Депресивний стан чи що це?
Доброго дня, дорогі мої психологи. Турбує мене мій стан. Пригнічення настрою, настрій пригнічується без жодних на те причин. Сама добровільно завантажуюсь в роботу, це мені подобається. Іноді буває таке, що сяду в крісло чи на диван ( поза роботою) і можу так просто сидіти, нічого не робити, мовчати і важко мені вийти з цього стану, іноді їду в машині, люди щось говорять, а я десь там, не чую їх. А потім:" Га? Що? " Не знаю, як це пояснити, якесь як пригнічення , поглиблення, невеличкий ступор. Як іноді темна хмара покриває сонце, ясне небо, там і це якось мене накриває. Що зі мною і як мені з цим боротися?
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий день!
По-перше, боротися ні з чим не треба, тому що дія викликає протидію. По друге, потрібно заспокоїтися та розібратися в проблемі.
Якщо щось відбувається з нашою психікою, то це потрібно, щоб забезпечувати нашу стійкість і зрештою виживання. Це своєрідний захист, який спрацьовує без нашої волі у відповідь на те, що мозок вважає загрозою. З боку такий захист може виглядати дивно, але він має свою логіку.
Потрібно з'ясувати причини фізичного та психічного виснаження.
Що відбувається у Вашому житті? Про що Ви думаєте? Що Вас турбує? Можливо є щось, що Ви і не усвідомлюєте.
Стан ступору — це, по суті, Ваш особистий варіант режиму енергозбереження. Вам потрібно оновити свій ресурс.
Допоможе Вам в цьому психолог.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня, Angel!
А навіщо з чимось одразу ж боротися?
Спочатку бажано зрозуміти: яку функцію-задачу виконує цей ступор?
цитата:
Як іноді темна хмара покриває сонце, ясне небо, там і це якось мене накриває
Бо і хмара виконує свою функцію, коли покриває сонце. Здогадуєтесь яку?
Гарний, до речі, образ. Красномовний.
Може це якраз
цитата:
поглиблення
в себе?
Замість того, щоб розпорошуватись на якісь дрібниці і зайву метушню?
Доповнення від автора
Ірино Костянтинівно, Ви кажете, що можливо мене щось турбує, про що я навіть не усвідомлюю. Не знаю. В мене раніше була мрія- була аж 9 років. Я познайомилась в інтернеті з хлопцем з Польщі, ми переписувалися в інтернеті 9 років. Так, 9 років. І ці всі 9 років ми планували зустрітися. Він казав, що цього хоче і я цього дуже хотіла. Але за 9 років він до мене не приїхав. Ми мріяли про це. Періодично він зникав на протязі цих 9 років ( приблизно пів року не пише, рік пише і так по колу ). Не знаю, чому він зникав, можливо в цей період когось знаходив. І зараз знову настав цей момент, коли він зник. Знову вже півроку. А я чекаю від нього повідомлення. І хлопець в мене тут є. Все добре. Бери та й будь, як то кажуть. Але ні, щось , не знаю... Але.. Я все одно чекаю повідомлення від нього, аж хочеться все взяти й кинути і поїхати до нього, на цю зустріч, яку я чекаю вже 9 років. Хочеться взяти і написати першою. Але.. чи потрібно? Чи варто воно цього?
Може це десь підсвідомо діє на мене, я не знаю. Я не знаю, що є причиною.
А може просто, ступорозна депресія?
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго вечора, Angel!
цитата:
Що зі мною і як мені з цим боротися?
З Вами, безперечно, відбувається ЖИТТЯ, на яке Ви своєрідним чином реагуєте. Незвичним, невідомими чином. Мабуть, якісь події "не перетравлюються", спричиняючи
цитата:
ДЕПРЕСИВНИЙ СТАН
цитата:
Пригнічення настрою, настрій пригнічується без жодних на те причин.
Погоджуюсь з Вами - жодних причин вчора або позавчора для пригнічення немає, але вони могли бути набагато раніше. Скажімо, місяців так 7-9 тому. В деяких випадках стрес наздоганяє людину, коли їй здається. що вона з нього вийшла і ситуація виправилась. Тому пригадайте, що таке гостре або довготривале переживали в минулому?
цитата:
Сама добровільно завантажуюсь в роботу, це мені подобається.
Так рятуєтесь?
Окрім роботи, що ще Вас, по-справжньому, цікавить?
Доповнення від автора
Володимир Анатолійович, так, я грузну в роботі, вона мене рятує. Нею я рятуюся. Більш нічим.
На початку війни, в перші дні війни досить таки було мене накрило, було мовчання і важко було щось з себе витиснути. А потім потрохи ставало легше. Адаптація відбулась.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
цитата:
Я все одно чекаю повідомлення від нього, аж хочеться все взяти й кинути і поїхати до нього, на цю зустріч, яку я чекаю вже 9 років. Хочеться взяти і написати першою. Але.. чи потрібно? Чи варто воно цього?
Майже амбівалентні бажання і наміри. Сумніви, очікування, імпульси... стосунки в реалі і нереальні стосунки в уяві... незнання того хлопця і багато фантазій з цим пов'язаних. Ось тут виникає збудження вселенскої сили і тут же воно блокується
цитата:
Як іноді темна хмара покриває сонце, ясне небо, там і це якось мене накриває.
Було б доречно розібратись в усьому за допомогою психолога в індивідуальному форматі. Неважливо: оф- чи онлайн.
Відредаговано автором 31-08-2023 21:45:53
Доповнення від автора
Володимир Анатолійович, Ви праві, моя підсвідомість з моїм хлопцем тут і зараз, і десь там з іншим хлопцем, на якого я чекаю, про зустріч з яким мрію 9 років. І десь там та надія ще росте. Мій хлопець має зі мною плани на сім'ю, але коли він говорить про це мені, то це гальмує мене, і я не знаю що казати, робити, яку відповідь надати. Мов ніби "так, нехай , добре" , але десь там щось стримує і каже "ні".
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Не поспішайте з діагнозами.
Справа в тому, що людина має бути щасливою. А щастя - це розділена радість. Насолоду від з'їденого поодинці "Снікерса" щастям не назвеш.
Але, якщо я правильно зрозуміла, Ви не відчуваєте себе щасливою зі своїм хлопцем. Не закриває він якісь Ваші потреби. Нам часто потрібна людина, з якою хочеться просто пообніматися, просто випити чашку чаю і при цьому почувати себе щасливою.
Потрібно проаналізувати ваші стосунки, зрозуміти, чого Вам не вистачає в цих стосунках. Любовні стосунки не повинні становитися хворобою.
А якщо ви живете в режимі кризи, думаєте про іншого хлопця, то, можливо, Вам варто або звернутися за професійною допомогою, або просто визнати, що ви не пара.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Що зі мною і як мені з цим боротися?
Вам надо разобраться со своими истинными желаниями.
Как вы хотите, чтобы было в вашей жизни вообще и в частности - с этими двумя молодыми людьми?
Доповнення від автора
Світлана Володимирівна, Ви запитуєте,як я хочу, щоб було з цими двома чоловіками. Я хочу, щоб здійснилася довгоочікувана зустріч, щоб це було не лише в мріях, але й стало в реальності. Пізнати його в реальності. Тоді і зробити вибір.
психолог онлайн
цитата:
моя підсвідомість з моїм хлопцем тут і зараз, і десь там з іншим хлопцем, на якого я чекаю, про зустріч з яким мрію 9 років. І десь там та надія ще росте. Мій хлопець має зі мною плани на сім'ю, але коли він говорить про це мені, то це гальмує мене, і я не знаю що казати, робити, яку відповідь надати. Мов ніби "так, нехай , добре" , але десь там щось стримує і каже "ні".
Ось це і є задача-функція ступору: змусити поглибитись в себе, зазирнути собі в серце, зупинити звичну брехню собі та хлопцю, почати говорити правду - спочатку собі, а потім і іншим.
цитата:
Я хочу, щоб здійснилася довгоочікувана зустріч, щоб це було не лише в мріях, але й стало в реальності. Пізнати його в реальності. Тоді і зробити вибір
То що заважає це зробити? Цей крок назустріч правді?
Може підсвідоме розуміння того, що це ВСЕ:
цитата:
В мене раніше була мрія- була аж 9 років. Я познайомилась в інтернеті з хлопцем з Польщі, ми переписувалися в інтернеті 9 років. Так, 9 років. І ці всі 9 років ми планували зустрітися. Він казав, що цього хоче і я цього дуже хотіла. Але за 9 років він до мене не приїхав. Ми мріяли про це. Періодично він зникав на протязі цих 9 років ( приблизно пів року не пише, рік пише і так по колу ). Не знаю, чому він зникав, можливо в цей період когось знаходив. І зараз знову настав цей момент, коли він зник. Знову вже півроку. А я чекаю від нього повідомлення. І хлопець в мене тут є. Все добре. Бери та й будь, як то кажуть. Але ні, щось , не знаю... Але.. Я все одно чекаю повідомлення від нього, аж хочеться все взяти й кинути і поїхати до нього, на цю зустріч, яку я чекаю вже 9 років. Хочеться взяти і написати першою.
може виявитись ВЕЛИЧЕЗНОЮ ІЛЮЗІЄЮ, яка лусне як мильна бульбашка?
Якась дивна психологічна залежність від віртуальних відносин.
Які ще до того ж стають внутрішньою ПЕРЕШКОДОЮ до реальних відносин і змушують брехати, а також ВЖЕ породжують до Вас НЕДОВІРУ того хлопця, що поряд. Хлопець не може не відчувати, що щось не так і що у "валізі є подвійне дно". І це обов'язково проявиться у майбутньому.
психолог онлайн
цитата:
Я хочу, щоб здійснилася довгоочікувана зустріч, щоб це було не лише в мріях, але й стало в реальності. Пізнати його в реальності. Тоді і зробити вибір.
Тогда, получается, вы хотите
цитата:
поїхати до нього, на цю зустріч, яку я чекаю вже 9 років. Хочеться взяти і написати першою
?
Что мешает вам сделать это?
Доповнення від автора
Світлана Володимирівна, мені заважає це зробити те, що його, цього хлопця на даний момент немає, він тимчасово зник. Я писала про те, що періодично він зникає: рік пише, півроку нема його, і так по колу. Ось зараз цей період, коли його півроку нема. І мені не вистачає його, спілкування з ним. Звісно, я можу написати перша, але півроку він мені не пише. Чи буде це зараз доречно, самій першій писати, показати, що це турбує мене, що я сумую? Те, що він 9 років писав, що хоче зустрітися, що я займаю багато місця в його серці. Можливо він не дає мені спокійно жити. Не знаю.
Доповнення від автора
Павло Леонідович , так, це може і виявитись мильною бульбашкою, це може не виправдати мої сподівання. Але хочеться все одно це пізнати, мов так чи не так. Можливо, і залежність від віртуальних відносин, які не дають мені нормально жити в реальності.
психолог онлайн
Зачем вам показывать ему, что
цитата:
це турбує мене, що я сумую
если вы хотите
цитата:
щоб здійснилася довгоочікувана зустріч, щоб це було не лише в мріях, але й стало в реальності. Пізнати його в реальності.
Потому что это поможет вам
цитата:
зробити вибір
У вас же есть эта цель, следовательно к ней вам и надо идти.
Доповнення від автора
Світлана Володимирівна, тобто написати йому і сказати, що мов досить розтягувати ці 9 років, і варто розставити всі крапки над "і". Що варто нарешті зустрітися і зробити кінцеві висновки?
психолог онлайн
цитата:
досить розтягувати ці 9 років, і варто розставити всі крапки над "і". Що варто нарешті зустрітися і зробити кінцеві висновки?
Писать лучше в формате "Я-сообщения" - о себе, своих чувствах и желаниях.
Но однозначно настаивать на встрече, потому что это вам поможет сделать выбор.
психолог онлайн
цитата:
так, це може і виявитись мильною бульбашкою, це може не виправдати мої сподівання. Але хочеться все одно це пізнати, мов так чи не так. Можливо, і залежність від віртуальних відносин, які не дають мені нормально жити в реальності.
Тоді можна зробити 2 кроки, кожен з яких не виключає інший:
1. Пізнати це та остаточно переконатися - так це, чи не так. Тобто написати та зустрітись найближчим часом.
2. Звернутись до психолога та на психотерапії пропрацювати СВОЮ СХИЛЬНІСТЬ будувати віртуальні відносини, які не дають Вам нормально жити в реальності. Бо 9 років таких відносин - це саме про СХИЛЬНІСТЬ, ДОВІРЛИВІСТЬ-НАЇВНІСТЬ та КАЗКОВЕ СПРИЙНЯТТЯ (як у маленьких дівчаток, що багато читали книжки про принців і таке інше)
Доповнення від автора
Павло Леонідович, тобто якби він дійсно прагнув зустрічі, то вже би приїхав за ці 9 років?
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
цитата:
Що варто нарешті зустрітися і зробити кінцеві висновки?
З ким зустрітись? З примарою. Така собі зустріч.
Подумайте і зважте, можливо, вихід для Вас - злізти з "гачка", на який самі себе підвисили?
Розумію, як важко відмовитись від мрії. Але ж ця мрія/залежність псує Ваше життя(!)
Уявіть собі ще 9 років підвішеного стану. А потім ще 9... Що буде з Вами?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Вам уже очень много написали коллеги. И все же хочу добавить.
Вас привлекают отношения на расстоянии своей романтикой, которой нет в отношениях с Вашим парнем.
Вам не хватает таких эмоций, как эйфория, восторг, удивление, счастье. Вы мечтаете о них. И несоответствие желаемого с действительным и лежит в основе Вашей проблемы.
Но хочу заметить, что при общении на расстоянии может сильно проявляться эффект "розовых очков" — когда мы смотрим на партнера не реалистично, а через собственные фантазии о нем. Реальность впоследствии может разочаровать нас.
А что дальше?.
Все 9 лет парень из Польши создает Вам невроз. Из чего следует, что он опытный ловелас.
Попробуйте определить цель вашей переписки. Ну с Вами все ясно. Вы мечтаете о серьезных отношениях. А о чем мечтает он? Не исключено, что он вообще женат и у него 9 детей или больше.
Ну и как Вам такая перспектива?
Вы просто застряли в непродуктивных дистанционных отношениях. А парень из Польши использует Вашу доверчивость.
Этот парень - иллюзия. Вы сами построили его образ. и неизвестно, насколько реальный парень соответствует придуманному Вами образу. Подумайте, стоит ли тратить жизненные силы на вымышленный образ?
И еще один тонкий момент. У парня, с которым Вы сейчас вместе, тоже есть предел психических возможностей. Он может не выдержать Ваших переживаний и влюбится в ту, которая будет отвечать ему взаимностью.
Я не пугаю Вас. Просто хочу вернуть Вас в реальную жизнь, в которой Вы можете быть счастливой.
Не получается что-то? Ну есть же специалисты, которые могут помочь Вам. Выбор за Вами.
.
Відредаговано автором 01-09-2023 23:15:05
Доповнення від автора
Ірина Костянтинівна, так, мене приваблюють такі відносини: в них, як Ви сказали, є ейфорія, захоплення, очікування, щастя. Чекати повідомлення, розуміти, що людина далеко і колись станеться така довгоочікувана зустріч , мріяти як це трапиться( хоча, не факт, що це станеться у моєму випадку) . Що мене в ньому приваблює? Він симпатичний, типаж зовнішності, який мені до смаку, він веселий, мені подобаються його жарти, вміє говорити і по філософськи, що це мені подобається. Про що ми спілкуємося? Про його життя, про моє життя. Він розповідає і про своїх батьків, родину, про що він думає, як він хоче бути зі мною, як він хоче мене поцілувати і не тільки поцілувати. За 9 років спілкування рік переписуємось, пів року його нема. Він зникає, видаляє мене в соц мережі з друзів. Без причин. Дивлюся його профіль, сімейний стан: " в стосунках". Стає сумно. Потім через деякий час заходжу до нього на сторінку, а сторінки нема, видалив. Потім свою сторінку відновлює і там вже сімейний стан - нічого немає, або " без пари". Потім минає час і він пише мені: " Мені так шкода, я не писав тобі, бо роздумував, що ти далеко і як зробити тебе щасливою і ще в мене весь цей час була депресія". Я ж в такому випадку вже рада, що він з'явився і починаю з ним спілкування далі, ми знову мріємо, плануємо. І потім знову десь він зник. Так 9 років. Рік він є, півроку його нема. Ці 9 років я живу в надії, в планах на серйозні стосунки з ним в реальному житті.
А для нього це все гра, так?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Нет, для парня это не игра. Просто это такой тип характера. Вы его уже не измените. В большинстве случаев так ведут себя те мужчины, в природе которых есть желание манипулировать, безразличие к чувствам других, проблемы в эмоциональной сфере.
Чувства такого мужчины не отличаются серьезностью. Ему абсолютно не важно, что испытывает женщина, когда он исчезает. Для него каждая женщина - это временный вариант, который нельзя принимать за чистую монету.
Такой мужчина находится в неопределенном состоянии: то хочу быть с ней, то не хочу.
Это человек, для которого верность — понятие отвлеченное, не более чем пустой звук. Одна, вторая, третья — подруги меняются с потрясающей скоростью. А он остается верен только самому себе!
Но самое неприятное, что что подобные действия мужчин формируют зависимость и комплексы у женщины, снижают самооценку и лишают душевного равновесия, что и происходит с Вами..
Начинается бег по кругу, который может длиться не один год. Кстати, у Вас появляется чувство тревожности из-за неопределенности?
Вы ничего не пишите о парне. с которым Вы вместе? А какой он? Что Вас привлекло в нем. когда вы познакомились?
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
цитата:
Ви й самі знаєте відповідь на це питання.
Ось цей казковий романтизм:
цитата:
мене приваблюють такі відносини: в них, як Ви сказали, є ейфорія, захоплення, очікування, щастя. Чекати повідомлення, розуміти, що людина далеко і колись станеться така довгоочікувана зустріч , мріяти як це трапиться( хоча, не факт, що це станеться у моєму випадку)
перетворився вже в щось зовсім нездорове:
цитата:
Так 9 років. Рік він є, півроку його нема. Ці 9 років я живу в надії, в планах на серйозні стосунки з ним в реальному житті.
Хіба це можна назвати здоровим? Витратити 9!!! років на невдомо що - життя в фантазіях.
А в реальності нічого цього нема. Хоча є хлопець...а чи є до нього почуття? Якщо б були - писали б про них і не відволікалися на віртуальне.
Доповнення від автора
Ірина Костянтинівна, колись я мріяла про хлопця, який буде брюнетом, сильної ззовні статури, вищим за мене, який буде наді мною як гора, щоб почуватися з ним трішки слабшою, беззахиснішою. Перспективного, з гарними манерами.
Мій хлопець, він теж брюнет, худющий , зростом ми однакові. Каблуки вже й не одягаю. В нас обох це не було кохання з першого погляду, це було поступово. Проявляє почуття, любить мене. Все ніби добре. З сім'ї не дуже благополучної, але зараз заробляє непогано. Часто буває, я сама за себе плачу, якщо кудись йдемо. Іноді я себе почуваю сильнішою за нього. А так все добре.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
цитата:
колись я мріяла про хлопця, який буде брюнетом, сильної ззовні статури, вищим за мене, який буде наді мною як гора, щоб почуватися з ним трішки слабшою, беззахиснішою. Перспективного, з гарними манерами.
Мій хлопець, він теж брюнет, худющий , зростом ми однакові. Каблуки вже й не одягаю. В нас обох це не було кохання з першого погляду, це було поступово. Проявляє почуття, любить мене. Все ніби добре. З сім'ї не дуже благополучної, але зараз заробляє непогано. Часто буває, я сама за себе плачу, якщо кудись йдемо. Іноді я себе почуваю сильнішою за нього.
Ви багато розповіли про зовнішні, картинні ознаки, про образи, про його почуття... і нічого про:
цитата:
Хоча є хлопець...а чи є до нього почуття?
А що Ви до нього відчуваєте?
цитата:
А так все добре.
? Може й добре, але ж ідеальна картинка з фантазій не реалізується...
Тобто, про що я й писав:
цитата:
А в реальності нічого цього нема.
І в цьому випадку існує 2 варіанти:
1) продовжувати йти за своїми ілюзіями та надуманими образами (це - 100% ДИТЯЧЕ);
2) починати жити в реальності і приймати-любити ЖИВУ, конкретну людину, з її НЕДОЛІКАМИ (а це - ДОРОСЛЕ).
психолог онлайн
Ви пишите, що "все ніби добре". Ні, з Вашим хлопцем у вас не все добре. Чому Ви за себе платите? У ваших стосунках потрібно розбиратися. Не про такі стосунки Ви мріяли.
Ви постійно думаєте про іншого чоловіка, неважливо він реальний чи ні, а значить назвати Вас щасливою жінкою не можна. Ви відчуваєте дискомфорт від того, що розумієте, що чините, по-перше, не так як хочеться, а по-друге, неправильно.
Ви не впевнені у своєму партнері, інакше думки про іншго не було б. Дайте відповідь собі чесно, чи кохаєте Ви того, з ким намагаєтеся жити? Навіщо Вам ці стосунки, якщо в них постійно присутній ще хтось? Чи хотіли б Ви бути жертвою?.
Жінка ніколи не буде дивитися на іншого чоловіка, якщо її повністю влаштовують стосунки. Поки Ви не визначитеся і не почнете слідувати власним почуттям, вони Вас мучитимуть, як і сама ситуація
Доповнення від автора
Чому за себе плачу? Бо він жаднуватий. І та якась жадність водночас і відштовхує. Ніби все йде добре, добре, ... , а потім раптом і момент жадності, і тут йде реакція пригнічення.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
цитата:
Angel, у Вас просто "талант")) відповідати на другорядні запитання та ігнорувати головні і важливі:
цитата:
А що Ви до нього відчуваєте?
цитата:
Дайте відповідь собі чесно, чи кохаєте Ви того, з ким намагаєтеся жити?
І цей "талант" може сильно погіршувати якість Вашого життя.
психолог онлайн
Наша дискуссия затягивается. По переписке Вашу проблему решить невозможно. Вам ответили многие психологи. Выберите психолога, ответы которого Вам нравятся,. и запишитесь к нему на консультацию.
Доповнення від автора
Я усім вам дуже вдячна, ви усі професіонали своєї справи. Ви направили мої думки у вірне русло, допомогли зняти ефект " рожевих окулярів". Дякую вам!