Відносини
Чоловік хоче розвестися ,в нас було все добре,11років разом,і тут на рівному місці,він це говоре ніби не своїм голосом
Я питаю чому?він каже незнаю може розлюбив,я кажу причина?незнаю мені стало неприємно як ти мене торкаєшся
Якби не кохав,неприємна,то б він при поцілунку відштовхнув
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий день! Дуже вам співчуваю, адже несподівано отримати таку звістку - це боляче. Але, нажаль, ми не можемо знати причини поведінки іншої людини.
Скажіть будь ласка яке у вас питання до психологів?
психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго ранку!
цитата:
Знаєте, навряд чи на рівному місці. Мабуть, Ви щось не помічали або не надавали певним речам і моментам значення.
цитата:
він каже незнаю може розлюбив,я кажу причина?
Іноді почуття слабшають і згодом зовсім зникають. Партнери стають байдужими. Щоби почуття не зникали, є певна переудмова - розвиток стосунків, в які вкладаються обидва. Щирий і зацікавления діалог про все, що відбувається в парі/сім'ї.
У Вас як було?
цитата:
Якби не кохав,неприємна,то б він при поцілунку відштовхнув
Відштовхнув - це вже про почуття відрази, огиди. Це про крайнощі негативного ставлення до людини.
Скажіть, якої допомоги очікуєте від психологів?
психолог онлайн
Наталия Горская
Добрий день. Що значить "не своїм голосом"? Яке у вас питання до психологів сайту?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
"На рівному місці "- це завжди НЕ так.
Неочікувано для Вас- так. Але чоловік же щось собі мислив про цю розмову.
Щось чоловіку не подобалось, але він, можливо, мовчав, а може Ви не вважали це за значимі речі.
Не відштовхнув- може відчував провину за те, що хоче розлучитись, і не хотів ще більше зробити Вам боляче.
Щодо "не своїм голосом "- можна припустити, що Ви натякаєте на якісь потойбічні сили, по типу "приворота", мовляв це не він хоче піти, а його так намовили.
Тут важливо відверто розмовляти, щоб зрозуміти справжні причини.
Ви можете вдвох звернутись на сімейну консультацію, щоб розібратись в причинах, та знайти вирішення, якщо відчуєте таку потребу.
Як самі вважаєте, що саме могло чоловікові бути не комфортно?
А чи Вам все подобалось в цих стосунках?