Проблеми з підлітком
Доброго дня. Маю донечку ,14 років.Маємо проблеми у відносинах. Із за війни ,нам довелось покинути рідну домівку. Ми в іншій країні. Тяжкі часи. Дитина закрилась в собі, не хоче гуляти разом з батьками , закривається в кімнаті , вікна також закриті ,темно. Світло завжди вимикає ,хоча маємо проблеми з зором. Пояснюю їй, що треба зі світлом навіть в телефоні сидіти, окуліст радила ,але вона робить все наперекір.Сидить в телефоні. Навчатися геть не хоче. Повинна ходити до школи ,в тій країні де проживаємо тимчасово і також відвідувати онлайн навчання з української школи. Розумію ,що їй важко але ж вона нічого не хоче робити ,вчитися , дуже погано їсть. Не спілкується в школі ні з ким. Навіть дома з нами рідними мало спілкується. Мало всміхається,.Якась апатія до всього ,що її оточує. Як допомогти дитині ,як мені треба вести себе в спілкуванні з нею? Можливо вона дійсно потребує допомоги психолога.Дякую за відповідь.
Питання від: ; Вік: 33

психолог онлайн
С одной стороны, вы описываете типичные проблемы с подростком - не хочет гулять с родителями, не хочет учиться, сидит в телефоне и делает что-то наперекор. С другой стороны, вынужденный переезд, другая страна и другой язык и правда огромный стресс. Если есть возможность и дочь согласна, обязательно обратитесь к психологу. В нынешней ситуации, поддержка, возможность выговориться, разделить с кем-то переживания, нужна всем без исключения. А уж в подростковый период, который сам по себе очень сложный, тем более.
Обратите внимание, чтобы психотерапевт обязательно проводила родительские встречи с вами, чтобы вы понимали, что происходит с ребенком, чтобы психолог вам могла подсказать, как лучше взаимодействовать с дочерью, а не просто были встречи с дочерью, но вы были не в курсе, что к чему
психолог онлайн
Добрый вечер!
Ваша дочь
цитата:
потребує допомоги психолога
Это может быть психолог онлайн .
Вы можете найти специалиста?
Дочь согласится общаться с психологом, вы у нее узнавали?