Якого лікаря шукати
Постійно болить голова, МРТ голови ,все добре.УЗД шиї -все добре, неврологи розводять руками. Як тільки подумаю, що буде боліти голова, одразу починає боліти.Є страх,коли виходжу з дому, що можу знепритомніти. Тільки вдома коли лягаю голова перестає боліти
Питання від: ; Вік: 32

психолог онлайн
Психіатра. Головний біль може мати психосоматичну природу. Плюс до психотерапевта паралельно зверніться.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Володимир Анатолійович Тарасенко
Валентина Михайловна Жемчужникова
НЕ лікаря, а психолога, який займається психотерапією і працює з психосоматикою.
Ви відрізняєтеся сильним САМОнавіюванням - силою власної думки вмикаєте і вимикаєте біль голови.
Тож на терапії слід з'ясувати, навіщо Ви це робите? Для якої мети? Щоби ЩО?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго ранку!
цитата:
ЯКОГО ЛІКАРЯ ШУКАТИ
Спочатку до психолога - з'ясувати психо-емоційний стан.
І потім досліджувати природу феноменів страху і причин головного болю.
цитата:
Як тільки подумаю, що буде боліти голова
Ось дивіться - своїми думками породжуєте власний головний біль. Чи помічаєте, після чого, під впливом чого такі думки виникають?
Як часто вони приходять до Вас?
Реакцією на які проблеми, не задоволені потреби можуть бути ці думки?
психолог онлайн
Как давно начались такие боли?
Что происходит в вашей жизни?
психолог онлайн
Доброго дня!
Згодна з колегами, щодо психо-соматичної природи головних болей.
І є декілька припущень.
Перше. Ви пишете "Є страх,коли виходжу з дому, що можу знепритомніти".
Як давно з'явився цей страх? Чи були вже ситуації, коли Ви непритомніли, вийшовши з дому? Що саме тоді відбувалося з Вами? Яка була подія чи ситуація?
Друге. Голова болить через те, що Ви весь час перебуваєте у стані напруги, "готовності" відчути біль, бо, знову ж таки, вже відбулася ситуація, пов'язана з виходом на вулицю. А як тільки лягаєте спати, заспокоюється, що нікуди вже іти не потрібно., тому і голова перестає боліти...
Насправді, потрібна певна трансформаційна робота для "перезапису" вже сформованої раніше програми.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Якого лікаря шукати
Если ваша проблема большей частью связана с головными болями -
цитата:
починає боліти
вам надо обратиться к неврологу.
Возможно, имеет смысл получить мнение нескольких специалистов.
Если же основной акцент - это
цитата:
страх
тогда вам нужен, в первую очередь, психиатр.
В любом случае, обращение к психологу и работа со специалистом - это дополнение лечения, назначенного врачом.