pхп
як почати нормально харчуватися і розказати про цю проблему хоч комусь. Як побороти РХП в мене з 13 років я вже непамятаю коли нормально їла кожен тиждень пп голодовка переїдання і так покругу, що робити?
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Добрий вечір. Вашої проблеми не помічають батьки? Які у вас з ними відносини?
Вам варто звернутися до батьків, щоб вони знайшли/оплатили/дали згоду на роботу з психологом.
психолог онлайн
Добрий день! З Вашою проблемою треба розбиратися і, звичайно, разом з психологом.
Ви можете пригадати події, які сталися з Вами у 13 років?
Яка ситуація у Вашій родині? Ви маєте конфлікти з батьками?
У Вас безперечно є якісь проблеми і Ви знаходите втіху в їжі.
Це звучить банально, але для того, щоб правильно харчуватися, треба любити себе. І це питання теж потрібно обговорити з психологом.
Головна рекомендація. Не забороняйте собі їсти. Якщо хочеться чогось шкідливого, дозвольте собі це. У невеликій кількості та рідко. Жорсткі обмеження не працюють, вони призводять до зривів.
Їжте із тарілки синього кольору.
Але з Вами потрібно працювати індивідуально.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
РХП в мене з 13 років
Растройство пищевого поведения - это заболевание (психическое расстройство), которое надо лечить с помощью врачей и медикаментов.
цитата:
Вік: 16
Вам 16 лет.
Поэтому вы можете самостоятельно обратиться в психоневрологический диспансер к психиатру.
И решить эту проблему.
Индивидуальная психотерапия с психологом вам будет показана только после того, как вы нормализуете свое состояние с помощью врачей (психиатр, гастроентеролог, эндокринолог, гинеколог, диетолог).