Як взяти себе в руки коли захворіла дитина
Так склалося що моя 2-річна донька захворіла на діабет 1 типу. Я хворію вже 9 років.. є чоловік, військовий на даний момент. Проходить службу тут на місці. Я з дитиною постійно сама 24/7, скрізь всі справи вирішувати з нею ходжу. Друзі мої всі далеко. Мені дуже важко фізично і морально... постійний контроль цукру, підрахунок їжі і т.д я не сплю ночами постійно в стресі через коливання її цукру і в мене нічого не виходить... нема того результату який мав би бути( при цьому всьому я забила на свій цукор і на своє здоров'я, схудла на 7 кг. І взагалі стан не дуже... почалися проблеми з чоловіком.. я постійно бачу що він спілкується он-лайн з іншими жінками, далі переписок не заходить, хоча я не впевнена. через це в мене знизилася самооцінка, мені постійно здається що я якась не така. Він мене не помічає, не цікавиться мною, хоча взагальному здається що все норм. Жили та й живемо. Не вистачає його уваги і підтримки, через це я постійно йому виношу мозок. Знаю що я зараз нервова і зріваюся на пустому місці і він може піти, але в мене думка проскакує, що якщо йому щось не подобається то хай йде. Я хоча б не буду випрошувати уваги до себе і не буду надіятися що він якось мені допоможе, наприклад щоб я виспалася одну ніч. В мене постійно відчуття що я нікому не потрібна і ніхто мене не розуміє і всім пофіг як я сама з всім справляюся... я завжди була сильною. А тут мене рве на шматки це все. Я не можу себе взяти в руки і не нервувати. Розумію що мій стан і на дитину передається. І хотілося б з чоловіком наладити відносини, а то живемо як сусіди ( порадьте будь ласка що робити з чого почати? Наперед дякую!
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Вітаю, Роксолана. Ваша проблема багатогранна. Нічого крім довготривалої терапії з психологом Вам радити не стану. Тому шукайте симпатизуючого Вам психолога/психотерапевта та йдіть в терапію.
психолог онлайн
цитата:
порадьте будь ласка що робити з чого почати?
Співчуваю на вас багато що звалилось, думаю для початку неохідно1) стабілізувати свій фізичнй стан стабілізуйте свій рівень глюкози ( щоб ваша хвороба не визивала перепади емоцій та не викривлювала ваше сприйняття ситуації, не забирала сили, 2)далі бажано по можливості знайти психолога т а зайнятись психологічним станом паралельно займатись налагодженням стосунків з чоловікрм, ,
Спробуйте замінити вимоги на прохання, ( адже якщо не захочить все одно не виконає а відносини погіршаться) благодаріть за все що робить, спрбуте поговорити про те що він відчуває та свої емоції можливо його відстороненість це реакція на ситуцію з дитиною за яку він теж переживає але не знає що робити . Коли покращите свій стан більше буде сил щоб вирішувати проблеми з дитиною . також дуже важливо вірити що все нормалізується
Відредаговано автором 31-07-2023 13:29:06
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго дня, Roksolana11.
У Вас дійсно складна ситуація, тому я б радила звернутися на індивідуальну консультацію ( зараз є багато платформ з безкоштовними послугами).
"що робити з чого почати?"
Почати з себе. Як в літаку: спочатку маску собі, потім дитині. Ваша дитина залежить від Вас не тільки фізично, а й психологічно, тому й "нема того результату який мав би бути", бо Ви "постійно в стресі". Обрати для себе " девіз": спокійна мати- спокійна дитина.
На мій погляд, по- перше, це дисципліна, суворий денний розклад. Це дасть Вам відчуття контролю ситуації, а дитині- мама контролює ситуацію. Це повинно зняти частину напруження.
По-друге, знайти допомогу з дитиною. Можливо, за невеликі гроші на декілька годин на тиждень . Такж, нагадувати чоловіку, що він- БАТЬКО цієї дитини та несе таку ж відповідальніть за неї, як й Ви. До того ж, собі теж це повторювати. Тому, не просити, а вимагати допомоги від чоловіка.
По- третє, якщо жінка про себе не дбає, не любить себе, не розуміє себе, тоді й оточення поводить себе з нею також.
"я забила на своє здоров'я, схудла на 7 кг. І взагалі стан не дуже... почалися проблеми з чоловіком ".
І знову - почніть з себе.
психолог онлайн
Доброго дня!
1. Вам нужен четкий план действий.
Прям взять и расписать каждый день - на неделю и месяц вперед.
Четкий план и дисциплина по часам - вас будет дисцеплиновать и не давать распылять энергию ( которой и так мало сейчас ) на не нужные вещи.
А только на важные и нужные - для вас дела направлять. Только четкий план вас сейчас вытящет с этого. Если не знаете как планировать день или неделю.
То на консультации с психологом - можно распланировать свой график правильно и грамотно для вас.
2. Вам нужно экономить сейчас свои ресурсы и энергию. Делать все поэтапно. Сделала дело - отдых.
Потом снова дело - отдых. И обязательно хвалите себя за каждое выполненное дело ( даже самое маленькое сварила кушать, сходила в магазин - похвала - Я молодец! Я умничка! )
3. Вам сейчас очень не хватает поддержки... вам в доме в семье нужна поддержка! Вы семейный человек.
Вы пишите, что друзей нет... и что вы одна... а как с родственниками дела? От них помощь есть?
4. Насчет мужа... ну тут настало время серьезно с ним поговорить. Сказать все, все что думаете.
Поставить его перед фактом. Либо он вам помогает и как то вместе с вами налаживает ваши отношения ( а не вы одна )
Отношения это работа двоих людей. Либо же вы тогда думаете - как вам жить дальше уже своей новой жизнью и в новых отношениях. ( ну это если вы готовы к такому разговору с мужем )
Сказать ему - что вам больно такое отношение к вам. И что вы больше не хотите такое отношение к себе терпеть. И что вы себя цените. И что либо он делает выводы, если ему важны ваши отношения и семья. Либо тогда развод.
Без такого разговора с мужем - увы врядли чтото поменяется к лучшему у вас в семье. Иногда нужно все прояснять.
5. И постарайтесь даже при всей нагруженности и бытовухи...
Находить для себя, каждый день, хоть какието маленькие радости, приятные именно для вас.
( купила новую помаду, выпила вкусный кофе, послушала приятную музыку ) это будет вам хоть чучуть давать расслабления.
Вам очень не хватает отдыха и расслабления. А еще поддержки и понимания от близких людей...
Вы сказали, что вы всегда были сильной... все в вашем окружении к этому привыкли, что вы сильная... и всем пофиг... да видимо всем и правда пофиг раз... никто не стремится вам помочь... больно да!
Но лучше это осознать и понять - что себе помочь могу только я.
Чем бесконечно ждать помощи, от тех кто ее не хочет давать.
Ну и несмотря на это все помнить. Что есть еще люди. Мир большой! Всеравно искать людей.
Не отказываться от помощи. Искать тех, кто вас поймет, услышит и захочет помочь.
Если только вы сами захотите, чтоб вам помогли.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
порадьте будь ласка що робити з чого почати?
Рекомендую вам начать с прочтения очень полезной книги Н. Пезешкиана - "Мне ясно, как справиться с диабетом", в которой приведены психотерапевтические приемы самопомощи как раз для этого заболевания.