як позбавитись внутрішнього пекла?
Доброго дня!
У своєму житті мені довелось через багато що пройти. Ці події певним, якщо не повним чином зламали мене. Як мені впоратись із цією зламаною серцевиною?
Я розумію, що це все ще залишок позиції жертви, де потрібно брати відповідальність за своє життя, як свідома людина, проте в мене фізично не вистачає сил. І я це визнаю.
Все бере початок з моєї матері. Вона постійно, морально та фізично знущалась. Особливо, коли я переживала втрату нареченого, близької людини. В перший день, як я дізналась про це; я вила і каталась по підлозі, а мати просто почала бити мене ногами, виривати пасма волосся.
Далі, вона кожного дня садила мене на кухні, і по шість годин говорила: "Хто ти? Ти - ніхто, просто виродок цього світу"
У батька була можливість забрати мене до себе, проте він просто байдуже говорив: " Це ж твоя мати"
У дитинстві, вона підносила мої пальці до вогню газової конфорки, пхала голову у духовку. Якось раз у 9му класі, вона побила мене ногами у живіт через те, що посварилась зі своїм коханцем.
Іноді, могла бити просто так, без будь-якої видимої причини. Постійний контроль за кожним кроком, постійні дуже гучні крики (вона могла до 10 разів на день зайти у мою кімнату). Вона постійно лізла у мої речі. Одного разу, знайшла дві кофтинки, які я купувала за власний кошт і влаштувала мені сцену з побиттям. Але це лише дуже мала частка усього того, що вона робила.
Іноді, я досі бачу у снах старий дім і знову фізично відчуваю весь той кошмар. Зараз я з нею не живу і не маю бажання спілкуватись (за це вона написала заяву до поліції про моє зникнення).
Але я дуже хочу припинити це пекло у собі. Відчуваю якийсь постійний злам (можливо, навіть його можна назвати порожнечею), з яким не можу впоратись самостійно.
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго дня. Співчуваю вам. Всі події які описали, це пекло, ніхто не має проходити через таке. Вам потрібна допомога психолога, довга робота, постійна. Почніть с першої конституції. Шукайте собі психолога, допоможе впоратися з душевною травмою.
З батьками, в вашому випадку, краще обрізати всі контакти. Садисти, їм не можна було народжувати дітей.
психолог онлайн
Добрий день!
Я дуже співчуваю, що Вам довелось пережити насилля від матері.
Ви пройшли першу стадію - встановлення безпечної відстані від матері.
Зараз у Вас друга стадія - коли пам'ять не залишає в спокої травмуючі події.
Вам потрібно працювати з терапевтом, психологом, який працює з травмою.
Травму потрібно опрацьовувати зі спеціалістом.
психолог онлайн
Здравствуйте!
То, что Вы описываете это психологическая травма, ее необходимо проработать в психотерапии, процесс длительный, однако боль эту нужно прожить и отпустить!
Выберите себе специалиста и обратитесь, самой справиться сложно будет.
психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Доброго дня!
То что вытворяла ваша мать... за такое надо сажать в тюрьму!
Это вы на нее в полном праве, написать в полицию за преследование и угрозы.
Вы действительно прошли Ад!
Самое главное знаете что - вы выстояли!
Да истощены... да тяжело! Но вы выстояли!
Вы смогли уехать! И больше никогда уже не будете в этом аду!
Только не разворачивайтесь назад!
Скинули эту всю мерзость и пошли дальше...
А вот теперь вопрос как очистить свою память... и восстановить баланс в себе!
У вас накопилось очень много агрессии внутренней и обид на мать и отца! Что вполне закономерно и естественно! Они заслужили!
Но весь этот груз и негатив надо уже отпускать... не тянуть его в новый мир, в новую жизнь с собой!
(С психологом нужно проработать негатив и агрессию... все эту боль, что вы прошли).
Сейчас уходите в работу! Там где вам приятно и тепло. Где вы чувствуете себя счастливой.
максимально в работу в любимую деятельность. Это вас потихоньку восстановит.
Вы должны самоутвердиться в этом мире, как профессионал.Вы должны почувствовать, что вы этому миру нужны! А еще спорт поможет... выкидывать лишние мысли.
Нужен четкий план. Расспланировать свою новую жизнь! Именно как вы хотите!
Вы долгое время жили не своей жизнью... и запретами...
Задача максимально сейчас - жить именно своими желаниями!
Каждый день делать, то что вам хочется от мелочи до масштабного! Но именно в кайф! И больше мечтайте! Думайте какое будущее хотите!
Исполняйте свои мечты! Вы достойны этого!
И осознайте, что вы - не такая как ваша мать!
Вы достойная - вы прекрасная - вы сильная!
Вы достойны Счастья и любви!
Вы достойны теплой семьи!
Вы достойны!
И вы вполне свободно - можете, теперь строить мир именно такой, какой вы хотите!
Ваш новый добрый, ласковый и родной мир!
Вы сильнее всех препятствий! Вы Масштабнее! Вы целый мир!)