Мені погано і я не знаю що робити:(
Мені погано і я не знаю що з цим робити.
В мене жахливі відносини з батьками: все дитинство вони постійно били і ігнорували мене, тепер ж батько знову підняв на мене руку, вони постійно кричать і роблять мене у всьому винною, завжди якісь претензії до мене.
Деякий час я ходила до технікуму в Польщі, але потім пішла звідти, що ще більше вплинуло на їх ставлення до мене бо це ж 'перспективи'. Ми часто сваримося, і після кожного разу мені не хочеться ні їсти, ні вчитись, ні робити будь-що, таким чином я іноді пропускаю уроки (дистанційка), з-за чого витікає наступна сварка з криками на мене. Я завжди погана. Хоча в мене гарні оцінки, я проявляю ініциативу в навчанні і роблю все сране дз. Сьогодні вони почали погрожувати чимось новим, ніж тим що вони вдарять мене чи влаштують 'краще життя', а тим що не заберуть документи з технікуму і навпаки - заберкть з укр школи, коли вся моя надія тільки на неї. Коли я намагаюся поговорити зі мною - вони перебивають, не слухають, кричать, і знову виходить нова сварка. Їх можно якось залишити батьківських прав чи жити окремо з 16? Хоча сумніваюся..
Я не знаю де шукати підтримки і я просто хочу щоб мене любили, але часто зриваюся на близьких мені людях, а розказати їм про свої проблеми соромно постійно думаю що вони недостатньо великі для такого, і взагалі діти в Африці он голодують. Завжди після сварок ріжк одні й ті самі шрами на руках ( невеликі, тобто не порізи на венах або щось таке, нініні ), і я навіть казала їм про це, але їм знову таки байдуже. Вони не знають які в мене хоббі, що мені подобаеться, взагалі нічого. Іноді мені здається що краще б вони здали мене в якийсь дит. будинок і не морочили собі ролову. Я не знаю що мені робити і почуваю себе останній рік просто жахливо, іноді після чергових їхнії перекрикувань хочеться тільки вбитись.
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
Здравствуйте!
Сочувствую Вам, очень жаль,что родители Вас не слышат и не входят в Ваше положение.
Очень важно и необходимо получить поддержу, помощь и рассказать, что на душе происходит, однако не каждый родитель может это принять и оказать такую поддержку, в силу своего восприятия мира, занятости и взрослых проблем. И тогда подросток остается наедине сам с своими переживаниями, к сожалению.
Заведите себе дневник, и пишите в нем все, то, что накипело , мысли, переживания и все, что хотелось бы рассказать и поделиться! Также понимаю, Вы можете стесняться поделится, тем чем хотелось бы, т.к боитесь, что посмеются, осудят, обесценят, но обратите внимание, на то, что только через взаимодействие с другим,он может Вас услышать или хотя бы задуматься как Вам сложно, важно говорить о себе, что Вы чувствуете и переживаете!
По поводу школы, также попробовать сесть и поговорить, объяснить как Вам важно остаться в ней! Если страшно говорить, попробуйте им писать с сообщение, Ваши мысли и просьбы! Это важно, сами они могут и не догадываться как Вам сложно и что Вы переживаете, но обозначить необходимо, хотя бы через сообщения!
Есть в интернете "Я сообщение" почитайте как человек может научится коммуницировать!
И если Ваши родители согласились бы на психолога Вам, это было-бы очень для Вас полезно, т.к поддержка и понимание Вам необходимы!
Відредаговано автором 09-10-2023 15:48:45
Доповнення від автора
Дякую за відповідь, в мене вже е щось типу особистого щоденника, і він навіть не один. Я вже намагалася зробити майже все з перерахованого вами, але нажаль нічого з цього не працює як хотілося б, вони ніби взагалі нічого чути й бачити не хочуть, засіли на своєму і сидять. :( Але можливо спробую написати повідомлення, хоча сумніваюся що вони взагалі дочитають його до кінця.
психолог онлайн
цитата:
вони
Вы хотите изменить родителей (достучаться до них)?
Но, увы, изменить вы можете только себя и/или свое отношение к происходящему и к другим людям (родителям, в том числе).
Но сейчас, в первую очередь, вам надо обратить внимание на свое состояние.
Потому что самоповреждающее поведение и суицидальные мысли могут быть симптомами болезни, которую надо лечить.
У вас есть возможность обратиться к врачу и рассказать ему о том, что вы режете себя и вам
цитата:
хочеться тільки вбитись.
?
Відредаговано автором 09-10-2023 16:20:50
психолог онлайн
Так, підлітки з батьками , нажаль, часто не можуть знайти спільну мову.
Дуже шкода, що батьки обрали як спосіб впливу- погрози і застосування сили.
Але, водночас Ви пишете, що Вам не подобається, що Ви зриваєтесь на них.
Отже можна припустити, що, можливо раніше, але Ви відчували від них певні теплі почуття.
Чи це не так?
Ваші батьки- дорослі люди, які, напевно, живуть не зовсім простим життям, в іншій країні.
Це ніяким чином НЕ виправдовує того, що вони кричать, або ж піднімають руку на Вас.
Просто з вашого опису виглядає так, що вони переживають за ваше майбутнє, за навчання, щоб це ваше майбутнє було кращим, ніж у них .
Чи це не так?
Нажаль, батьки іноді "бачать " майбутнє своїх дітей не так, як самі діти.
А як бачите своє майбутнє Ви?
Яке у Вас хоббі , про яке Ви шкодуєте, що не знають батьки?
Що Вам подобається, а що не подобається у вашому житті, крім стосунків з батьками?
Чи є у Вас друзі?
Чи подобається Вам місто, в якому живете ?
Чи важко дається навчання?
Яким Ви хотіли б бачити своє життя, наприклад, за умови налагодження стосунків з батьками?
Про що мрієте?
психолог онлайн
Доброго вечора.
цитата:
батько знову підняв на мене руку
Спічуваю, що Ви знаходитесь в ситуації домашнього насильства, ще й в іншій країні. Якщо є сліди насильства, можна сфотографувати їх та звернутися до поліції. Також можна пошукати в Польші шелтери (укриття) для жертв домашнього насильства, де надають всю необхідну психологічну та юридичну допомогу. На жаль, я не знаю подробиць, як можна
цитата:
якось залишити батьківських прав чи жити окремо з 16
З цього питання Вам потрібна саме юридична допомога.
Але також Вам дуже потрібна психологічна та психіатрична допомога, для того, щоб стабілізувати емоційний стан, спричинений вимушеним переїздом і конфліктами з батьками, а також вирішувати, що робити далі зі своїм життям. Якщо для батьків так важливо, щоб у Вас було "краще життя", то в їх інтересах зробити його кращим, оплативши Вам психотерапію і психіатра, або хоча б не підіймаючи на Вас руку.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 352315 для Наталия Горская
Це так, але таким "переживанням" вони роблять тільки гірше, раніше теплі почуття були, але часами. Часами вони були добрі і милі, але не більше ніж 2-3 години, а потім знову почтнали кричати за дрібниці і бити. Свое майбутнє я бачу.. мм.. здам зно, поїду навчатися, заселюся в гуртожитку, буду працювати і заведу кота. Якось так. Батьки не знають що я люблю писати ( різні вигадані історії в різних жанрах ), люблю вирощувати квіти і читати. Їм це нецікаво. Подобаеться мое оточенні, мої друзі, спорт, вчитись, подорожувати, знайомитись з іншими людьми, але не подобаеться що не можу знайти роботу абр хоча б якийсь підробіток і зрозуміти на кого я хочу вчитись. Місто непогане, краще ніж те в якому я жила раніше, але відчуваю себе тут чужою. Це не для мене. Навчання даеться не важко, якщо на нього е сили. Не знаю яке б я хотіла життя за налагодження стосунків.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 352321 для Марія Радченко
Дякую за відповідь
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 352309 для Светлана Владимировна
Іноді після сварок я подовгу думаю про це, але сумніваюся що до цього дійде, можливості звернутись до лікаря, нажаль, немае
психолог онлайн
По какой причине нет
цитата:
можливості звернутись до лікаря
?
Вы не можете дойти до семейного врача в ближайшем медицинском центре?
Сейчас лечение было бы для вас наиболее простым решением проблемы.
Потому что получить бесплатную (и длительную) психологическую помощь практически невозможно.
А на оплату индивидуальной психотерапии у вас нет денег и родители вам вряд ли их дадут.
Следовательно, остается только врач.
психолог онлайн
Дуже важливо, що Ви уявляєте своє майбутнє життя, мені особливо сподобалось про кота)
І те, що Вам так багато чого подобається , це дуже класно.
Чи можете потроху рухатись до своїх цілей?
Наприклад, придивлятись до різних професій, прислухатись до себе, щоб якось визначити напрямок, куди йти вчитися.
Щодо "чужого міста " - так, розумію, дійсно чуже.
Я сама жила в Польщі рік і 3 місяці.
І для мене то було "чуже життя в чужій країні ".
Зараз вже вдома, але маю дуже теплі спогади про те місто, в якому жила , про певні події, які були важкими, але водночас пам'ятними, про місця, які залишились і моєму серці.
Ваше життя зараз є певним випробуванням, яке додає Вам якихось нових якостей, натомість, забираючи якісь старі, вже не актуальні способи реагування.
Там, де важко, формується нове.
Наприклад, я стала більш самостійною і впевненою в собі, відчула силу своєї енергії, хоча, напевно, Вам це може видатись дивним, зважаючи на мій вік.
Ви достатньо широко бачите своє життя, і хороше, і погане, і складне, і легке.
Це дуже важливо.
Адже це саме ВАШЕ життя.
Вам його будувати.
Я б порадила спрямувати свою увагу на те, що Вам хотілося б розвивати, що цікаве для Вас- ростити квіти , писати оповідання, спілкуватись з друзями, займатись спортом, знайти для спілкування "цікавого" кота (навіть поки ще не своєго, десь в кафе, чи у друзів), адже взаємодія з тваринною знімає певну частину стресу.
Навіть якщо ці всі захоплення ніхто не поділяє.
Це все одно щось ВАШЕ, і тільки ВАШЕ, як ВАШЕ Життя, як буде ВАШ кіт.
Будьте з тим, що Вам подобається.
Коли займаєтесь улюбленою справою, то стає тепліше, незалежно від того, чи подобається це комусь ще.
Щодо батьків.
Важливо розуміти, через що частіше за все виникають конфлікти.
Чи є якісь претензії батьків, які Ви вважаєте справедливими ( ну, наприклад, підлітки часто можуть розкидати свої речі, або ж не мити за собою посуд , тощо)?
Які претензії батьків Ви вважаєте не справедливими?
Чи хотіли б Ви змінити щось окрім криків та бійок?
Що буде, якщо Ви звернетесь до батьків з пропозицією, що відтепер вся ваша родина (і батьки, і Ви) буде намагатись вирішити конфліктні ситуації без крику?
Якщо щось тепле ще є між вами, то налагодити контакт можна.
Тут важливо, щоб кожна сторона намагалась зрозуміти іншого.
При цьому, звісно, ніякого фізичного насильства не може бути.
Якщо Ви відчуваєте, що події можуть закінчитись бійкою, то важливо попіклуватись про безпеку.
Завершити конфлікт та вийти кудись.
Якщо що, то звернутись до поліції.
Ви можете запропонувати батькам звернутись на сімейну консультацію, щоб всі разом могли обговорити їхні претензії до Вас, та ваші претензії до них.
І Вам і батькам важливо навчитись не провокувати одне одного, а домовлятись.
Хоч як це б не було складно.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 352413 для Светлана Владимировна
Навіть якщо я піду до мед центру, то сумніваюся що поляки зрозуміють що я від них хочу і навпаки, та і як записатися до сімейного лікаря (а тут в нас його немае навіть) я не знаю 🤔
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 352432 для Наталия Горская
Дякую за відповідь! Я намагалася спілкуватись з ними про це, але вони ніби не чують. Щось мені здається, що їхне "советское воспитание" вже нікуди не дінеться, бо ніякого іншого виховання окрім "бий і кричи" вони не знають. З претензій: що я пішла з технікуму, розмовляю з друзями 🤔 ( от з ними час розмовляти ти знайшла, а щось там зробити часу ні? ) і ок, якби я їм не допомогала по дому і щось таке, але вони говорять це коли я тільки почала розмову і коли в мене відпочинок від уроків, прибирання, готування чи щось таке.
психолог онлайн
цитата:
Навіть якщо я піду до мед центру
Вам 15 лет.
Поэтому к врачу с вами должны идти родители.
цитата:
сумніваюся що поляки зрозуміють
Для этого существуют переводчики. Надо найти человека, кто будет переводить.
Во многих клиниках есть такие люди (сотрудники и/или волонтеры).
цитата:
і як записатися до сімейного лікаря (а тут в нас його немае навіть) я не знаю 🤔
Насколько я знаю, для этого в Польше есть специальный сайт для электронной записи к врачам.
Есть большая вероятность, что необходимое лечение вам назначит семейный врач и у вас не будет необходимости обращаться к узким специалистам.
цитата:
Я не знаю що мені робити
Вашу проблему невозможно решить на форуме.
Также вам не подойдут разовые консультации психологов, которые вы могли бы получить бесплатно в соц. службах или в интернете.
Потому что вам нужна длительная психотерапия (минимум 4-6 месяцев). А это платная услуга, которую ваши родители вряд ли будут оплачивать.
Следовательно, остается только медикаментозное лечение.
Потому что если вы ничего не будете делать, то ваше состояние будет только ухудшаться.
P.S. Попробуйте попросить помощи по месту вашего обучения. Возможно кто-то из преподавателей сможет вам помочь.
психолог онлайн
А яка була причина, що Ви пішли з технікуму?
Хто обирав цей технікум, що Вам там подобалось, а що ні?
Складність підліткового віку в тому, що потреба в спілкуванні з однолітками перекриває всі інші потреби.
Батькам складно коли вони бачать, що дитина не хоче думати про своє майбутнє, а час втрачається.
Можливо, якщо батьки побачать вашу спрямованість на отримання освіти, побачать, що Ви певним чином плануєте своє майбутнє, то зрозуміють, що Ви думаєте не тільки про розмови з подругами.
Вам варто пам'ятати про те, що тільки від Вас залежить, чи Ви будете багато працювати за малі гроші, чи будете мати можливість працювати в гідних умовах і отримувати достатньо для хорошого життя. А саме для кращих умов потрібне навчання.
Насправді, ваша мета і цілі батьків в цьому питанні співпадають.
Залишається домовитись про те, що і як Ви плануєте заради цього робити.
Щодо конфліктів, то варто навчитись спілкуватись без взаємних провокацій.
Можна домовитись про певний розклад, в якому будуть враховані всі моменти, і навчання, і домашні справи, і ваш вільний час.
Вам і вашим батькам добре було б звернутись на сімейну консультацію всім разом, щоб домовитись в спокійній обстановці.
Щодо криків- пробувати зупиняти на початку, не кричати у відповідь, а спокійно сказати, "мені важко, коли на мене кричать, давай поговоримо спокійно ".
Пошукайте в інтернеті, є певні спільноти, які надають українцям за кордоном безкоштовну психологічну допомогу.
Не думаю, що Ви захочете звернутись до соцслужб, бо ті можуть і відібрати Вас у батьків.
Мені так здалось, що іноді ваші стосунки з батьками бувають адекватними, до того ж те, що Ви кинули навчання свідчить про те, що Ви не є жертвою. Тому можу припустити, що кроки назустріч (Ви батькам, а вони Вам) допоможуть налагодити клімат в родині.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 352667 для Светлана Владимировна
О, в такому разі я ніяк не попаду нікуди, бо ніхто мене до лікаря не поведе. Їх макс - дантист, та і через стільки суперечок тільки..
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 352710 для Наталия Горская
Пішла тому-що не можу вчити одночасно і те і те, занадто різні програми, плюс виявилась единою українкою в класі, тож з однокласниками був повний 0. Та і на виконання одного дз з укр школи потрібно не менше 4 годин, а сидіти до 8-9 поки нічого не зроблю не варіант. Нікуди вони не підуть, їм це не цікаво. Моеї спрямованості на отримання освіти в цьому домі немае, бо скільки б їм не кажи про навчання, про те що я отримала, що б я не робила,чим би не цікавилася, результат все одно Завжди одний - "я нічого не роблю, мені нічого не треба і я пішла з технікуму тільки що б нічого не робити дома і сидіти в них на шиї"
, "мені важко, коли на мене кричать, давай поговоримо спокійно ".
Якщо я їм це скажу коли вони почнуть кричати вони цього просто нн почують навіть, а слово мені вставити ніхто не дасть.
психолог онлайн
цитата:
ніхто мене до лікаря не поведе
Если ваши родители не хотят нести за вас ответственность, тогда вам нужно обращаться за помощью в органы опеки и/или социальные службы.
В Европе с этим все серьёзно и вашим родителям быстро объяснят их обязанности.
Вам же надо думать о себе и своем здоровье.
психолог онлайн
Дивіться, батьки можуть змінитись тільки за умови, що вони самі захочуть це зробити. Нажаль.
Якщо прям неможливе співіснування, то можна шукати відповідні органи опіки, які стануть на ваш захист.
В Україні дитина може написати заяву на батьків, і її можуть помістити в притулок, або реабілітаційний центр, а з батьками буде проведена відповідна робота.
Не знаю, як це в Польщі, але Ви можете запитати в технікумі, де навчались.
Якщо відчуваєте, що все ж таки з батьками можливо налагодити контакт, то варто спрямувати зусилля в цю сторону.
Все ж таки, важлива розмова.
Можете записати для себе певні нотатки, щоб не розгубитись, або не зійти з теми.
Я б запропонувала такий план (тезово).
1. Мені хотілося б покращити стосунки з вами (батьками).
Я хотіла б це змінити.
Я розумію, що також є мій вклад в ці конфлікти і хочу вибачитись за те, що іноді кричу .
Можна сказати, що Ви розумієте, що вони сильно втомлюються і може тому кричать. Але "мені дуже важко витримувати, коли на мене кричать".
Хочу запропонувати вам домовитись вирішувати питання без сварок і криків.
2.Головні конфлікти у нас виникають через моє навчання.
Я бачу, що ви за мене (за моє майбутнє) хвилюєтесь і вдячна вам за це.
Зі свого боку я б хотіла донести до вас, що я також планую своє майбутнє і роблю для цього певні кроки. (Далі розповідаєте як Ви бачите своє навчання, що для цього робите, що плануєте).
Мій день складається з .... далі можна перерахувати свій розклад, що і коли робите (заняття онлайн, дз, хатні справи, тощо).
Можливо батьки не знають, скільки і чого Ви робите, бо вони на роботі.
А такі пояснення допоможуть їм дізнатись про ваш день.
При цьому, саме головне, щоб все те, що Ви будете розповідати, було б правдою.
Інакше все це не має сенсу взагалі.
Якщо ваш тон буде спокійний, поведінка виважена і доросла, то батьки зможуть побачити ту вашу частину, відповідальну , з якою вони ще не знайомі.
А ще можна запропонувати всім разом знайти "хід ", про який всі разом ви домовитесь-як можна закінчити крик.
Може це будуть слова, наприклад, "ми домовлялись не кричати ", а можливо це буде дія (попередньо погоджена), наприклад вийти з кімнати, або це може бути просто мовчання.
Чи є інші родичі, до яких Ви можете звернутись за допомогою?