Я не можу вийти з ізоляції, в яку сама себе загнала
У мене, здавалось б, взагалі ніяких проблем ніколи по суті не було. Я просто десь у підлітковому віці почала закриватися від всіх, мало розмовляти. Характер у мене насправді схильний до сильних перепадів настрою, я то дуже шумна, то через хвилину затикаюсь. У мене вже роками постійно є внутрішня тривога та часті депресивні епізоди тривалістю від пари тижнів до декількох місяців, і дуже короткі періоди, коли мені хочеться щось робити. Хоч щось. Я працюю на роботі з маленькою зарплатою, але зате мені майже не доводиться спілкуватися з людьми, а графік плаваючий і теоретично дає мені багато вільного часу, щоб не запускати навчання. Але в результаті ніяких сил на навчання так і немає. Дистанційне навчання звело на ні будь-які мої попередні спроби знайти друзів, хоч в той же час мені дуже комфортно на самоті. Зараз я знімаю квартиру з матір'ю в чужому для нас місті і тут у мене немає ніяких хоча б знайомих. Я не розумію, яким чином люди взагалі знаходять друзів, відносини, компанії. Коли у мене з'являється можливість поспілкуватися з реальними людьми, я різко віддаляюся і ігнорую будь-які спроби людей зі мною зблизитися. Те ж саме з родиною. Я хочу спілкуватися з людьми, але в той же час я хочу від усіх втекти. Кожен раз, коли я говорю щось про себе відкрито, мені хочеться придушити себе за те, що я кажу занадто багато. Я хочу стати невидимою для усіх, але мені в той же час сумно залишатись абсолютно непомітною. Чи можна це хоч якось пояснити?
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Співчуваю вашому стану. Коли я читаю ваш текст, відчуваю хвилю сорому і страх, можливо саме ці почуття заважають вам вступити в спілкування з людьми. Це захисні реакції, які захищають від відчуття вразливості перед іншими. Що такого страшного можуть побачити в вас інші? Чого ви боїтесь у контакті? На даний момент ваші страхи домінють над бажанням близькості і тому дружба не зав'язується.
психолог онлайн
Вітаю! Це справді прикро, що одночасно вам некомфортно і спілкуватися і бути "в тіні". Ви питаєте як саме люди заводять знайомства, і тут же пишете що вас лякає навіть ця можливість. Судячи з вашого тексту - ви зараз знайшли собі такий тимчасовий вихід, в тому щоб уникати того, чого боїтесь. Однак, ви тут же пишете, що на інше ви не маєте сил. Чи не тривога і страхи забирають ці сили? Коли ви були дитиною - чи зазнавали ви якоїсь агресії від оточуючих? Те, що могло б спровокувати цю тривожність. А також - в дитинстві чи були більш "світлі" періоди? Був такий час, в якому ви не боялися оточення? Навіть якщо це молодша школа або друзі з двору? Як до вас відносяться родичі? Насправді, було б супер якщо б ви змогли звернутися за порадою до спеціаліста і вивчити себе краще, набути навичок регулювання емоцій і навчитися жити в гармонії з собою. Сил вам!
психолог онлайн
Предполагаю, что ваша личность слишком глубока, чтобы так просто ответить на ваш вопрос. Нужно разбираться, как у вас сформировалась такая модель взаимодействия с окружающими, где есть противоречащие тенденции.
психолог онлайн
Добрий день.
Відчувається, що Ви дуже чутливі до того, як Вас сприймуть інші і що вони подумають про Вас.
Буває, що після якогось непорозуміння чи конфлікту, а іноді після того, як відчули зневагу або знецінювання, люди замикаються в собі і уникають спілкування, щоб іх не поранили знову. Можливо і у Вашому житті відбулась якась схожа ситуація.
Спробуйте дослідити і визначити для себе деякі питання. Чого Ви боїтесь у стосунках? Що відчуваєте, коли на Вас звертають увагу? Чи страшно комусь не сподобатись? Що Ви тоді відчуватимете?
Немає жодної людини в світі, яка б всім подобалась. Ми всі різні.
Проаналізуйте свої сильні сторони. Від чого залежить Ваша самооцінка?
Ваше життя триває зараз, в цей момент. Які Ваші захоплення? Як проводите вільний час? Важливо знайти те, що Вам подобається і приносить задоволення.
Щоб змінити ситуацію, Вам потрібно докласти зусиль. Ризикнути щось змінити.
Було б добре, якби Ви могли попрацювати з психологом.
Успіхів Вам!