Щоб могли порекомендувати мені робити в таких ситуаціях ?
Все своє життя надивились на тата-алкоголіка ,стосунки з ним були дуже натягнуті ,коли почала жити окремо могли з ним спілкуватись раз в три місяці або і рідше . чомусь не можу нормально з ним спілкуватись і щось не дає мені до нього дзвонити.
Але справа в іншому , зараз находжусь в стосунках з хлопцем ,який рідко вживає алкоголь але коли це стається мені хочеться від нього втікати він нічого погано не робить (просто багато говорить якусь несинітницю) а для мене від дуже змінюється ,не можу бачити його в такому стані , мені стає страшно. І скільки раз я старалась адекватно оцінювати його стан і старатись бути нормально для нього в мене не виходить.Кожна його випивка закінчується нашою сваркою та моєю істерикою …
Я просто не можу витримати його в такому стані ,а він ображається на мене за це ,адже з його боку випити-це просто розслабитись …
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Ірина Миколенко
цитата:
Вітаю! Не можете спілкуватись з татом із-за того, що все ще злитесь на нього. Ви не мали в дитинстві безпечного середовища, пережили багато болю, так як Ваш тато був алкоголіком.
цитата:
зараз находжусь в стосунках з хлопцем ,який рідко вживає алкоголь але коли це стається мені хочеться від нього втікати він нічого погано не робить (просто багато говорить якусь несинітницю) а для мене від дуже змінюється ,не можу бачити його в такому стані , мені стає страшно. І скільки раз я старалась адекватно оцінювати його стан і старатись бути нормально для нього в мене не виходить.Кожна його випивка закінчується нашою сваркою та моєю істерикою …
Для Вашої психіки чоловік, який вжив алкоголь - це небезпека. У Вас був саме такий досвід з татом, і він накладується на відносини з хлопцем. Поради на форумі Вам навряд чи допоможуть. Після отримання травм в дитинстві дуже непросто почувати себе по-іншому в ситуаціях, які нагадують про те, що з Вами відбувалось раніше, коли Ви залежали від тата. Краще зверніться до психолога для індивідуальної роботи.
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Щоб таких ситуацій не траплялось взагалі бажано пройти хоча б кілька сеансів психотерапії з обраним психологом - щоб подолати образи на батька та страхи. За перепискою, порадами подібне не лікується.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Добрий день. Ви знаєте, з одного боку це ваша особиста проблема - трагедія дитинства, з якою вам варто розібратися однозначно в індивідуальній роботі з психотерапевтом. А з іншого боку - які перспективи у хлопця, який вибирає спосіб з юних років для розслаблення - алкоголь? При цьому не розуміє як вам важко дається те, що він вживає алкоголь. Рідко - це як часто?
Скільки ви у стосунках?
цитата:
ЩОБ МОГЛИ ПОРЕКОМЕНДУВАТИ МЕНІ РОБИТИ В ТАКИХ СИТУАЦІЯХ ?
А щоб ви порадили б своїй близькій людині у цій ситуації?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Наскільки я правильно Вас зрозуміла, загалом Ваш хлопець цілком адекватний, але за допомогою алкоголю він знімає нервову перевтому. Буває це рідко. Але, якщо Ви станете постійно дорікати за пиття алкоголю, це тільки змусить його більше нервувати. Як правило, потім людина починає пити ще більше, якщо чує постійні закиди на свою адресу.
Я розумію, що батько, що сильно п'є, в сім'ї - це величезна проблема для всіх близьких, проте це Ваше минуле, його не можна змінити, можна тільки з ним примиритися. У будь-якому випадку Ви можете виокремити один позитивний момент, Ваш батько був для Вас прикладом того, ЯК НЕ ТРЕБА робити. І у Вас проблем із алкоголем немає.
Але оскільки Ви дуже негативно сприймаєте хлопця, що випив, може Вам просто варто не дивитися на нього в цей час, а просто розглянути варіант окремого проведення дозвілля, коли ваш хлопець випиває. Піти погуляти з подругами, сходити до кафе випити кави тощо. Ви і власну напругу зніміте і конфліктні ситуації перестануть виникати.
Якщо не можете прийняти таку ситуацію, то треба вирішувати, чи варто продовжувати жити разом. Ваші сварки та істерики можуть викликати різні хвороби.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Щоб могли порекомендувати мені робити в таких ситуаціях ?
Ответ на этот вопрос будет зависеть от того, чего вы хотите.
Если у вас есть желание быть с этим парнем, тогда вам придется менять себя и свое отношение к его выпивкам.
Потому что сам меняться парень вряд ли будет, так как его все устраивает.
Если же у вас нет желания и/или ресурсов работать над собой, тогда вам надо будет искать другого парня - заядлого трезвенника.
В случае выбора изменений себя и своей жизни, вам потребуются индивидуальные консультации, чтобы вы смогли проработать страхи, а также убрать истерики и ссоры.
С этим вы можете обращаться ко мне.
Я работаю с такими запросами и смогу вам помочь.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброе Утро!
Во первых перестаньте себя насиловать!
Вы и так натерпелись в детстве!
У вас отец который - все разрушил и себя, и ваше детство... (своими пьянками...) это был его выбор!
Потому вам, естественно - теперь не хочется общаться с разрушителем!
И правильно делаете, что не общаетесь с отцом!
Не надо себя дальше разрушать! Ваша задача себя спасти!
А с парнем... так у вас разное детство... разные истории... потому он и не может вас понять...
Вам нужен мужчина, который либо вас поймет - (ваше прошлое...) и отнесется с пониманием, и не будет вообще пить, или очень редко... или так чтоб вы не видели - (ну без вас, уедет кудато с друзьями, там выпьет ...)
а к вам, уже приедет трезвый ( если уж ему так это важно - выпить) Иногда всем хочется расслабиться.
Или нужен мужчина который, тоже с подобным опытом и детством, и тоже не пьет, и понимает насколько это болезненно и травматично.
Вы не обязаны терпеть - то что вам приносит боль! Выходите с программы насилия и деструктива!
У вас уже прививка от алкоголя на всю жизнь! ( благодаря отцу)
И правильно, что убегаете и что вам противно!
И не вините себя! Вы имеете право на нормальную, свободную и чистую жизнь!
А все, кто выбирает другую жизнь (с пьянками ... и всем этим болотом...) или не понимает вас...
значит просто не ваш попутчик по жизни!
Правильно выбирайте людей! Прям фильтруйте их! Чтоб не попадать в похожие сценарии с отцом.
Чистых сознательно, грамотных, добросовестных людей выбирайте! Это ваша задача!
И конечно, таким детством и таким отцом... вы искалечены морально... нужно все эти раны с психологом прорабатывать.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку!
цитата:
ЩОБ МОГЛИ ПОРЕКОМЕНДУВАТИ МЕНІ РОБИТИ В ТАКИХ СИТУАЦІЯХ ?
Чи знаєте Ви, що буквальні поради НЕ ПРАЦЮЮТЬ?
А що працює і тим більше доречно, так це намагання розібратись у власному способі реагування на випадки вживання алкоголю МЧ.
Там обов'язково спливуть наслідки пияцтва батька у Вашому дитинстві, тобто емоції відрази, страхів і тому подібного, які закарбувались у психіці.
Також позначаться Ваші рішення про майбутнього чоловіка, тобто його ставлення до алкоголю.
цитата:
І скільки раз я старалась адекватно оцінювати його стан і старатись бути нормально для нього в мене не виходить.
Хочу запитати. Бути нормальною - це як?
цитата:
Кожна його випивка закінчується нашою сваркою та моєю істерикою
І що Ви кажете хлопцю в такі моменти? До речі, розмови відбуваються вже наступного дня після вживання ним чи в той самий?
цитата:
Уявіть, якщо далі так і буде тривати, чи захочете Ви перебувати в таких стосунках?
Відредаговано автором 01-10-2023 09:56:12