Чому не хочу щоб наставав наступний день?
Кожного дня,зустрічаю себе на думці що не хочу наступного дня,не знаю чому так. Завжди в голові що йдуть дні сурки,все однаково і не цікаво
Питання від: ; Вік: 14

психолог онлайн
Розкажіть, будь ласка, детальніше про свій стан. Як давно він почався, після яких подій у житті?
Вам, скоріш за все, знадобиться допомога психолога і психіатра, тому що Ваш стан схожий на депресію, а для її лікування важлива комбінація психотерапії та медикаментів. Треба сказати батькам про свій стан, щоб вони записали Вас до фахівців з ментального здоров'я.
психолог онлайн
цитата:
Чому не хочу щоб наставав наступний день?
Вы сами знаете ответ на свой вопрос.
Это происходит потому что
цитата:
йдуть дні сурки, все однаково і не цікаво
психолог онлайн
Доброго вечера!
Ответ очевиден - у вас все одинаковое... все однообразное... потому и надело уже...
Потому и не хотите, чтоб это все снова повторялось.
А как у вас проходит день? ( опишите подробнее)
Какие у вас интересы? Что любите? Что нравится?
Какие отношения с родителями?
Есть ли от них поддержка?
Есть ли друзья?
И как бы вы хотели - чтоб у вас были дни какие? ( тоже опишите)
психолог онлайн
Розгляньте можливість звернутися до психолога або психіатра для професійної оцінки та психотерапевтичної підтримки. Вони можуть допомогти вам зрозуміти причини ваших почуттів і розвинути стратегії для подолання такого стану.
Поділіться своїми почуттями і думками з друзями або сім'єю. Підтримка близьких може бути дуже корисною.
Подумайте про зміну свого режиму і щоденної рутини. Додайте нові активності і хобі, щоб зробити своє життя цікавішим.