Що робити коли немає сил?
Проблема в тому, що у мене тотальне безсилля. Не можу себе змусити/мотивувати щось робити. А якщо навіть мию посуд чи готую їсти, то на ці речі ніби витрачаю всю енергію. Вже думала звернутися до психотерапевта, щоб назначив антидепресанти, але місяць тому дізналася, що вагітна і тепер таблетки пити протипоказано. Вагітність бажана та не є причиною мого стану, такий стан десь останній рік продовжується.
Питання від: ; Вік: 32

психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Вагітність бажана
По-перше, вітаю Вас. І обов'язково спитаю, який термін вагітності?
До речі, це Ваша перша вагітність?
По-друге, аби дати грунтовну відповідь на
цитата:
ЩО РОБИТИ КОЛИ НЕМАЄ СИЛ?
, потрібно дослідити період, який передував ТАКОМУ стану, як зараз.
цитата:
такий стан десь останній рік продовжується.
Які події у Вашому житті тоді відбувались?
Як Ви на них реагували?
Чим займались?
Доповнення від автора
Дякую за відповідь.
Вагітність 2га. Термін 8 тижнів.
Рік тому я повернулася в Україну з-за кордону (то був вимушений переїзд)
Весь рік намагаюся облаштуватися тут і звикнути до життя в Україні.
До того жила в Польщі останні 7 років.
психолог онлайн
цитата:
Вже думала звернутися до психотерапевта, щоб назначив антидепресанти, але місяць тому дізналася, що вагітна і тепер таблетки пити протипоказано.
Ви все одно можете звернутись до психіатра (щоб він допоміг визначити, чи є соматичні причини у Вашому емоційному стані) і психотерапевта (з медичною або психологічною освітою на вибір, але обов'язково з досвідом консультування вагітних), бо для психотерапії у Вас протипоказань немає.
Доповнення від автора
Дуже дякую за відповідь.
психолог онлайн
Добрий день. З того, шо ви описуєте-це може бути якийсь внутрішній конфлікт щодо повернення в Україну, це варто розібрати в індивідуальних консультаціях з психотерапевтом. Психіатр вам теж буде помічним. А ви здавали аналізи крові, гемоглобін, гормональний фон у порядку?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351579 для Віталія Юріївна
Добрий день. Аналізи не здавала. А скерування на аналізи має давати лікар психіатр чи сімейний?
Розумію, що потребую індивідуальних консультацій з психотерапевтом, але на даний момент на маю такої фінансової можливості.
Ви вважаєте, що мені для початку варто звернутися до психіатра?
психолог онлайн
цитата:
Я вважаю, що якщо у вас рік тому був вимушений переїзд (а за цим стоїть ціла історія і, припускаю, купа невідреагованих почуттів), то я б почала із зустрічі з психологом, психотерапевтом. Здала б аналіз крові - елементарно на гемоглобін.
Також ви вагітна. Я не знаю, як у вас, в мою вагітність - перший триместр я весь проспала. Тож вагітність також може впливати фізіологічно.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Ось цей момент, на мій погляд, ключовий - ВИМУШЕНИЙ переїзд. Тобто не за власним бажанням, а під тиском певних обставин та причин.
Логічно уявити, що багато Ваших почуттів і бажань були придушені, знівельовані і тому подібне. Внаслідок чого спалюються сили для життя, бо воно йде не так, як хотілося.
Також відчувається внутрішній спротив адаптації в Україні.
Отже, потрібно звернутись до психолога. Пошукайте безоплатного спеціаліста за місцем проживання або зверніться до центру соціальної допомоги у справах сім'ї, молоді і спорту. Вам обов'язково допоможуть.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351597 для Владимир Анатольевич
Дякую за відповідь 🙏
психолог онлайн
Добрый день!
Ваша проблема не может быть решена на форуме, потому что нужна индивидуальная работа с вами.
Если же у вас нет
цитата:
фінансової можливості
для психотерапии, тогда вам придется обращаться к врачам и устранять
цитата:
тотальне безсилля
с помощью лекарств - безусловно тех, которые можно принимать при беременности.
цитата:
мені для початку варто звернутися до психіатра
Обратитесь вначале к семейному врачу и гинекологу. И пройдите обследование.
Если специалисты посчитают нужным, вас перенаправят к психиатру.
А пока вам надо найти причину вашего состояния.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351621 для Светлана Владимировна
Дякую за відповідь 🙏
психолог онлайн
Стоит обратиться к терапевту, чтобы сдать анализы. Низкий уровень ферритина и витамина Д может давать такое состояние (при этом гемоглобин может быть в норме). Поэтому с одной стороны важно проверить физическое здоровье. А с другой стороны, поработать с психологом на тему своих переживаний, поскольку вынужденный переезд это тяжело и много переживаний вызывает.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351647 для Валентина Михайловна
Дякую за відповідь 🙏