Як часто у сімейних відносинах слід піднімати тему подружньої вірності?
Доброго дня.
У мене другий шлюб, у дружини третій. В нас все добре в цьому напрямку, ніхто нікуди не ходить, не знайомиться, не зустрічається; у обох з нас були певні пригоди у попередніх шлюбах, але все в минулому, пріоритети та бажання вже інші. Тим не менш, з самого початку життя разом, дружина регулярно порушує питання подружньої вірності, перші 3 роки це відбувалось 1-2 рази на тиждень, причому формулювання різні, починаючи від прямо: «ти мені зраджуєш?» до «у тебе є ще хтось?» кожне запитання відрізняється формулюванням, бо коли я реагую «ми це вже обговорювали минулого тижня», я чую відповідь «я з таким формулюванням тебе ще не запитувала», але суть одна – чи не порушую я наші подружні домовленості? Наразі це відбувається вже 4-5 разів на тиждень, тобто майже кожен день, і коли я не витримую та починаю нервово на це реагувати, іноді навіть дуже голосно, я чую «тебе ця тема дуже бентежить, якщо ти так нервово реагуєш, я так розумію, в тебе точно хтось є». Потім сварка.
Отож друге моє питання, окрім першого, яке вже написане вище: Якщо дружина або чоловік 4-5 разів на тиждень питає другу сторону про це, то кого насправді це питання бентежить та хвилює – того, ХТО питає, чи того, КОГО питають (кому вже набридло вислуховувати цю тему майже кожного дня або 200 разів на рік)?
Дуже дякую
Питання від: ; Вік: 47

психолог онлайн
цитата:
кого насправді це питання бентежить та хвилює
Ответ очевиден.
У вашей жены есть страх потери (отношений с вами) и неуверенность в себе.
Поэтому она вам не доверяет и мучает вас этими расспросами
цитата:
4-5 разів на тиждень питає
И если она не проработает свои проблемы с психологом, то дальше будет только хуже.
Это превратится в паранойю (если уже не превратилось), со всеми вытекающими последствиями.
Когда-нибудь вы не сможете противостоять ее манипуляциям (или не захототе это делать) и тогда вам придется с ней расстаться.
психолог онлайн
Доброго дня!
Я думаю, що питання подружньої вірності бентежить в певній мірі і Вас, і Вашу дружину. Дружину - бо, вочевидь, їй зраджували в минулому і вона боїться повторення ситуації, Ви - бо задаєте це питання на форум, і відчуваєте роздратування через часте повторення таких питань від жінки.
Ви можете делікатно поцікавитися у дружини, наступного разу, коли Вона буде це питати, чому вона так часто про це запитує, що її непокоїть. Хай поділиться з Вами своїми переживаннями, не звинувачуючи Вас у зраді. А Ви просто намагайтеся зрозуміти її сторону. Може в дружини є травматичні спогади про минулі стосунки, або є незакриті емоційні потреби у спілкуванні з Вами. Тому раджу вислухати дружину, не засуджуючи її за підозрілість. Ви обидва дорослі люди з досвідом, і думаю, що добре впораєтеся.
Також я б радила вам обом звернутися на парну консультацію або парну терапію до психолога, якщо вас обох турбує питання налагодження стосунків у шлюбі.
психолог онлайн
Марія Радченко
Здравствуйте!
У Вашей жены поднимается внутренняя тревога, и ничего с этим поделать она не может!(ей можно поработать с психологом)
Какие отношения у нее были в прошлом, изменяли ли ей, или она, точно также, как у Вас обстояли дела в прошлом, как Вы уходили от своих партнеров? Это ведь тоже важный момент, т.к когда человек дорожить нынешними отношениями, то будет страх, что все повторится и она Вас потеряет! Это сугубо индивидуальные моменты переживания Вашей жены!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 352454 для Марія Радченко
Доброго дня, Марія
Дякую за відповідь. Спочатку я питав - чому така цікавість, якщо є впевненість? Принаймні мені говорила, що впевнена в мені на 100%. Так було 3+ років. Але питання все одно повторювалось, тож я більше на запитую таке. Також, мене це зовсім не бентежить, я цієї теми взагалі не торкаюсь, бо в мене все гаразд з цим. І так, в мене є певне роздратування, бо є безліч тем для бесіди, аніж тема вірності, тим паче двічі на тиждень раніше, і набагато більше зараз. Я вже втомився від цих безкінечних обговорень. Ви кажете, вислухати дружину? Але скільки вже можна слухати одне і теж, до того ж багаторазово, без зупину, а коли я їй кажу, що це вже нагадує параною, то вона мені відповідає "це не параноя, мої питання не мають нічого спільного з манією переслідування". Мені часом здається, що з нас двох доросла людина тільки один, бо інша нагадує ображеного підлітка, яка ніяк не може щось відпустити або простити.
психолог онлайн
цитата:
"це не параноя, мої питання не мають нічого спільного з манією переслідування"
Я погоджуся з думкою колеги про те, що переживання дружини не є наслідком параної, а є наслідком тривоги за ваше спільне майбутнє. І корені тривоги лежать у минулому. Або в минулих стосунках дружини з іншими чоловіками (тоді їй дійсно варто звернутися на індивідуальну консультацію до психолога з цього питання), або ж підозри виникають через певний розлад в стосунках між Вами і дружиною, який змушує її думати, що Ви їй зраджуєте (в цьому випадку вам дійсно краще звернутися до психолога вдвох, щоб у вашому конфлікті з'явився неупереджений посередник, що бачить ситуацію з боку і допоможе порозумітися без сварок).
Ви кажете, що відчуваєте роздратування. Про що це роздратування, які думки у Вас виникають під час нього? Що, як замість підвищувати голос на дружину, спокійно сказати їй, що не налаштовані на розмову прямо зараз, бо роздратовані? І що готові повернутися до цієї теми, в момент коли будете спокійні? Будь-які конфлікти краще вирішувати на холодну голову, щоб не наламати дрів.
Можете спитати дружину, якої допомоги чи підтримки вона від Вас хоче, коли непокоїться, і які Ваші дії запевнять її в тому, що Ви їй вірні? Або ж, навпаки, чого вона не хоче, щоб Ви НЕ робили, щоб не тригерити її тривогу. І дізнавшись відповідь, вирішити, чи можете Ви дати дружині те, що вона потребує від стосунків.
Може дружині не вистачає якихось конкретних дій, які для неї є проявами любові. Наприклад, подарувати квіти/прибити полицю/обійнятися/подивитись разом фільм/приготувати разом вечерю/зайнятись сексом, тощо. Це лише можливі приклади, що може хотіти один з подружжя від іншого. Щоб дізнатись, чого вона хоче - треба питати прямо і спокійно.
Може її тригерять якісь Ваші дії, які у минулих її чоловіків були асоційовані зі зрадою. Наприклад, довга відсутність вдома і невідповідання на дзвінки і повідомлення, холодне емоційне ставлення, те ж роздратування (яке змушує її думати що на ворі шапка горить).
Але це все лише мої припущення, бо ми не телепати і не можемо знати, що у Вашої дружини в голові. Особливо я не можу знати, бо не спілкувалась із нею особисто і знаю лише одну сторону конфлікту (Вашу). Тому дуже раджу парну консультацію вам обом, якщо бажаєте налагодити стосунки.
психолог онлайн
Доброго дня.
"Наразі це відбувається вже 4-5 разів на тиждень, тобто майже кожен день"
---
Дружина Вас запитує чи вже впевнена, що в Вас інша жінка? Є ще якісь прояви недовіри до Вас крім питань? Можливо, перевірка речей, телефону, підслуховування або ж стеження за Вами? Контролювання де були ,з ким, чому затрималися?