Як уникнути постійних навʼязчивих думок та тривожністю?
Деколи я дуже запутуюсь в собі. Коли щось не виходить, чи відтворюються миттєві безпричинні думки, в мене проявляється відчуття паніки і тривожності. Після чого виникають навʼязчиві думки, які нагадують практично всі погані моменти з мого життя, взагалом, я приховую свої почуття всередині. Тому всі мої емоції, які ховають та їдять мене всередині вливаються в тривожність в любий момент
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
Наталия Горская
Добрий вечір. Зверніться в індивідуальну роботу з психотерапевтом. Це найкращий спосіб розібратися у вашому питанні.
психолог онлайн
Софія, нав'язливих думок боятися не треба. Це лише думки. Вони не несуть загрози і не здійснюються. Вони приходять та йдуть.
А з'являються вони внаслідок вашої тривожності і з цим треба розібратися.
Що викликає тривожність, що є причиною її появи?
Але для цього потрібна допомога психолога.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Софія, ваші думки важливо не ховати всередині, а виносити назовні.
Можна робити це з людиною, яка не буде засуджувати, а здатна допомогти Вам просто аналізувати ваші думки та почуття, які вони викликають. Це може бути хтось з батьків, або друзів, або родичів. Також це можна зробити індивідуально з психологом, з дозволу вашої мами.
Озвучені думки мають меншу силу впливу, до того ж, при аналізі виникає зміна ставлення до ситуації, що призводить до зміни ставлення до події, або до своїх думок. А це в свою чергу знижує тривожність.