Не можу зробити вибір
Живу з чоловіком до 40 р.. не можу зважитися, щоб піти від нього. Виходить так, що з ним не можу жити і піти не можу наважитися, тому що в свій час дуже мені допоміг, коли уже руки опускалися. Уже заплуталася у своїх думках. Відчуваю, що забирає мої життєві сили, при чому робить це спеціально. Раніше пробувала розмовляти, пояснювати, що саме ображає і зрозуміла, що він просто збирав інформацію, щоб завдавати мені болю. Боляче робить завжди коли роблю зауваження стосовно ігр комп'ютерних та випивки. Хочеться з кимось про це поговорити, бо сама уже з думками не справляюся
Питання від: ; Вік: 35

психолог онлайн
Тетяна Штапова
Алла Володимирівна Романенко
Доброго вечора!
цитата:
Хочеться з кимось про це поговорити, бо сама уже з думками не справляюся
І правильно зробили, що відкрились тут, на форумі.
цитата:
Раніше пробувала розмовляти, пояснювати, що саме ображає і зрозуміла, що він просто збирав інформацію, щоб завдавати мені болю. Боляче робить завжди коли роблю зауваження стосовно ігр комп'ютерних та випивки.
Тобто, складається враження, що Ви робите зауваження, ніби намагаючись його - дорослу людину - змінити. Це так? А хіба Ви йому мама? Чи відповідальна за нього особа?
Навіщо це Вам? Тим більше, коли він
цитата:
просто збирав інформацію, щоб завдавати мені болю
?
Наведіть, будь ласка, хоча б три варіанти відповіді.
цитата:
Виходить так, що з ним не можу жити і піти не можу наважитися, тому що в свій час дуже мені допоміг, коли уже руки опускалися.
Невже Ви дали клятву - не полишати його за принесене колись добро до останнього СВОГО подиху???
цитата:
Відчуваю, що забирає мої життєві сили, при чому робить це спеціально.
А між тим, як Ви самі зазначаєте - він Вас використовує, забираючи життєві сили((
цитата:
Живу з чоловіком до 40 р.. не можу зважитися, щоб піти від нього.
Розкажіть, що саме Вас тримає ніби в заручниках? Які почуття? Які уявлення? Який борг?
Відредаговано автором 25-12-2023 21:07:27
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Виходить так, що Ви продовжуєте жити разом з ним через вдячність за ту допомогу, що він Вам дав колись?
Є два варіанти. Один простий, але не такий дієвий. Другий - складний, але грунтовний та глибокий.
Перший: придумати спосіб та віддячити його за ту допомогу - і піти собі.
Другий: розібратися з тими психологічними "гачками", які тримають у відносинах.
Там може бути все, що завгодно: і виховане кимось (точно ще до нього) відчуття боргу, і штучна провина, і наївність, і страхи, і якісь дитячі комплекси. З цим треба розбиратись. Бажано з психологом індивідуально, в терапії.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Співчуваю! Ваша свідома частина все розуміє і вже наважилась на вибір, але емоційна включає свою «шарманку». Тут саме питання співзалежності, коли не вистачає злості та агресії для виходу зі злиття. Рекомендую роботу з психологом!
Також є дуже давня потужна методика для прийняття рішень - Квадрат Декарта, де ви прописуєте різні варіанти подій. Вона є в інтернеті! Там можна побачити свої страхи, вторинні вигоди.