Чому хлопець дивиться порно,уникає сексу схиляючись на втому
Нещодавно я помітила в телефоні хлопця не закрита вкладку.Там я побачила порно,але формат був не звичайного порна це мене обурило.Потім я залізла в історію гугла,і була в шоці ,пошук був жорстокого порна.Коли я почала задавати йому питання він з'їзджав з теми.Я почала помічати що він втомлений,постійно на роботі,сексу уникає.Але на порно час є,я сказала давай разом будемо це дивитися,щоб різноманіття додати у наше житт,він добре,добре,чому він це робить?але він відповів ти мені подобаєшся як і раніше,чи може це бути посилом на те що я йому вже не подобаюсь.
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
чому він це робить?
Потому что хочет это делать.
Если вы будете знать мотивацию его поступков, вам это как-то поможет?
цитата:
але він відповів ти мені подобаєшся як і раніше
Вы ему не доверяете?
цитата:
чи може це бути посилом на те що я йому вже не подобаюсь
За сомнениями скрываются страхи и неуверенность.
Вы всегда были такой?
Чего вы боитесь?
психолог онлайн
Доброго дня.
Знаєте, чую про Ваші хвилювання тут, але хочеться все таки внести трішки прояснення.
цитата:
він втомлений,постійно на роботі,сексу уникає.Але на порно час є
- мастурбація і повноцінний секс потребують різних сил. Ви самі кажете, що помічаєте сильну втому хлопця - і зниження сексуального бажання - нормальний наслідок виснаження. КРім того, на це впливає ще безліч факторів. МОжливо поцікавтесь, чи достатньо від відпочиває, чи все в нього добре, як його стан?
цитата:
Але на порно час є
- іноді, особливо для чоловіків, мастурбація не пов'язана із бажанням саме сексу, вона може мати нав*язливий характер звички - для зняття напруги, для розслаблення в тому числі. І це не означає, що Ви йому не подобаєтесь чи він не хоче Вас.
цитата:
,чи може це бути посилом на те що я йому вже не подобаюсь.
- запитайте у нього. Це вірніша відповідь буде.
Взагалі, описане мною вище може і не відповідати реальності Вашого хлопця, оскільки це більш загальні речі, які часто спостерігаються на практиці. Але можна і їх перевірити. Якщо є інша причина, краще намагатись спокійно її дізнатись у хлопця. Відверто і без осуду, за те як він поводиться зараз
психолог онлайн
Доброго ранку, Милана!
цитата:
чому він це робить?
Краще до себе зверніться і запитайте, чому я це
цитата:
ЧОМУ ХЛОПЕЦЬ ДИВИТЬСЯ ПОРНО,УНИКАЄ СЕКСУ СХИЛЯЮЧИСЬ НА ВТОМУ
терплю?
Вас, схоже, влаштовують такі стосунки.
Чи не влаштовують?
Якщо не влаштовують, то проблеми варто вирішувати безпосредньо з ним. В діалозі, спокійно і конструктивно. Без образ і претензій. У випадку уникнення відвертого спілкування є загроза накручувань, подальших хвилювань і марних сподівань, ніби все владнається саме по собі.
До речі, перевірка телефона свідчить про Вашу недовіру йому ... і про Вашу невпененість в собі(!)
Люди з адекватню самооцінкою в телефонах партнера не копирсаються.
психолог онлайн
Вітаю! Насправді, інколи деякі люди дивляться якісь види порнографії які не хотіли б втілювати в реальність.. І це не означає що вони перестали цінувати своєго партнера. Чи ви розповідали йому про власні почуття, про тривогу, яка виникла і про сумніви? Справді допомогти зрозуміти може відверта розмова між вами, ніж хвилювання та підозри. Вам вистачає його уваги? Чи не траплялось якихось конфліктів окрім цього випадку, в ваших відносинах?