Сексуальність
Я живу з партнером вже рік, і все менше хочу займатись з ним коханням, до відносин в мене була перерва рік, а на початку ми кілька разів робили різні практики. Зараз я не відчуваю потреби в інтимній близькості, і задовільняю себе самостійно. В чому може бути причина?
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
У скільки років Ви почали себе задовільняти самостійно?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрый день!
цитата:
Причины этому могут быть разные и для этого лучше разобраться индивидуально со специалистом. Скажите, какие у вас отношения с Вашим молодым человеком? После чего Вы заметили могло у Вас пропасть желание интимной близости? Пробовали ли Вы говорить об этом со своим молодым человеком?
психолог онлайн
Анна Борисовна Королёва
Доброгодня!
цитата:
В чому може бути причина?
Співчуваю Вам.
Натомість відповідь на Ваше питання не так легко знайти, як, наприклад, відповідь на вправу в кінці шкільного підручника.
Потрібно дещо важливе з'ясувати, адже на статеві бажання і функції впливає багато чинників.
цитата:
Я живу з партнером вже рік
Ви його кохаєте? Розглядаєте як чоловіка в майбутньому? Які почуття до нього?
цитата:
і все менше хочу займатись з ним коханням
Можливо, пригадаєте - у звязку з якими подіями почали помічати пониження лібідо?
цитата:
а на початку ми кілька разів робили різні практики.
Якій емоційний слід залишили ті практики? Чому їх припинили?
цитата:
Зараз я не відчуваю потреби в інтимній близькості
Давайте уточнимо - не відчуваєте потреби і інтимній близькості взагалі чи саме з цим партнером?
Відповіді на ці питання, скоріше за все, дозволять наблизитись до висновку, який Ви шукаєте?