Зрада у відносинах.
Зустрічався з дівчиною близько 6 місяців, все було добре- серйозно. На першій зустрічі з нею, я просто відчув,що це моя людина... Такого почуття, ні з ким у відносинах не було. Вона була зі мною відвертою в всьому розказала, що ходила з хлопцем, він теж був військовим як і я, розказала, що він просто зник без пояснення причин, потім випадково зустрічалась в місті, пішли додому розмовляли про все,він по обіцяв не робити так більше, і так вийшло ,що вони переспали, це було помилкою, вона мені казала, було один раз і т.д, він пропав після цього знову. Потім в один момент наших відносин, раптово просто почався до мене холод, ігнор, почала не брати трубку не приходити на квартиру,яку вона винаймає, а як раз узяла , то каже ночую в подруги, другий прийшла, додому і чую голос чоловічий поруч, коли я раз зустрівся з нею то вона витягувала ключі із сумки, в неї почала трястись рука і в сумці я побачив презервативи. Зробив вигляд,що не замітив, але хотілось вибачте за вислів її вирубати там просто.
Дивно одне, що я маю почуття до неї і все ж відчуваю, що це моя людина,
Друге, в мене через це прокидається така агресія, дуже сильна, щоб я трощив би все, плюс інколи мені так боляче, що інколи я плакати хочу так сильно, немаю бажання ні до чого , переважно вихідні дні я проводжу вдома ,нікуди не хочу йти і нічого не хочу робити, ні кого бачити,
Саме гірше, що як починаю спілкуватись з якоюсь дівчинкою, вроді подобається, навіть якась симпатія виникає ,
але потім розумію, що нікого не хочу і саме гірше боюсь підпустити до себе, нікому не вірю, бо я дуже сильно дарував себе, турбувався про дівчину і дуже цінував, боюсь що як буду вчиняти так надалі, буде щось таке як зробила ця дівчина або щось схоже,
Найгірше що це вже 5 місяців так , скоро буде 6,
Що мені робити?
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Доброго вечора!
На жаль, зрада у відносинах - це дійсно ситуація, яка потребує часу та важко "переживається". Тому відчувати злість у ситуаціях, які зробили боляче
цитата:
в мене через це прокидається така агресія
- цілком нормально. Питання у тому, як Ви будете її висловлювати.
цитата:
Що мені робити?
- перед Вами великий вибір різних варіантів. Наприклад, відповісти собі на питання: чи дійсно Ви хочете бути з цією дівчиною? Що саме зробило її настільки особливою для Вас? Можливо якісь риси характеру чи поведінка робить її особливою у ваших очах? Чи можливі нові відносини у вашому житті? Що потрібно для цього або чого не потрібно? Чи бажаєте Ви змінити цю історію у житті, яка склалась з Вами та що можете зробити або не робити для цього...?
Подумайте про це та бережіть себе.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Зрада - це завжди біль і шок. Але не надумайте страждати! Не надумайте влаштовувати їй скандал! Не думайте питати її, чому вона так з Вами вчинила.
Пам'ятайте про те, що Ви – чоловік, Ви – воїн, Ви – переможець, Ви – сильна стать! Хіба якась там дівчина може зламати Вас?
Вам дуже допоміг би психолог розібратися в тому, що таке зрада і як подивитися на цю ситуацію з боку.
Деякі дівчата не думають про наслідки своєї зради і багато втрачають. Ось і ваша дівчина, зрадивши Вам, швидше за все втратить Вас. Чи стане їй від цього краще? Невідомо.
Щоб зрозуміти, що сталося у ваших стосунках, треба об'єктивно поглянути на всю ситуацію в цілому, в контексті всього вашого спільного життя з цією дівчиною, що дуже складно зробити під впливом емоцій, тобто самому.
Вам потрібно також зрозуміти, що в собі виправити, щоб у майбутньому не допустити повторення такої ситуації. У цьому психолог Вам також, до речі, допоможе.
Відредаговано автором 19-11-2023 20:30:20
психолог онлайн
ДОброго часу доби!
Дуже шкода, що Вам доводиться проходити через таке. Це і сумно, і болісно, і як Ви описали, викликає сильну гресію..
Як я зрозуміла, дівчина вирішила розірвати з Вами стосунки, тож відповідаючи на Ваше питання, я б радила обрати фахівця та попрацювати з психологом індивідуально.
Важливо зрозуміти на чому\через що відбулося емоційне "заліпання", які у Вас є ресурси, сильні сторони, цінності, щоб допомогти пройти через розтавання максимально екологічно.
цитата:
я просто відчув,що це моя людина
що означає "моя людина" - це про що?
цитата:
Зустрічався з дівчиною близько 6 місяців
Як саме розвивалися ваші стосунки?
Як вона до Вас відносилася (не по відчуттю, а що говорила, як поступала)?
Які у неї плани на майбутнє? Чим вона займається?
А що Вит планували з цією дівчиною?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю. Співчуваю, що вам приходиться проживати зраду.
цитата:
На першій зустрічі з нею, я просто відчув,що це моя людина...
На що ви орієнтувались у своєму виборі? Що саме робила чи сказала дівчина, що ви зразу зреагували? Адже зближення відбувається поступово, ми поступово проходимо через етапи знайомства, щоб сформувалася близькість.
цитата:
Зробив вигляд,що не замітив, але хотілось вибачте за вислів її вирубати там просто.
Ви обираєте межові форми реагування: або- або…
Що стримує прояснити ситуацію, поговорити? Якої її відповіді або поступка боїтеся і уникаєте?
цитата:
Ситуація з дівчиною актуалізує ваш страх близькості, який базується на привʼязаності з батьківськими фігурами. Це дуже важливий період, який формує нашу подальшу поведінку у відносинах. Звичайно, що це неусвідомлена поведінка, тому керувати своїми вподобаннями ми не можемо. І питання тут не в дівчині, а чому я обираю такі стосунки. З цим потрібна робота з психологом. Бо все буде повторюватись по кругу. Поки не усвідомите, буде автоматичний вибір.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Що мені робити?
Приймати реальність у всіх її вимірах.
У площині душевного болю від зради.
І від втрати частки власної ідентичності, як от здатність довіряти і вкладатись у стосунки, чоловіча гідність, самооцінка і т.д.
Їх треба відновити, повернути собі(!)
У вимірі дослідження моделі близькості, для якої, як, можу припустити, притаманні надмірна швидкість і схильність перебільшувати значення почуттів, що неминуче призводить до певної емоційної залежності.
Загалом, поступове проживання втрати стосунків і відповідних очікувань має проходити паралельно з відновленням своєї цінності, власних інтересів, сенсу подальшого життя.
Упевнений, що допомога психолога буде дуже корисною на цьому шляху.