Травма покинутого
Підкажіть будь ласка, як позбутись травми покинутого (залежного)?
Як це пропрацювати?
Відношення з батьком звичайні, але досі відчуваю до нього злість і не хочу чути його прояв «любові». В дитинстві багато орав на мене, був надмірний контроль і тому я боялась його, але мама казала це через те що він мене сильно любить і хоче для мене кращого.
Питання від: ; Вік: 29

психолог онлайн
Наталия Горская
цитата:
Піти на психотерапію до обраного спеціаліста-психолога.
цитата:
Як це пропрацювати?
Описати хід психотерапії так же складно, як і, наприклад, хід хірургічної операції. І, звісно, зробити це самотужки теж неможливо. Але в якості напрямку для роботи в терапії скажу, що врешті-решт Ви її позбудетесь після того, як станете гарною матір'ю для себе-маленької, до власної внутрішньої Дитини.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Владимир Анатольевич Тарасенко
доброго вечера!
Любовь это не когда орут... или критикуют...
Любовь это когда понимают и принимают. А если и критикуют, то за дело, а не просто так...
А не под себя подстраивают!
Вы имеете полное право - на отца теперь злиться!
(Это последствия - его ошибок воспитания...).
Другой вопрос, что вашу злость нужно проработать с психологом.
Чтоб эта злость не мешала, вам дальше жить нормально.
психолог онлайн
Наталия Горская
Добрий вечір.
цитата:
А як це проявляється у вашому житті?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Скажите, пожалуйста, вы сами поставили себе такой "диагноз"?
цитата:
Чем это мешает вам в жизни?
Ваши
цитата:
Відношення з батьком
мешают вам в чем-то? У вас из-за этого есть какие-то проблемы в личной жизни, работе, общении с другими людьми и т.д.?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго дня, Alina!
цитата:
Відношення з батьком звичайні, але досі відчуваю до нього злість і не хочу чути його прояв «любові».
Моя відповідь буде крізь призму Ваших питань
цитата:
Підкажіть будь ласка, як позбутись травми покинутого (залежного)? Як це пропрацювати?
Якщо є злість, то варто знайти для неї конструктивний вихід. Зазвичай це робиться в безпечному середовищі співпраці з психологом, де пропрацьовуються ситуації виникнення гніву в минулому. Поступово Ви набуваєте досвіду виражати гнів по-дорослому відповідно до контексту ситуації. Вчитесь виражати емоції прямо і відкрито будь-кому, в тому числі батьку. Тобто стаєте з ним на рівних. Ви доросла людина і він доросла людина. У вас при цьому однакові права і можливості.
Щодо небажання чути прояви любові з його боку - маєте законне право. От спробуйте йому про це сказати - упевнено і сміливо, мовляв, це Вам не подобається, в усякому разі тепер. Спочатку спрямуйте ці слова образу батька, тобто висловитись символічно. І відчуйте себе - чи додасть це Вам трохи внутрішньої свободи.
психолог онлайн
А звідки припущення про "травму покинутого"?
Як Ви її відчули в своєму житті?
Щодо злості на батька- те, що вона є, ще нічого не каже про "покинутість".
Загалом, "покинутість" скоріше буде шукати любові, а Вас дратують спроби батька її проявити.
Є сенс розібратися глибше.
Що саме Вас хвилює з того, що відбувається у вашому житті?
психолог онлайн
цитата:
Відношення з батьком звичайні, але досі відчуваю до нього злість і не хочу чути його прояв «любові». В дитинстві багато орав на мене, був надмірний контроль
Злість - це не від покинутості, а від великої кількості образ та очікувань, які не справдилися.
З цим і можна буде почати роботу на сесіях з психологом.