Як створити сім‛ю?
Відчуваю своє уродцтво. Не можу створити пари. Коли гуляю з подругами, усі компліменти надходять їм. А я стою у стороні, як пуджало. Коли була підлітком, хлопці не запрошували на танець. Мала секс 1 раз, невдалий. Усі знайомі вже давно ростять дітей. Уже 4 роки переписуюсь з індусом. Це єдина людина з якою можу виговоритись. Але зустрітись не можемо через фінансове питання.Останнім часом постійно плачу, багато речей тригерять.
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Тетяна Штапова
Добрий вечір 🌛
Насправді, це хвора тема для багатьох жінок різного віку.
В вашому дописі відчувається весь біль. В першу чергу, хочу запитати, чи є підтримка у Вас?
Якщо по темі, то тут однозначно потрібна терапія.
Щодо стосунків, то часто буває, що жінка не помічає уваги чоловіків, тому думає, що не подобається їм. Потрібно працювати зі сприйняттям та інтерпретацією ставлення до себе чоловіків. Бути уважною і відкритою, помічати і відзначати прояви з боку сильної половини.
Гіпотез маса, мало інформації...
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Вы, как и любой человек, не состоите только из внешности. Есть масса откровенно не привлекательных женщин, но они обаятельны, умны, с чувством юмора, увлечены своей работой или каким-то хобби.
А с чего вы решили, что дело во внешности?
Что вы про себя можете рассказать помимо внешности?
психолог онлайн
цитата:
Відчуваю своє уродцтво. Не можу створити пари. Коли гуляю з подругами, усі компліменти надходять їм. А я стою у стороні, як пуджало. Коли була підлітком, хлопці не запрошували на танець.
Доброго ранку. Ви написали, що не отримуєте уваги від хлопців на відміну від своїх подруг і відчуваєте, що із-за зовнішності. А як Ви її самі сприймаєте? Що Вам в собі подобається, що не подобається? Чи робите щось для того, щоб виглядати більш привабливо?
цитата:
Мала секс 1 раз, невдалий. Усі знайомі вже давно ростять дітей. Уже 4 роки переписуюсь з індусом. Це єдина людина з якою можу виговоритись. Але зустрітись не можемо через фінансове питання.Останнім часом постійно плачу, багато речей тригерять.
Звичайно, для створення сім'ї потрібно, щоб Ви сподобались чоловіку, як і він Вам, щоб розпочалось спілкування. Але це тільки одна сторона з багатьох. Наприклад, важливо ще, як людина себе проявляє в соціальних стосунках, наскільки вона цікавий співрозмовник. Адже Ви живете не в вакуумі, чоловіки є навколо Вас. Чи помічаєте Ви їх? Як себе поводите, коли Вам хтось сподобався?
Також має значення, як людина сприймає себе та людей навколо себе. Якщо Ви невпевнені у собі, з цим можна працювати, можна щось змінювати, звернувшись до психолога. Взагалі сім'я - це про відносини. Для її відсутності має бути причина або декілька. Вам варто розібратись, що заважає мати стосунки з хлопцями.
До речі, які у Вас відносини з батьком, мамою? Вони Вас підтримують? Чи є друзі, робота? Чому так склалось, що виговоритись можете тільки людині, яка далеко від Вас? Як ставитесь до тих людей, які знаходяться поряд?
психолог онлайн
Коли людина любить себе, то її любить і світ.
Прийняття себе додає нам впевненості.
Я б порекомендувала психотерапію. Можуть бути різні питання для дослідження і опрацювання. Спробуйте знайти психолога, якому зможете довіритись.
Щасти Вам!