я не відчуваю себе здоровою людиною
приблизно декілька років тому в мене сталася неприємна ситуація в родині, пістя якої я сама того не розуміючи почата уходит від проблем в селфхарм та куріння. навіть знаходячись в соціумі я не відчуваю себе не одинокою, я не знаю що з цим робити, світ поділяться на біле то чорне, погане та гарне, це типічна проблема, але я хочу це прибрати зі свого життя
Питання від: ; Вік: 14

психолог онлайн
Татьяна Валерьевна Данивская
Доброго дня.
У Вас є можливість попросити батьків записати Вас до психотерапевта? А краше до двох фахівців: психотерапевта і психіатра, бо селфхарм може свідчити про проблему з ментальним здоров'ям. Оскільки Ви ще неповнолітні, то консультацій психотерапевта можлива лише з дозволу батьків або іншої особи, яка Вами опікується.
Але оскільки на форумі можна отримати екстрену консультацію, розкажіть, якщо хочете, що трапилось? Яка подія в сім'ї зумшує Вас погано почуватися? Чи є люди, яким Ви довіряєте і можете поділитись своїми проблемами?
консультация психолога
Доброго вечора!
Ситуація виглядає так, ніби вона доволі травматична до Вас, особливо з огляду на такі екстремальні поведінкові штуки в якості своєрідного анестетику та поділ життя на радикально протилежні частини.
Маю бути відвертим - ніхто не підкаже Вам як щось прибрати з життя та не дасть порад, як щось перебороти. Ви можете лише переробити отриманий досвід та навчитись жити з ним таким чином, щоб відчувати мінімум болю, почуватися значно щасливіше та гармонійно. Здебільшого це йде від стосунків з людьми та проживанням досвіду. Для пришвидшення - варто звісно сходити на особисту психотерапію, втім не завадить консультація лікаря для медикаментозної підтримки, якщо буде така потреба або виключення розладів чи проблем стану психіки про що дійсно може свідчити селфхарм.
Я бажаю Вам успіху та безпеки, обов'язково розгляньте варіанти догляду за власним ментальним станом!
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
селфхарм
Самоповреждающее поведение является поводом для обращения к врачу.
Поэтому вам надо попросить родителей, чтобы они сходили с вами в поликлинику.
психолог онлайн
Доброго дня.
Я розумію, що ви пережили непростий період і виникли певні проблеми у вашому житті. Важливо пам'ятати, що ви не самотні в цьому і є багато ресурсів і підтримки, які можуть вам допомогти прибрати це з вашого життя.
Першим і найважливішим кроком є звернення до професійного психотерапевта. Вони можуть допомогти вам розібратися з емоціями і думками.
Розмовляйте з друзями і родиною про свої почуття.
Розвивайте альтернативні способи виразу емоцій. Спробуйте знайти інші способи виразу своїх емоцій, такі як медитація, мистецтво, письмо в щоденнику, фізична активність чи музика.
Не соромтеся шукати допомогу, коли це потрібно, і пам'ятайте, що є багато людей і ресурсів, які готові вас підтримати в цьому процесі.