Доброго вечора! У мойого чоловіка сьогодні підтвердили страшну хворобу.
Доброго вечора! Я у дуже складному стані. Мій чоловік людина не погана,але довго зловживав алкоголем,пивом. Пив потехеньку,і щось йому доказати було неможливо. Дві неділі тому у нього пожовтіли очі і з'явилися незрозумілі симптоми. Здавали аналізи і неділю тому його поклали до лікарні. Там теж обстеження,і сьогодні останнє обстеження показало цироз на останній стадії. Я бачу в ньому зміни,що і голос змінився. Мені його так жаль,при ньому тримаюсь,а сама на взрид плачу. В мене серце розривається от жалю. Він дуже схуд,змарнів. Я не можу це все витримати,розумію нічого доброго не світить. Так хочеться щоб у нього був шанс щось змінити. В мене просто немає сил,я не знаю що мені робити,не можу ні їсти,ні робити нічого.
Питання від: ; Вік: 38

психолог онлайн
Марія Радченко
Доброго вечора!
Я співчуваю вам.
Поділіться своїми почуттями і ситуацією з близькими людьми, які вас розуміють і можуть надати підтримку.
Зосередьтеся на днях зараз: Сконцентруйтеся на підтримці і допомозі вашому чоловікові в цей час.
Важливо робити все можливе, щоб покращити стан вашого чоловіка, і водночас не забувати про власний добробут. Якщо ви чуєте, що не впораєтеся самостійно з цією ситуацією, не соромтеся звертатися за професійною підтримкою та радою.
психолог онлайн
Марія Радченко
Доброго вечора, Tan!
Так, дуже важко усвідомлювати те, що вже запізно щось робити. Співчуваю. Переживав схоже.
В цей момент краще зосередитись на психологічній та духовній (це ще важливіше) підтримці чоловіка, говорити з ним про сенс життя, про Бога (якщо вірить), про нього самого - про результати його життєвого шляху, про те, що він зміг дати Вам та дітям, зробити разом аналіз помилок, одночасно БЕЗ звинувачення та БЕЗ з'їдання себе, але з каяттям. Так йому буде легше, та й Вам теж.
Тримайтеся!
психолог онлайн
Марія Радченко
Добрий вечір. Співчуваю вашим почуттям. Як ви жили, коли чоловік пив? Скільки ви разом? Які відносини між вами?
психолог онлайн
Співчуваю вам. Але навіть у цій ситуації дещо залежить і від вас також. Чи зверталися ви до спеціаліста або до кола підтримки співзалежних? Це може бути важливо не тільки тому що ваша близька людина мала залежність, а також коли ця людина важко хвора. Чим це може допомогти вам? Це збереже ваші сили щоб ви змогли допомогти собі, і близькому - пережити страшні часи, так, щоб від вас ще щось лишилося і навчитися використовувати власні ресурси, в тому числі емоційні - правильним шляхом. І щоб у разі чого не опинитися у прірві від нерозуміння та душевних страждань. Тримайтеся, сил вам та терпіння!
Відредаговано автором 28-09-2023 00:49:31