Як боротися з депресією
Дoбpoгo дня. В mене нacтaлa cnpaвжня деnpеcія, з якою я не можу сама справитися. Все почалося з осені я дуже стала звертати увагу що скажуть про мене люди ( як я вдягнута, як я сказала, як я повела себе і т.д) мені складно щось купити з одягу, бо одразу думаю, а що про мене скажуть. Я почала сама пропрацьовувати свою самооцінку, на зиму наче все налагодилось. А з березня місяця, коли я захотіла оновити гардероб, в мене почалась справжня тривога, я просто не можу собі нічого купити, а коли і купую то починаю себе заганяти і з кожною покупкою все гірше. За останні 2 місяці схудла на 5 кг, з 63 кг стала 58. Зі мною таке вперше. Зявилася повна апатія до всього, нічого не хочеться робити, тільки постійна тривожність, апатія і стрес.
Змінилися відносини на роботі. Я на цьому місці працюю майже 2 роки , з них перший рік ми дуже добре між собою спілкуватися, а з осені у мене почалися проблеми з дівчатами, ми перестали майже спілкуватися. В колективі дівчата постійно обговорюють хто як вдітий, хто з ким зустрічається і обговорюють це відкрито. Я розумію це такий тип людей, "ти не цукерка щоб всім подобатися" розумом все розумію, але всередині сама себе виїдаю. Це як спіраль, трішки її накрутили, а тепер я сама її ще більше накручую. Зараз розумію що не можу собі допомогти
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Добрий день Співчуваю Вам, бо ситуація доволі серйозна. В межах питань-відповідей тут Ваш запит не вирішити. Потрібна психотерапія і я б рекомендувала, щоб уникнути всі ризики, звернутися за консультацією до психіатра. Вашу проблему можна вирішити, тільки потрібен час і психотерапевт. Звертайтесь, буду рада допомогти.
психолог онлайн
Депрессия это болезнь и справиться с ней можно только с помощью медикаментов, обратившись к психиатру.
Плюс важно работать с психотерапевтом, чтобы не только следствие устранить, но и причины такого состояния.
К сожалению, особых успехов в том, чтобы улучшить свою самооценку, не будет в самостоятельной работе.
Поэтому стоит обратиться за помощью. Так будет и быстрее и эффективнее.
Самооценка у нас формируется в результате взаимодействия с людьми (для ребенка это родители) и соответственно и изменения в ней происходят тоже в контакте с другими
психолог онлайн
цитата:
Це як спіраль, трішки її накрутили, а тепер я сама її ще більше накручую. Зараз розумію що не можу собі допомогти
Добрий день. Ви праві. Самостійно справитися із подібним станом важко, бо на це потрібні ресурси, які депресивний стан відбирає. Що тут можна зробити - це звернутися за консультацією до психотерапевта. Вже він визначить, чи варто вас скеровувати для діагностування депресивного стану, та чи є можливість допомогти вам без медикаментів.
психолог онлайн
Доброго вечора!
Як на мене, обставини склалися для Вас таким чином, що, можливо, незначна невпевненість в собі посилилася через те, що Ви потрапили в колектив дівчат, яких цікавлять лише одяг та плітки.
"В колективі дівчата постійно обговорюють хто як вдітий, хто з ким зустрічається і обговорюють це відкрито"
А зважаючи на те, що для Вас цікавим є щось набагато глибше, про що, можливо, Ви і самі не здогадуєтеся, Ви вирішили, що з Вами щось не так, Ви не така як всі вони і... від такої невідповідності
соціуму, впали в депресію...
Певне, це лише мої припущення. Але так буває, коли ми не маємо опори в собі, бо не маємо і підтримки та порозуміння від значимих для нас людей.
Тому потрібно дещо більше інформації по Вас. Вас є кому підтримати? Є з ким поговорити про свій стан та свої почуття?
психолог онлайн
Доброго ранку!
Впевнений, що залежність від думки оточуючих була сформована набагато раніше цієї роботи - ще в дитинстві.
Просто менше себе проявляла. Або Ви менше її помічали - таке буває на початку.
Тож треба її пропрацювати з психологом на психотерапії. Самотужки з подібним не впоратись.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
ЯК БОРОТИСЯ З ДЕПРЕСІЄЮ
Співчуваю Вам. А щодо питання, то з депресію точно не потрібно боротись.
А що актуально і потрібно, так це собі ДОПОМОГТИ. Спочатку нормалізувати стан до рівня, який забезпечить повноцінну та ефективну співпрацю з психологом. Аби потім розібратись, для чого важливого і корисного депресія прийшла у Ваше життя? Саме так.
Тут немає нічого дивного, адже депресія в багатьох випадках спонукає людину ретельно дослідити свої обмеження і особливості, які, власне, і призвели до неї.
Я правильно зрозумів, що вважаєте причиною депресивного стану залежність від думки оточуючих. То, можливо, ще позначається невпененість в собі. Помічаєте таке?
цитата:
Це як спіраль, трішки її накрутили, а тепер я сама її ще більше накручую.
Схильність драматизувати події - теж не кращий помічник в житті.
цитата:
Зараз розумію що не можу собі допомогти
Допомогти собі через вибір психолога, який уже допоможе Вам. Ось такий вид допомоги на даний час.
Раджу переглянути відео. В ньому йдеться не про ліки.
САМЫЙ ЭФФЕКТИВНЫЙ АНТИДЕПРЕССАНТ
https://upsihologa.com.ua/audio-video-468
Відредаговано автором 03-05-2024 10:59:20