Я хочу зробити самогубство
Все починається з 1 класу в мене не було тата і однокласники якось про це дізналися я не знаю як це все продовжилося до 4 класу в 5 мене почали називати жирною в 5 класі я познайомилася з худаням до кісток. Далі хлопці з класу почали уникати мене топто вони просто казали *фу відійди від нас * це дуже мене ображало в 6 класі я познайомилася з селфхармом все почалося з ніг а далі живіт (зараз руки) вчителі на це все закривали очі томущо вони думали що я розберуся з цим сама в 6 класі мене хотіли зґвалтувати на зупинці але вчасно приїхав автобус переносимося в 7 клас я розказала своїй *ліпшій подрузі * що хочу поступати в ліцей вона в той день розбалакала всім однокласникам. Мій на той час друг сказав *блін ти не сильна і нащо туди тобі йти ти ж дівчинка і розум в тебе хромає* я образилася 7 клас 20 травня 2023 року однокласники знов зачинили мене і назвали жирною я вибігла з класу і це побачив деректор(зараз дуже дякую йому що не лишив це діло просто так) і я просто побігла далі в мене почалася в перше моя панічна атака вона була 2 години коли я вже прийшла в клас тоді вони хотіли вибачитися але зауч, деректор кирівничка, вчителька англійської кричали на них психологиня не прийшла в неї був лікарняний я прийшла до дому мама не дізналася до поки до моєї мами не подзвонила кирівничка все розказала 21 травня я прихожу в школу ні з ким не хочу говорити мене забирають з 5 уроку до психолога я тоді дуже боялася їх і ми обговорили вона мені трішки помогла.
Переносимося в літню школу 2 день
Ми грали в волейбол мне навчила моя 2 юрідна сестра не суть ми грали і знов в мене почалась панічна атака томущо на мене крикнули і вдарили мені було обідно мене заспокоювали подруги
2 листопада
Ми з сестрою 2 юрідною ідемо на волейбол з її хлопцем було весело але я там випила 5 таблеток валерїанки це було добре зараз я навчаюсь у ліцеї все добре але я продовжую різатися мені погано томущо деколи мої друзі не вдачно пожартують (це було 10 вересня - 21 грудня)
Зараз я в'яжу рани і зволожую їх пишу вірші але мені цього не достатньо. Я ходжу на 8 додаткових мені не хватає часу на сон і життя
Питання від: ; Вік: 13

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
цитата:
Я ХОЧУ ЗРОБИТИ САМОГУБСТВО
Дурне бажання - не хитре.
Як би не було важко, життя варте того, щоб жити.
Мені може здалося, але таке відчуття, що Ви дуже й надто залежите від ЧУЖИХ слів і думок. Хтось Вам там щось сказав - і на Вас це подіяло. Одразу ж і сильно. Аж до панічної атаки. А чи хотіли б Ви стати по-справжньому НЕЗАЛЕЖНОЮ? Щоб Вас не чіпляли всі ці ЧУЖІ дурні слова та думки.
До речі, мати хоча б щось знає про те, що з Вами відбувається? Якщо ні, то чому не розповідаєте? Що зупиняє?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Співчуваю вашому стану! Ви дуже юнна та чутлива дівчина. Я теж пережила булінг в школі як і ви, але зараз згадую ті історії і думаю, що слабкими були хлопці, які мене травили, а не я. Так люди бувають жорстокими, але всі ці ситуації можна вирішувати. За вас заступилась директор та вчитель! Тобто це те чому ви повинні навчитись - захищати себе. Роботу з психологом треба продовжити. Якщо він є в школі, то можна попроситись на сеанси і пояснити свій стан, поділитись своїми переживаннями. Це нормально просити про допомогу.
Ви приймаєте все на свій лад і вся невиражена агресія, яка не виходить до людей накриває вас - ви себе ріжете. Дуже сумно, що ви так до себе відноситись. Продовжуйте писати, мрійте і використовуйте своє життя на благо, бо закінчити життя самогубством це не вихід. Ви тоді будете дуже жорстокі по відношенню до себе! Хотілось би побажати вам люблячого та турботливого самовідношення. Його треба вибудувати і закріпити!