Я на дні замуленого озера і незнаю з чого почати
Депрессія бувала рідко. Накопичелось багато складних ситуацій як фізичних так і психологічних. Тепер вона постійна вже непомятаю коли щиро посміхався. Постійна тривога. Поганий сон та апетит. Працюю тільки шоб не сидіти вдома. Важко бути наодинці
Питання від: ; Вік: 29

психолог онлайн
Доброго ранку, Nicola.
А яка вигода від вашої депресії? Чому вам подобається залишатися в цьому стані? Що в ньому такого хорошого?
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Доброго ранку, Nikola!
цитата:
Депрессія бувала рідко.
Ви маєте на увазу депресію, діагностовану лікарем? Чи депресію в побутовому значенні слова?
А рідко - це з якого віку помічаєте і скільки за весь період?
Тривалість кожного випадку якою була?
цитата:
Накопичелось багато складних ситуацій як фізичних так і психологічних.
І ті, і ті - з чим пов'язані?
цитата:
Працюю тільки шоб не сидіти вдома.
Можна зрозуміти так, ніби Ваша робота Вам не подобається. Вона лише засіб - уникнути самотності. Я правильно зрозумів?
цитата:
Важко бути наодинці
Напевно, думки усіляки рояться в голові. А ще й тривога накриває. Тобто контакт з самим собою не вдається утримувати. Про що Ваші думки - поділіться?
цитата:
Я НА ДНІ ЗАМУЛЕНОГО ОЗЕРА І НЕЗНАЮ З ЧОГО ПОЧАТИ
Важливе і доречне питання. З чогось же треба починати.
На мій погляд, треба починати з діалогу з психологом, який згодом допоможе налагодити контакт з Вашим внутрішнім Я.
Якщо тривога зашкалює, то варто звернутись до лікаря психотерапевта. Призначені ним ліки посприяють стабілізації психіки, приборканню тривоги. В усякому разі до прийнятного рівня, що не заважатиме в терапії з психологом.
Саме така послідовність.
Проблема долається(!)
Вірте в себе і успіх відновлення!
психолог онлайн
Марія Радченко
Вітаю. Співчуваю Вашому стану, це дуже непросто. І дуже важливо, що Ви знайшли в собі сили написати про свій стан тут, проте нажаль мало ефективності можна отримати таким чином. Варто звернутись до психотерапевта, адже самостійно справлятись ставатиме все складніше.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ірина Новітна
Марія Радченко
Здравствуйте!
Состояние тревоги, нет сна, аппетита тут нужно обратится к психиатру т.к. любые тревожные состояния обсуждаются с этим доктором. Организму необходима помощь, самому справиться сложно, т.к на биологические моменты человек повлиять не может! В дальнейшем работа с психотерапевтом.
психолог онлайн
Доброго дня!
Причина вашего состояния скорее всего - в тотальном одиночестве...
Возможно - вам очень хочется отношений и семьи. Любви!
А у вас этого на данный момент нет в жизни.
Отсюда все серое и не интересное...Нет удовольствия от жизни!
Как у вас с личной жизнью?
Были ли в отношениях?
Хотите ли отношений?
Плюс как вы заметили - у вас накопилось всего много и сразу... от этого еще больше усталости... и уже физически и психологически вымотаны...
Плюс тревога - как со всем этим справится теперь?
И скорее всего тревога не просто так - тревога от неудавлитворенностью своей жизнью?
За что именно тревога мучает?
психолог онлайн
Nicola, це повноцінний запит на психотерапію з психологом.
А також, можливо потрібний і візит до психіатра.
Хоча, вірогідно, Ви вже в нього були?