, поки будете намагатися внутрішньо захистися від "негативу" оточуючих, як це не дивно, але будете перебувати у дуже агресивному стані сама. Адже, захист має під собою сприйняття оточуючого світу як ворожого. А що ми робимо, коли бачимо навколо себе негатив та ворогів? Правильно! Самі стаємо дуже агресивними і починаємо, захищаючись, нападати... Або "заганяємо в глиб себе всі свої негативні емоції... Що на мою думку ще гірше...
Що робити? Кардинально пропрацювати питання свого сприйняття світу, тобто, свій світогляд... Бо поки що Ви перебуваєте в площині "жертва-агресор". А це надзвичайно не лише виснажує, але й може запускати механізм саморуйнування...