Ситуація закохалася у викладача, мені 18, а йому 40
Така ситуація. Закохалася у викладача. Перший раз його побачила, коли він у нас заміняв пару, після цієї пари я довго ще про нього згадувала. Дуже цікава людина з почуттям гумору, з життєвими позиціями захоплюється психологією. Минуло пів року, і він почав вести у нас свій предмет. Тепер чекаю з нетерпінням кожної його лекції, практики, його предмет намагаюся вчити краще за всіх інших. Після спілкування з ним здіймається настрій, це як наркотичний стан. Тільки проблема в тому, що мені 18, а йому 40. Що робити? Постійно думаю про нього. Та ще й різниця така у віці, це ненормально.
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Євгеній Олексійович Ортенберг
Доброго дня, Ірино!
Нормально чи ненормально - це суто соціальні, культурно обумовлені, тому в кожного своя думка про закоханість в людину набагато старше (або набагато молодше, якщо обидва учасники ситуації, звісно, дорослі).
Закоханість же у викладача - це нормальне і доволі поширене явище. В психології воно має назву любовного переносу. Любовний перенос почуттів часто виникає до авторитетної особи, яка має певну владу над закоханою в неї людини. Це може бути не тільки викладач, але і лікар, психолог, тренер чи будь-яка інша особа, яка займає схожу роль. Зазвичай це не кохання власне до людини (бо як особистість Ви викладача недостатньо близько знаєте), а до створеного в уяві образу людини привабливість якого посилюється романтичним або сексуальним потягом.
Представники допомагаючих професій частіш за все знають про таке явище, і етичним кодексом багатьох професій (зокрема, психолога і педагога) не дозволяється вступати в романтичні та сексуальні відносини з тими, над ким маєш владу. Тобто, якщо б навіть Ваша закоханість у викладача була взаємною, взаємні кроки назустріч в цьому напрямку означали би для нього крах репутації як педагога. Його могли б звинуватити в упереджено позитивному ставленні до студентки з якою роман, у несерйозному ставленні до професії чи у подружній зраді (якщо він одружений). І це б також негативно відображалось на ваших стосунках і Вашому психологічному стані.
Якщо навіть уявити, що все взаємно і Ви добре спілкуєтесь, викладачу за етикою професії варто було б почекати, поки він припинить у Вас викладати свій предмет. а тільки потім намагатися зблизитись, і то колишні ролі студентка/викладач будуть впливати на динаміку спілкування.
Якщо ж це невзаємно, то доведеться прийняти факт нерозділеної закоханості в образ авторитетної фігури і, за бажанням, прожити і опрацювати виниклі емоції з психологом. За однією з найбанальніших версій потяг до чоловіка старше за віком може свідчити про пошук батьківської фігури, якої не вистачало в дитинстві. Але це лише одна можлива версія того, що відбувається з Вами.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Що робити?
Ответ на ваш вопрос будет зависеть от того, что вы хотите.
Какие у вас есть желания?
психолог онлайн
цитата:
Що робити?
Радіти через власні почуття.
Цінувати їх.
Вчитись розбиратись в них.
консультация психолога
Марія Радченко
Вітаю)
Ненормального у Ваших почуттях, в тому числі, з огляду на вік, нічого не має, оскільки ви обидва повнолітні. Хіба Вам не здається, що в закоханості у свого викладача вже є певна... Класика? Ви говорите про свої почуття, а не про конкретну мету утворити стосунків. Вони можуть бути так само платонічними. Я припускаю, що такі почуття до цієї людини можуть мати різні джерела - або Ви відчуваєте себе набагато старшою, або це дійсно є певною батьківською фігурою, тощо. На цьому варіанти не закінчуються. Сенс в тому, що страшного в цьому, в контексті ситуації, немає, але дійсно є багато моментів, з якими було б непогано розібратись для того, щоб розуміти про що це для Вас. І є багато питань які Ви могли б собі поставити та скласти для себе загальну картину: що саме я уявляю, коли кажу про кохання, які картинки в голові з'являють? Наскільки добре знайома мені ця людина і чи є цього достатньо, щоб воно було ґрунтом для сильних почуттів та таких, які не розвіються при першій вибоїні у контакті? Також, дійсно є важливим той момент, що характер ваших стосунків "учитель-учень" мають свою специфіку та професійний, певною мірою, характер, тому на це теж є сенс зважати під час Вашої подорожі до пізнання себе. Можливо це значущий момент на несвідому рівні.
Бажаю Вам успіху!
психолог онлайн
Доброго дня!
Закохуватися у викладачів — абсолютно нормально!
Зі свого досвіду можу розказати, що регулярно закохувалася в університеті кожного семестру! А зараз закохуюсь в лікарів та тренерів) Проте, це не означає що я хочу будувати з ними стосунки. Навпаки, закоханність підсилює життєву енергію (а також жагу хлопця до вас, а вас до вашого хлопця). Я використовую цю енергію для того щоб ставати кращою: вчусь, доглядаю за собою, фліртую з чоловіками і т.д.
Дуже рекомендую вам навчитися використовувати свою закоханність в потрібному руслі! Це дууже корисний жіночий скіл!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353620 для Владимир Анатольевич
Дякую. Згодна.
психолог онлайн
Здравствуйте!
Влюбились и прекрасно. это тоже хороший стимул и дополнительная энергия к действиям!
Доповнення від автора
Дякую