не понимаю своих чуств
Добрый день. Встречаюсь с парнем, но часто думаю о друге (одногруппник), с которым не было ничего, кроме общения. Он просто последнее время меня игнорирует. Не хватает общения с ним. Но я и раньше в себе замечала, что всегда начинаются с кем то отношения, и я думаю тот ли это человек или с тем было бы лучше... Сравниваю... В чем моя проблема? Понимаю, что так не хорошо поступать. Спасибо.
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Здравствуйте! В первую очередь перестаньте делить собственные переживания на хорошие и плохие, вы чувствуете то, что чувствуете, это особенности вашего внутреннего мира. Иногда лучшее - враг хорошего, при этом вопросы с непониманием собственных чувств требуют более глубокой работы. Подумайте, как игнорирование вас другом связано с вашим желанием с ним общаться.
Відредаговано автором 25-11-2023 19:54:47
психолог онлайн
Доброго вечора!
Як на мене, нічого поганого не має в тому, що дівчина, починаючи зустрічатися з хлопцем, спершу до нього придивляється... Гірше, якщо не замислюючись, закохується, а вже потім починає роздивлятися, в кого...
Інша справа, чи це, дійсно, саме ті чоловіки, які Вам потрібні..
Ви пишете про свого друга, з яким Вам не вистачає спілкування... А Вам не спадало на думку, що, можливо, саме він - цей той чоловік, якого Ви шукаєте? Адже, саме з дружби виходять найкращі сімейні пари... Ви коли небудь розглядали його як об'єкт свого кохання? А він?
Доповнення від автора
Спасибо за ваши ответы! Хочу уточнить ситуацию.
Встречаюсь с парнем 3,5 месяца. Познакомились на сайте знакомств. С самого начала были свидания активные, ездили в города рядом. У меня был отпуск и было все равно с кем, куда-нибудь поехать, развеяться. Но все закрутилось, мы продолжили встречается. После где то трех недель таких активных встреч, мы сблизились, и все стало как то однообразно. Лето прошло, похолодало, теперь встречи только у меня. Без походов в кафе, кино и т.д. У него я 2 раза была, и не пойму его ли это жилье, спрашивать стесняюсь. То есть, сейчас чаще всего, он приходит ко мне, бывает что то покупает из еды, но редко, не дарит подарки, цветы ( То есть ухаживаний уже нет вообще.
Но парень говорит, что хочет серозных отношений и семьи. Не знаю, может я придираюсь, просто хотелось бы больше проявлений к себе чувствовать. Мне никогда не везло на таких парней, цветы наверное пару раз в жизни дарили... Думаю, что со мной не так...
психолог онлайн
Дякую за щирість!
Я правильно Вас зрозуміла, Ви маєте зі своїм хлопцем інтимні стосунки? Це не тривіальне питання, адже є певні особливості природи чоловіка та жінки і природа самих стосунків.
Якщо це так, тоді зрозуміло, чому хлопець не дарує Вам квіти і не робить приємні подарунки... Для чоловіків залицяння до жінки необхідні, щоб мати з нею інтим. А як тільки мета досягнута, необхідність залицятися сама собою відпадає. Окрім того, щоб стосунки не набридали і не ставали обтяжливими, потрібний час на душевне зближення, коли люди починають краще розуміти одне одного. Як говорять, "коли і мовчання поруч - в радість". У Вас же, знову таки за моїм припущенням, не вистачило на це часу. Квітково-цукерковий період занадто швидко закінчився.
Тому, якщо і всі попередні стосунки з чоловіками дуже швидко переходили у сексуальну близькість, стає зрозумілим, чому не "щастить" з квітами...
Я не можу говорити з повною впевненістю, адже, насправді, відповідь знаєте лише Ви - просто не можете себе зрозуміти і для цього потрібний психолог. Але як на мене, "тягне" Вас до друга саме тому, що він друг. І між Вами немає сексуального контакту. Чому так? На це є дуже вагомі причини, пояснення яких потребує трохи іншого формату, аніж переписування.
Єдине, можу сказати з абсолютною впевненістю, що Вам не вистачає елементарних знань, як правильно будувати стосунки з чоловіками, щоб вони не перетворювалися в рутину.
До речі,як склалися стосунки між Вашими батьками?
Відредаговано автором 03-12-2023 15:56:26
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355802 для Алла Григорівна
Добрый вечер. Алла Григорьевна, спасибо за ваши ответы. Да, есть интимные отношения, вы правильно поняли. Мои мама и папа уже долго живут в браке, все хорошо между ними. В начале, первые годы у них были трудности, но сейчас все нормально. Скажите, я теперь не могу ожидать от парня проявления романтики? Мне нужно только ему об этом прямо говорить? Как мне правильно себя вести в сложившейся ситуации?
психолог онлайн
На скільки я розумію, ви поки що не живете разом, а лише зустрічаєтеся. Тоді, що Вам заважає запропонувати хлопцю перед тим, як іти до Вас, десь зустрітися, погуляти, кудись зайти і посидіти? Не обов'язково це робити прямолінійно. Можете попросити Вас зустріти і з Вами разом кудись зайти, наприклад... Тим паче, що Ви навіть не знаєте, чи є у нього своє житло... У таких питаннях не можна бути на стільки сором'язливою. Ви ж привели людину до себе в дім. От і буде можливість дізнатися про нього та його характер більше...
А, загалом, Ви впевнені що знаєте його? Він Вам про себе та свою родину розповідає?
У любому випадку, якщо думаєте про серйозна стосунки, обов'язково повинне бути те, що Ви зможете з теплом та радістю згадувати, коли почнеться буденність.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355814 для Алла Григорівна
Алла Григорьевна, спасибо вам огромное за ваши рекомендации. Говорила парню, что хочу где то посидеть сходить, он говорит что ему это не интересно.. сейчас холодно и лучше дома. Но не могу сказать, что он не активный образ жизни ведет. Занимается футболом, меня даже раз приглашал, тогда его друг за нами заезжал. И не давно обратно приглашал, но я не пошла из за погоды. Потом вот эти выходные у меня было много свободного времени, говорю собираюсь по магазинам, он предложил со мной сходить) то есть проявления есть проводить просто время вместе) когда я болела, приносил лимоны)
По поводу семьи, родители у него в разводе давно, есть ещё братья. Папа тренер по футболу, мама риелтор (ещё смотрела по соцсетях 😄 то все сходится). В начале приглашал меня к себе часто, я тогда не пошла, бо мало знала его. А сейчас перестал, я начала спрашивать в чем дело, говорит что живёт с дедом. Даже ссора была по этому поводу, я не верила что живет с дедом. Он водил меня к себе и вроде бы дед есть) Но он был в другой комнате, я ж уже не заходила не проверяла). Ну и выходит сейчас не удобно часто к нему, так как дед у него сейчас. Спрашивала, то говорит у дела есть своё жильё, просто ему самому не хочется.
Скоро Новый год, вроде бы, хочет перенести смену на работе что бы отметить вместе.. ) тоже мне это нравится. То есть позитивное что то есть, просто быстро не стало романтики..
психолог онлайн
Ну що ж, потрібно вже відштовхуватися від того, що вже є. Спробуйте продумати сама, чим би Вам хотілося зайнятися на вихідні, а потім запропонуйте йому...
У всякому разі, бувайте більше на свіжому повітрі: можливо, катання на ковзанах, лижах, санках... Залучайте його до спільного приготування їжі, серверуйте разом стіл (введіть це у звичай), нехай він щось приб'є, прикріпить, щось змайструє для Вас вдома... Чоловіки цінують та турбуються більше про тих жінок, яким частіше допомагають. Бо відчувають тоді себе сильними чоловіками, здатними захистити та допомогти.
І ще. Чоловіків потрібно виховувати. Не всіх мама привчила до того, що потрібно робити приємні сюрпризи для коханих жінок. Проходите повз квіткарні, скажіть відкритим текстом, що Вам буде дуже приємно отримати від нього квіти. Чоловіки не розуміють наші думки, їм потрібно говорити...але без претензій та образ, з любов'ю та посмішкою... В якщо зробить так, як Вам хочеться, обов'язково дуже щиро порадіти та подякувати багато разів... Тоді в наступний раз йому захочеться ще відчути Вашу радість та вдячність і він вже сам принесе квіти...
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355892 для Алла Григорівна
Хорошо) Буду стараться следовать вашим рекомендациям. Спасибо!
Доповнення від автора
Добрый день. Все так же не понимаю своих чувств. Все так же вcтpечaюcь c napнем, нo чacтo думaю o дpуге (oднoгpуппник). Но сейчас мы ним не общаемся. Он мне даже сниться довольно часто. Задаю себе вопрос почему я думаю о друге? Не хватает общения, того что было с ним.. могли говорить часами.. но мне тогда казалось что не тянет к нему физически.. от него были знаки внимания..Сейчас, когда он не звонит и не пишет, мне кажется он кого то нашел.
С парнем все стало привычным, правда захотел вместе встретить Новый год, мне больше хотелось с семьей, но согласилась, что бы не обидеть его. Не понимаю, почему мне больше не интересно с ним. Просто комфортно, нет такого, что бы не виделись дней 5 и я скучаю.. Когда идет от меня я не против, кажется я привила одна. А с кем то не могу себя вести, как на сама. Но и самой плохо бывает.. Но он привык ко мне и расставаться нет причин, да и не знаю как лучше. Кажется пусть с ним, чем быть одной.
Хоть мне и 26, но это первые нормальные отношения. До этого не складывалось так, что бы серьёзно. Первые отношения поздно в 23, потом рассталась с ним, потому что поняла что не любит, я позволяла ему унижения, оскорбления. Потом влюбилась сильно в женатого мужчину, но не позволила ничего серьёзного, так как для меня всегда был запрет на такие отношения. Потом со мной хотел встречаться еще один парень, но он меня не интересовал. Потом ему срочно надо было уехать, чему я и рада была.
И вот сейчас я думаю, могу ли я вообще кого то полюбить? У меня такое впечатление, что как только я добиваюсь внимания парня, мужчины, то он мне становиться не интересным..
Вообще я всегда была зациклена на этом, так как не складывалось. Еще родственники постоянно говорили, что надо тебе уже кого то. Поэтому сейчас, когда то то есть чувствую себя лучше, хоть внешне никто не считает меня не такой как надо, да и мне лучше, хоть не сама вечером...
Скажите как разобраться в себе? Еще волнуюсь через возраст, что пора семью заводить и ребенка...
психолог онлайн
Доброго вечора!
Насправді, у випадку нерозуміння своїх почуттів жодна порада Вам не допоможе, бо це Ваш внутрішній світ і всі відповіді є лише в середині Вас самої. Для чого потрібна робота з підсвідомістю.
Ви пишете "У меня такое впечатление, что как только я добиваюсь внимания парня, мужчины, то он мне становиться не интересным". Як на мене, в Вас є якась внутрішня установка щоб за всяку ціну привернути увагу чоловіка до себе. При чому, ця установка не стосується напряму чоловіків, з якими Ви зустрічаєтеся. Швидше за все, вона пов'язана якось з Вашим дитинством і, можливо, із стосунками з Вашим батьком, або з дуже значимою тоді для Вас людиною.
Які стосунки були з батьком в дитинстві? Він приділяв Вам достатньо уваги?
Все, що Ви пишете - це запит на індивідуальну роботу з психологом. Бо це сфера почуттів і Вашого несвідомого, куди у самої людини не має доступу. Для цього потрібно, щоб професіонал допоміг Вам "зустрітися" з власним "Я". А стосунки з чоловіками, як на мене, якраз і пов'язані напряму з почуттями, які чомусь заблоковані... Так буває нерідко, що зовні прекрасні відносин. між батьками, насправді, мають свої "підводні" камені... І саме ці "камені" блокують особисте життя вже у їх дитини ...
Ми так влаштовані, що до останнього будемо шукати ресурси та відповіді на проблеми в собі. Але рано чи пізно приходить розуміння, що потрібна допомога іззовні. То, можливо, вже такий час настав? Чи Вам хочеться і далі витрачати своє життя на нерозуміння, що з тим самим життям відбувається?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358313 для Алла Григорівна
Алла Григорьевна, спасибо за ваш ответ! С папой отношения в детстве были немного сложными, действительно не хватало внимания, от меня всегда он много требовал. Сейчас уже достаточно близкие с ним отношения.
Да, я подумаю о том, что вы написали, по поводу психолога.