Як урізноманітнити статевий акт
Що робити, якщо хочеться урізноманітнити статевий акт у стосунках, але не знаєш з чого краще почати? Партнер каже говорити йому про свої бажання, щоб пробувати те, що мені до вподоби, але я навіть не знаю з чого почати ці пошуки, як знайти щось цікаве та не абсурдне і як припинити хвилюватися з приводу того, що це може не сподобатися партнеру і це стане тим самим невдалим досвідом/невдало проведеним часом для нього?
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю.
цитата:
Партнер каже говорити йому про свої бажання, щоб пробувати те, що мені до вподоби, але я навіть не знаю з чого почати ці пошуки, як знайти щось цікаве та не абсурдне
Ми усі різні, маємо різні вподобання і «з чого почати»- це почати говорити і пробувати саме Свої вподобання. Чому ви переключаєтесь на «як знайти щось цікаве та не абсурдне» Звідки ви знаєте, що є абсурдне і не абсурдне.
Також у вагомі тексті багато підлаштування під іншого- що мені зробити, щоб йому було добре, що мені зробити щоб він вдало провів час. Звичайно, що в комунікації ми враховуємо бажання іншого, але у вас фокус лише на «іншому». А де ви? Секс це лише продовження близькості, яка є між вами. Як ви себе почуваєте у стосунках, чи комфортно вам, чи є довіра, чи є у вас розмови, з яких ви відчуваєте що ви важлива, вас чують, вас враховують..?
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
як припинити хвилюватися з приводу того, що це може не сподобатися партнеру і це стане тим самим невдалим досвідом/невдало проведеним часом для нього?
На мою думку, все стане на свої місця, коли Ви пропрацюєте питання невпевненості в собі. І другу її складову - ставлення потреб хлопця вище своїх(!)
Тоді зникне хвилювання. Замість нього буде стан свободи в душі й тілі, що відкриває Вам шлях для задоволення від інтимної близькості.
Ймовірно, в якійсь мірі прохання хлопця пов'язане з тим, як він відчуває Вас в такі моменти.
Отже, зверніться індивідуально до психолога.