Ретроактивні ревнощі
Є суттєва проблема в площині ретроактивних ревнощів, тобто ревнощів до минулих відносин партнера. Шукаю матеріали для аутотренінгу або психолога з досвідом роботи й перемоги над цим недугом. Мені 43, дружині 34, разом 7 років, є донька 2.5 роки. Зараз перехворів на ковід, виникли тривожні стани, в цей же час співпало що було згадано про минулі стосунки дружини, суто випадково і не акцентовано. Й тут почалось, розумію, що це мені не потрібно й значення немає, але уява малює сцени і підсвідомість задавлює, травмує мене. Дружина найкраще що траплялось зі мною в житті (для обох це другий шлюб), ніколи не давала приводів до ревнощів чи сумнівів, порядна, гарна мама, чудова дружина й коханка. Вечір посидів у Гуглі, віднайшов що це за стан та зізнався, що виявляється маю таку проблему з головою. Домовились, що уникатимемо провокаційних розмов. Дуже не хочу, щоб це зруйнувало мою сімʼю, прошу допомоги. Хочу позбавитись цього назавжди.
Питання від: ; Вік: 43

психолог онлайн
Ревность ретроспективная.
Это запрос на психотерапию. Никаких аутотренингов нет. Для начала надо разобраться, почему эта ревность есть и после каких событий появилась.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго вечора!
цитата:
Хочу позбавитись цього назавжди.
Бажання доречне і зрозуміле. Проте вирішується не на раз, а послідовно. Спочатку мета - полегшення стану і напруження від поганих думок і ревнощів.
цитата:
Зараз перехворів на ковід, виникли тривожні стани, в цей же час співпало що було згадано про минулі стосунки дружини, суто випадково і не акцентовано.
Як бачимо, механізм появи ревнощів доволі типовий і навіть закономірний. Ковід - ослаблений організм - негативний вплив на психіку - тривожні стани - і з підсвідомості випливло те, що там було роками приховано і трималось під замком.
Одразу на авансцену виходять питання самооцінки і впененості в собі. Здатність щиро і об'єктивно цінувати те, що маєте. Страхи усе це втратити і не впоратись з переживаннями, які малює викривлена наслідками ковіду уява.
Листування на форумі або любому чаті реально не допоможе. Потрібні індивідуальні зустрічі з психолгом, очно або онлайн - не має значення.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357984 для Владимир Анатольевич
Яка може бути орієнтовна тривалість терапії та частота зустрічей.
психолог онлайн
Традиционно встречи раз в неделю.
А сколько встреч вам нужно будет никто не скажет, поскольку у каждого человека свои психологические защиты, своя скорость сближения, установление контакта и возможности почувствовать доверие и безопасность. Но это точно не про 2-3 встречи.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
цитата:
Цілком погоджуюсь з думкою Валентини Михайлівни.
Сетінг - один раз на тиждень. Решта залежить від багатьох аспектів - стану запущеності проблеми, рігидності або лабільності характеру і емоційної сфери, індивідуального темпу усвідомлення і проживання нового досвіду клієнтом і ще декількох, теж значимих аспектів.
Я своїм клієнтам зазвичай пропоную пройти після першої сесії знайомства шлях, довжиною 5 зустрічей. Ми працюємо над запитом, рухаємось в бік розв'язання проблеми. Людина знає, що буде відбуватись і для чого ми те або інше робимо. Згодом підбиваємо підсумки і клієнт вирішує, наскільки ми наблизились до мети і як рухатись далі.При цьому ми чітко усвідомлюємо кожен свою частку відповідальності. Якось так.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357993 для Владимир Анатольевич
Яку методику психотерапії використовуєте?
психолог онлайн
цитата:
Яку методику психотерапії використовуєте?
Уся інформація в моєму профілі цього сайту.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Так, дійсно, підвищений інтерес до минулого романтичного та сексуального життя партнера називають ретроспективним чи ретроактивним ревнощами. Часто такі ревнощі немають вагомих причин, але становить серйозну загрозу стосункам.
Причини можуть бути різними та залежати від Вашого характеру, умов знайомства з партнером та зовнішніх чинників.
Це може бути захисний механізм, який включається, коли Ви закохуєтесь і починаєте відчувати сильні емоції. Причина також може бути тісно пов'язана з Вашими внутрішніми переконаннями, самооцінкою, світовідчуттям.
Насамперед Вам потрібно зрозуміти, що Ваші емоції абсолютно нормальні. Вони не роблять Вас поганою людиною або божевільною і пояснюються природним бажанням бути єдиним.
Розібратися у своїх почуттях Вам допоможе психолог.
😏
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358010 для Ирина Константиновна
Я розумію, що та реакція яку я маю вона ненормальна і я хочу позбавитись цього, воно зжирає зсередини. Я б хотів почувши про минулі стосунки (до яких я ніяким чином не маю відношення) просто нічого не відчувати, взагалі, було та й було.
Саме психолога який має досвід вирішення такої проблеми я й шукаю.
Доповнення від автора
На даний момент я просто ефективно тримаю це в собі, не даю виходу бо не хочу травмувати кохану людину. Але це суттєво гнітить мене і стає навʼязливим. Я розумію, що мене не влаштує варіант сховатись від цього почуття, мені треба повністю змінити своє відношення, назавжди. Для цього шукаю досвідченого провідника.
психолог онлайн
Ви не зовсім мене правильно зрозуміли. Я написала, що Ваші емоції абсолютно нормальні.
Почитайте, що пишуть психологи на цьому сайті і виберіть того, чиї відповіді Вам більше подобаються.
Усі психологи працюють онлайн. Це дуже зручно.
А ефективність роботи з психологом багато в чому залежатиме від встановлення психологічного контакту з ним.
Відредаговано автором 07-01-2024 02:41:32