Чи можуть бути сексуальні фантазії про родичів наслідком сексуального насилля в дитинстві одним ?
Привіт, Я Даша, і мене турбує ситуація, на якій я себе піймала у 14 років. В цьому віці мене почав сильно цікавити секс, я б навіть сказала була стійка гіперфіксація на сексі. Я багато себе досліджувала, преглядала в голові різні сексуальні сценарії, і мене по цей час хвилює те, що там були навіть сценарії з кимось із родичів... Я не відчуваю до рідних жодного потягу, останні чотири роки мені навіть в голову не приходило, що я можу бути зацікавлена в комусь із рідних в сексуальному плані, мені гидко від одної думки про це.
Але мене сильно хвилює те, що колись я про них фантазувала, нехай лише і кілька разів, а згодом спіймала себе на думці, що в цьому є щось ненормальне (в моїй сім'ї тема статевого виховання табуйована).
Такі тимчасові фантазії можна пов`язати з тим, що я пережила сексуальне насилля у 7 років зі сторони одного з родичів? Чи це можу бути пов'язане з чимось іншим? Це часте явище?
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Доброго ранку, Даша!
цитата:
Але мене сильно хвилює те, що колись я про них фантазувала, нехай лише і кілька разів
Ключове тут, як мені здається, "лише кілька разів." Насправді поодинокі фантазії, схожі на Ваші, притаманні дітям, підліткам і молодим людям. Це так би мовити частина формування сексуальності.
А от підозра
цитата:
а згодом спіймала себе на думці, що в цьому є щось ненормальне
скоріше за все спровокована
цитата:
я пережила сексуальне насилля у 7 років зі сторони одного з родичів
Можу припустити, що ці думки з'являються в розвиток чи підтвердження хибного в своїй суті ставлення до себе, мовляв, я погана, я винна за те, що колись сталося. Що думаєте з цього приводу?
Почуйте мене, Вашої вини в тому не було і не могло бути(!) Прикро, що сталося насилля колись. З думками і почуттями щодо тієї травми потрібно працювати з психологом. Травми насилля залишають по собі погані наслідки, спотворюючи уявлення людини і впливаючи на стосунки з іншими. Тема вельми чутлива і делікатна. Тому раджу заради блага собі на тепер і на майбутнє звернутись до психолога. Вам обов'язково допоможуть.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349282 для Владимир Анатольевич
Я не звинувачую себе.
Але цей випадок вилився у повне відчуття незахищеності. Я не можу за себе постояти, нікому довіритись
психолог онлайн
цитата:
Я не звинувачую себе.
Це вже добра ознака.
цитата:
Відновлення довіри, так само як і здатності себе захистити, відбувається в процессі терапії - пропрацюванні давньої травми, доволі тривалій взаємодії з психологом, що формує почуття безпеки та здатності спиратись на себе. Тобто закладються підвалини і в подальшому формуються особистісні психологічні межі та уміння їх захищати. Набутий досвід і стан варті того, щоби цим шляхом пройти.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349337 для Владимир Анатольевич
Насправді те, що я не звинувачую себе, зовсім не означає, що я НЕ боюсь звинувачення. Поділитись таким досвідом з кимось, і тим паче обговорювати такі травми на регулярних сеансах, мені не під силу. До того ж у суспільстві процвітає культ звинувачення жертви, і я не зовсім вірю навіть психологам.
Якщо можете порадити якусь хорошу сучасну платформу - я ще можу подумати. Але налаштовуватись на терапію буду ще дуже і дуже довго..
психолог онлайн
цитата:
Якщо можете порадити якусь хорошу сучасну платформу - я ще можу подумати.
Якою б гарною не була платформа, будете мати справу з людиною. Все одно з людиною. І відповідальність за вибір так само буде на Вас.
цитата:
Насправді те, що я не звинувачую себе, зовсім не означає, що я НЕ боюсь звинувачення.
Психолог - то одне, а суспільство - то друге.
Тим більше, ніякої думки суспільства не існує(!) Запам'ятайте це.
Існує думка конкретних людей - мами, тата, брата, сестри, сусіда, друга, колеги, начальника... І вони усі різні.
цитата:
і я не зовсім вірю навіть психологам.
Нехай так. А кому є віра?
цитата:
Але налаштовуватись на терапію буду ще дуже і дуже довго..
В кожного свій внутрішній процес і своя, притаманна лише цій людині швидкість визрівання готовності щось важливе вирішувати. Бажаю Вам пройти цей шлях якомога швидше!
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Але мене сильно хвилює те, що колись я про них фантазувала
Ваши сексуальные фантазии про ваших родных были когда-то давно.
А навязчивые мысли об этом остались.
Это связано с вашими страхами и разбираться вам надо с этим здесь и сейчас, а не с причиной, которая была когда-то давно (ведь вы все равно не сможете изменить свое прошлое).
Потому что не играет особой роли то, что привело вас к этому состоянию (так как все проблемы все равно родом из детства и из вашей детско-родительской истории), а работать надо с тем, что вас волнует сейчас - со страхами и навязчивыми мыслями.