Я не бачу жодного виходу з ситуації ,а ви ?
Нещодавно зрозуміла , що багато років находжусь в депресії …І просто звикла жити таким життям ,ніяким ,просто пливеш по течії .Все це із-за важкого дитинства. Коли мені було 11 мої батьки розвелись і кожен хотів щоб я жила з ним ,а мені було важко вибрати і я ходила від одного до другого кожного дня ,це дуже ламало мене і тоді в мене почались думки про суїцид я багато раз напивалась таблеток і різала руки про це ніхто не знав , батькам було не до мене вони були дуже не уважні тому мені було дуже легко це все приховувати.Пізніше я почала втікати від цього всього в алкоголь десь в 14 і якось протянула до періоду коли в 16 спробувала траву… так ці всі роки я втікала від свого життя в якийсь інший світ ..Але тоді я не розуміла що це не нормально я думала що мій стан це норма.Зрозуміла я про це що жити більше я так не можу зараз в 19,коли знову повернулись думки про суїцид…
Декілька місяців я живу в тривозі та страху змінювати своє життя та пробувати будь що нове,мені дуже важко зробити якийсь вибір ,будь який просто я не можу визначитись і все .Наприклад ,я находжусь в відносинах і розумію що вони нищать мене …Хлопець зрадив мене ,а я пробачила ,курив цілий рік відносин траву а я надіялась що він зміниться і перестане він просто нищив мене своїм ставленням до мене та вчинками ..а я не могла це закінчити і зараз зрозуміла чому ,я боюсь залишитись сама, ми живемо разом і якщо я втрачу його я не буду мати де жити ,мені комфортніше це все терпіти ніж починати все з 0. я з 17 років працюю та заробляю на життя сама, кожного разу шукаючи якусь роботу та житло і в даний момент я розумію що більше не витримую цього всього ,останній рік життя я почала приймати наркотичні речовини ,зупинило мене тільки схуднення до 36 кілограм … зараз я не втікаю в те все ,але мій стан жахливий ,два дні тому я знову різала руки бо зрозуміла ,що хлопець хоче розійтись .Я не бачу ні сенсу жити і не маю навіть сили .
До психолога я збираюсь вже декілька місяців але ніяк не можу наважитись маю велику проблему говорити ,навіть в відносинах за рік часу я не відкрилась повністю ,мені ніхто не навчив це робити і все своє життя я дуже закрита людина..важко мені дається відкриватись
Я розумію що такі проблеми не вирішуються тут ,але втратила надію на все і це єдине місце куди я можу написати або розповісти бо просити допомогу я не маю в кого …
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня.
Я бачу вихід з ситуації: звернення до лікаря-психіатра. Можна звернутися до ПНД (психоневрологічного диспансеру) Вашого міста або області. Не обов'язково мати напрямок від сімейного лікаря: Ви зробите там картку, і Вас і так запишуть на прийом. Також треба звернутися до психотерапевта, щоб опрацювати саме психологічні проблеми.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Дуже схоже на межовий розлад особистості.
Без допомоги психіатра, а також психотерапії з психологом з цього не вибратись.
Тому вирішуйте: з одного боку загибель (фізична або психологічна), а з іншого - порятунок і життя.
Все інше - липові відмазки.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Якщо Ви не бачите вихід із ситуації – це не означає, що його немає. Просто Ви його не бачите. У Вас склалася певна картина світу, певний життєвий сценарій, в якому Ви живете. У цей сценарій вписується хлопець, який ускладнює Ваше життя. А ось в інший сценарій він уже не впишеться.
Подумайте, що дають Вам стосунки з ним. Але це вже тема для окремої розмови.
Дуже добре, що Ви написали сюди, вивантажили свої емоції. Тепер, як порадили колеги, зверніться до психіатра, а потім до психолога. Головне – діяти.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
До психолога
Вам сейчас нужен не психолог, а психиатр.
Потому что отсутствие смысла жизни, аутоагрессия, а также суицидальные мысли и намерения могут быть симптомами заболевания.
И тогда вам поможет медикаментозное лечение, назначенное врачом.
Для работы с психологом у вас пока что нет ни сил, ни ресурсов. Поэтому психотерапия вам пока никак не поможет.