Муж мастурбирует на свою маму
Здравствуйте! Недавно узнала, что муж мастурбирует на свою маму, а также смотрит порно со зрелыми женщинами, очень похожими на нее. Мне и мужу по 27 лет. Я была в полном шоке от этого.
Информацию про мастурбацию на маму муж рассказал сам. Мы были в гостях у его родителей и я заметила, что муж пялится в декольте своей мамы. Когда мы пришли домой, я спросила его, почему он так себя вел и в итоге он признался, что еще с 12 лет дрочит на маму.
Про порно со зрелыми женщинами я узнала за несколько недель до инцидента, но мужу ничего не говорила. А он смотрел это все на общем компьютере! Также он в инстаграме смотрел на старших обнаженных женщин, похожих на его маму, прям при мне (не знал, что я вижу).
Я думаю о разводе, но перед этим хочу убедиться, сделала ли я все, чтоб спасти семью, ведь мужа я очень любила, а сейчас он мне стал противен
Подскажите, пожалуйста, есть ли шанс, что муж перестанет быть таким извращенцем? Он сможет избавиться от этого, если захочет? Могу ли я как-то повлиять на ситуацию?
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Вітаю! Ваша реакція на поведінку чоловіка є цілком нормальна. І тільки Вам вирішувати чи готові Ви з цим миритись, чи подавати на розлучення.
"Чи є шанс, що чоловік зміниться?" - так, є. Але при умові, що він цього захоче і буде над собою працювати. Але тут є питання, чи вважає він це проблемою для себе?
"Чи можу я якось повпливати на ситуацію?" - річ у тому, що ми можемо впливати виключно тільки самі на себе. Без бажання і готовності до змін іншої людини жоден вплив неможливий.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355393 для Алла Анатоліївна
Дякую за відповідь! Я не хочу з цим миритись, тому що будувати родину, у майбутньому виховувати дітей з людиною з такими збоченими бажаннями я не готова.
Я хочу поговорити про це з чоловіком, але не знаю, з чого почати розмову і в який бік її вести, тому що зараз з ним не спілкуюсь взагалі, він мені став огидний.
Підкажіть, будь ласка, чи можу я попросити чоловіка піти у терапію або просто не робити цих усіх речей?
Якщо він це зробить, то як мені впоратись із почуттям огиди до нього?
А якщо він не захоче йти у терапію і продовжуватиме це все,чи означає це, що йому все одно на мене, родину, майбутнє?
психолог онлайн
Звичайно Ви можете його просити не робити цього чи йти в терапію, це Ваше право. Але Ви маєте розуміти, що рішення щодо змін буде приймати він. Якщо Вам важко зараз з ним говорити, Ви можете написати лист, про те, що саме Вам не подобається і про свої відчуття стосовно цього. Дуже важливо, щоб в листі не було звинувачень, а йшлось саме про Вас і ваші переживання. Потрібно розуміти, що така поведінка чоловіка не взялась просто так, щось її спровокувало і це може бути сильна травма, як правило, дитячого віку. Розуміння та підтримка можуть допомогти Вашому чоловіку побачити цю проблему та працювати над нею.
Щодо почуття огиди, то це є нормальна захисна реакція нашої психіки, відчувати її нормально. Будь-які почуття можуть виникати в якійсь конкретній ситуації і з часом пропадати. Якщо самостійно важко впоратись з почуттями і вони негативно впливають на якість Вашого життя, то варто звернутись до психолога.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355398 для Алла Анатоліївна
Дякую за пораду! з листом спробую, але мабуть пізніше, щоб емоції трішки вщухли. Тому що зараз мене переповнює огида, а також злість за те, що йому все одно на нашу родину, раз він робить ці речі, і що він не подумав, як мені тепер дивитись в очі його мамі.
Чим могло бути викликано таке нездорове бажання? Я читала про едіпів комплекс, але чоловіку уже 27! Його мати абсолютно нормальна адекватна жінка, чоловік жалувався, що вона займалась йогою в лосинах і типу спровокувала,але я думаю, що це відмазка для виправдання збочень((
Мені важко впоратись із цими емоціями відносно чоловіка, постійно про це думаю, важко працювати.... хочу з'їхати з дому на якийсь час, щоб його не бачити. Зараз я переїхала у вітальню, щоб не бути з ним в одній кімнаті, але мені все одно складно його бачити.
психолог онлайн
Просто не делать муж это не сможет. Подобное происходит от достаточно сильных травм, с которыми годами нужно работать в терапии. Готовы ли вы при этом рисковать и ждать чудес, решать вам. Детей в таком случае я бы сильно не рекомендовала заводить, даже если вы решитесь не разводиться.
Я предположу, что за отвращением стоят другие чувства - боль, разочарование, шок, злость на то, что придется рушить семью.
Я бы вам в любом случае рекомендовала поработать с психотерапевтом, потому что ваши переживания сам не пропадут, а вот понести их в следующие отношения вполне реально
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355433 для Валентина Михайловна
Дякую за відповідь! Ви праві на 100%, я дуже розчарована у цих вчинках чоловіка. І я зла на нього за те, що він займається речами, які я вважаю аморальними (до цього я думала, що у нас схожі цінності та моральні орієнтири). Для мене ця ситуація дійсно була шоком. Іноді я навіть думаю, що була б рада, якби не знала про це... А тепер я не можу викинути це з голови.
Злюсь на чоловіка ще більше, коли він казав кілька разів, що його мама його "провокувала". Я в це не вірю, думаю, він це робить, щоб скинути з себе відповідальність.
Завтра спробую поговорити з ним про цю ситуацію та наполягти на тому, щоб він пішов у терапію
психолог онлайн
По поводу провокаций мамы.
Сейчас, конечно, муж взрослый и может сам принять решение как обойтись с данной проблемой.
Но в детстве обычно у таких детей очень сильно нарушаются границы, когда бывает мама в душе подмывает сына в 12-13 лет, и когда ходит голой при нем, и сильно подавляет. Это как вариант. Причины разные могут быть.
Забыть у вас не получится, но вот прожить переживания и принять решение возможно.
Заодно и поймете для себя сможете ли жить дальше с мужем, потому что терапия терапией, но страх про будущих детей и того, как муж дальше себя поведет, может преследовать и дальше. Да и терапия это не на один год, это тоже важно понимать
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355444 для Валентина Михайловна
Да, действительно, он рассказал, что мама "провоцировала" его еще с детства тем, что носила обтягивающую одежду и занималась в ней йогой. Он жил с родителями до 24 лет, потом мы начали жить вместе.
Я действительно очень побоялась за будущих детей, как он будет себя вести с ними, учитывая его бэкграунд.
Я бы хотела сходить с ним первый раз к семейному психологу вдвоем, чтоб психолог дал оценку насколько реально решить эту проблему. Если муж откажется или решение проблемы будет очень длительным и сложным и не будет хоть минимальной гарантии результата, то прийдется с ним расстаться, как бы не было жаль. Мне конечно, очень не хотелось бы этого, но врядли я смогу смириться с этим.
психолог онлайн
Я вам сразу скажу, без семейного психолога. Терапия будет длительной очень, на пару лет так точно. И гарантий вам никто не даст. А тот кто даст это не психотерапевт, а шарлатан