Втрачен сенс життя
Я не хочу жити. Ми з хлопцем розійшлися я не можу цього прийняти, я не можу ні спати ні їсти, я благала його не йти. Я його люблю. Ми багато сваримось аде я не уявляю свого життя без цієї людини, я по справжньому так ніколи нікого не впускала в своє життя. Розумію зо це смішно але я правда не хочу жити без нього. Від мене всі завжди відмовлялися. Ще з дитинства. Усі родичі кидали друг другу а мати лишала де попало. А я йому відкрилась і довірилась і тепер просто у мене серце розривається .і я не можу ніяк собі допомогти. Я нікому не потрібна і я одна в цьому світі з собою зі своїми думками а вони мене так боляче гризуть що я вже не можу це слухати. Вже голова розривається від моїх істерик та сліз.
Не хочу жити, але боюсь собі нашкодити.
Мені іноді здається що я як якась ганчірка просто помили викрутили і на смітник. І так завжди я не хочу знову таке відчуття. Аде я не зможу бо я дуже довірлива. І я не знаю що робити.
Разом були рік і 10 місяців
Вибачте будь ласка що вас турбую і пишу.
Мені немає до кого звернутись.
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Марія Радченко
Тетяна Штапова
цитата:
Я не хочу жити. Ми з хлопцем розійшлися я не можу цього прийняти, я не можу ні спати ні їсти, я благала його не йти. Я його люблю. Ми багато сваримось аде я не уявляю свого життя без цієї людини, я по справжньому так ніколи нікого не впускала в своє життя.
Це більше схоже на психологічну залежність, ніж на любов.
Через ЩО ви сварились?
І через ЩО розійшлися? Що сталося такого, що змусило поставити крапку?
цитата:
Від мене всі завжди відмовлялися. Ще з дитинства. Усі родичі кидали друг другу а мати лишала де попало.
Ви отримали важкий досвід в дитинстві і, мабуть, боїтеся повтору минулого?
А чи ВСІ-ВСІ Вас кидали? Не було жодної людини, яка б була поряд? Як же Ви вижили в такому випадку? Мені складно в це повірити, що жодної людини не було на Вашому боці.
цитата:
А я йому відкрилась і довірилась і тепер просто у мене серце розривається.
І Ви вирішили, що знову помилились з тим, що відкрилися і нікому вірити не можна? Такий висновок зробили?
цитата:
зі своїми думками а вони мене так боляче гризуть що я вже не можу це слухати
І що саме говорять Вам Ваші думки?
цитата:
Я нікому не потрібна і я одна в цьому світі з собою
А собі потрібні?
цитата:
Разом були рік і 10 місяців
Так, це чималенький строк. Мабуть вже встигли звикнути один до одного?
Хлопцю теж було важко закінчувати відносини? Як він себе почуває зараз?
цитата:
Не хочу жити, але боюсь собі нашкодити.
Це добре, що боїтеся.
цитата:
Мені іноді здається що я як якась ганчірка просто помили викрутили і на смітник.
Саме ВАМ вибирати ким бути і як себе тримати. Достойно або навпаки, принизливо.
консультация психолога
Тетяна Штапова
Павел Леонидович Басанский
Намагайтеся заспокоїтися і напишіть, чому ви розлучилася, через що сварилися.
Почуття гіркоти від того. що пішла кохана людина, Вам потрібно прожити і пережити, проплакати і проговорити, від цього нікуди не подітися, на це потрібен час. Скільки саме - залежатиме від Вас.
Між вами були стосунки і у Вас були думки про майбутнє та фантазії. Можливо, Ви бачили більше, ніж є, можливо, Ви ідеалізували хлопця та стосунки з ним і зараз зіткнулися з розчаруванням, що Ваші очікування не виправдалися і Вам дуже боляче.
Але він уже пішов своєю дорогою. Вам важливо не просто відпустити людину, а й повернутися до себе!
Важливо проаналізувати помилки в цих стосунках, побачити у них свій внесок. а також повернутись до себе, до свого життя.
Надія, кохання, стосунки, щастя – все це насправді не розбивається. Воно так і залишається усередині Вас. Але Ви зможете все це відчути в інших стосунках, з тим чоловіком, який теж прагнутиме стосунків. Збережіть собі надію і любов.
Чого Ви очікуєте від себе? Від життя? Чого Ви хочете і до чого рухаєтеся?
За Вашими словами складається відчуття, що вам уже 90 років і життя майже закінчено. Ви молода, перспективна жінка і у Вас все життя попереду.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Ми з хлопцем розійшлися
Вы разошлись по взаимному согласию или он ушел от вас?
Продолжаете ли вы еще общаться и/или встречаться.
Если вам так плохо без него, то может еще возможно все вернуть?
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Марія Радченко
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Я його люблю. Ми багато сваримось аде я не уявляю свого життя без цієї людини, я по справжньому так ніколи нікого не впускала в своє життя. Розумію зо це смішно але я правда не хочу жити без нього. Від мене всі завжди відмовлялися. Ще з дитинства. Усі родичі кидали друг другу а мати лишала де попало. А я йому відкрилась і довірилась і тепер просто у мене серце розривається
Доброго дня. Насправді це зовсім не смішно. Співчуваю, що Ви опинились в такій ситуації. Ви з самого дитинства страждали, тому що відчували себе покинутою. Напевно, мали надію, що нарешті знайшли людину, яка Вас по-справжньому любить і буде завжди поряд. З хлопцем Ви хотіли відчувати себе так, як не відчували з мамою, коли Вам це було дуже потрібно. Але на жаль, людська психіка влаштована так, що у дорослих відносинах відтворюються не тільки дитячі бажання, але й той біль, який був у дитини.
Щоб розібратись, чому Вам так погано зараз, отримати пдітримку в проживанні втрати близьких відносин та навчитись менше залежати від іншої людини, більше опиратись на себе, Вам варто звернутись до психолога для індивідуальної роботи.