ПТСР. Невпевненість у собі. Нереалізованість. Панічні атаки. Депресія.
Мала загострення ПТСР в автобусі де перебували знайомі та багато чужих людей. По відчутях відстороненість від свого тіла, темно в очах, не могла контролювати те, що говорю. Казала, що не можу згадати хто я і принижувала себе (я наркоманка, я дешева проститутка, я бомж) що не є правдою.
Мала труднощі з концентрацією уваги, запам’ятовуванням, не могла виконувати домашні справи, догляд за собою, не впізнавала себе у дзеркалі, сильно схудла, мала неправдиві спогади. Пропала самооцінка, з’явився страх майбутнього, турбували нічні кошмари, проблеми зі сном, сильно замкнулась у собі, зникло лібідо, вимотувала нерви близьким. Звинувачувала всіх у своєму стані та будувала стратегії виходу з цього стану (кинути палити, кинути хлопця, змінити зовнішність). Мала суіцидальні думки, але ніяк собі не шкодила.
Протягом місяця ставало легше.
На даний момент пройшло більше двох місяців, почуваюсь добре, інколи можуть бути тригери (вибухи, поїздка в транспорті, коли мені кажуть що я схудла, коли забуваю речі та ін.)
Боюсь повторення цього стану. При кожній невдачі сильно засмучуюсь.
Не мала жодного медикаментозного чи психотерапевтичного лікування. Лише заспокійливі декілька разів.
Скільки часу потрібно для повного одужання? Як позбутися сорому?
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Добрий вечір.
цитата:
Скільки часу потрібно для повного одужання?
Щоб одужати - варто лікуватися. Як ви знаєте, що у вас ПТСР?
Коли це почалося? Чому ви не підете на консультацію до психіатра?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Боюсь
Вначале вам надо обратиться к врачу и стабилизировать свое состояние с помощью медикаментозного лечения, чтобы не было
цитата:
повторення цього стану.
И одновременно с этим вам нужна индивидуальная психотерапия, чтобы вы смогли проработать страхи и вернуть уверенность в себе.
А также устранить те причины, которые и привели вас к тому состоянию, о котором вы пишете.
цитата:
Скільки часу потрібно для повного одужання?
Если у вас есть диагноз, то медикаментозное лечение обычно назначают на 4-6 месяцев.
Про психотерапию могу написать по своему опыту работы.
В вашем случае это займет минимум 6 месяцев. Это при том, что я работаю в краткосрочном психотерапевтическом направлении (а не например, в психоанализе, где на это уходят годы).
Следовательно, через пол года может наступить
цитата:
одужання
Если вам подходит такой вариант, можете обращаться ко мне.
Я работаю с такими проблемами и помогу вам.
цитата:
Як позбутися сорому?
В результате работы со страхами и чувством вины, уйдет и стыд.
Это входит в процесс психотерапии.