Кохана людина глибоко занурилась в депресію і тепер сумнівається в почуттях до мене
Всім привіт. Хочу запитати у вас підказки. Діло в тому що одна людина кохала мене уже близько 3 років. І коли нарешті у мене також спалахнули до неї почуття ми почали будувати стосунки, які ми б хотіли бачити разом. Тобто обговорювали все, по трошки виконували. Було багато проблем, суперечок. Ми разом допомагали один одному боротися зі страхами та непевностями в собі. Все налагоджувалось. Хоча тут теж є багато моментів..... Але це скоріше потім варто обговорити, зараз до головного. В один момент я помітила як все погіршилось. І з кожним днем ставало все гірше. Вона знову пропадала, менше приділяла уваги і менше дарувала любові, стала менш зацікавленою..... Ми ще не почали зустрічатись, оскільки коли вже все було +- добре ця людина сказала що не може собі дозволити запропонувати мені стосунки поки не стане гідною мене, тому спочатку залатає наші проблеми в стосунках, а потім і почнемо зустрічатись. А тут..... Через два місяці я ненароком дізнаюсь що таємно від мене ця людина почала зустрічатися з колишнім. Наче навіть не кохаючи його. Нічого серйозного навіть не було, але сам факт такого вчинку. І впринципі це таке неоднозначне питання, адже моя кохана людина почала знову занурюватися в депресію ще аж з квітня, за два місяці до подій. А ми зараз нажаль далеко один від одного і з певних обставин не можемо зустрітись. Ми порізно вже декілька років, і коли зустрінемось невідомо. Тому це теж могло вплинути. Да і..... Вона почала сумніватися в почуттях до мене, казати що більше не кохає. Хоча продовжувала поводитись лише зі мною так, наче ми зустрічаємось. Я заплуталась остаточно. Чи могла так вплинути депресія на це все? Чи могла ця людина просто заплутатись в своїх почуттях через депресію? Враховуючи її вчинок, який потім надто сильно тиснув на неї, невиконані обіцянки. Вона ж через це могла боятись бути разом? Я справді заплуталась. І боюсь що не надто зрозуміло виклала суть проблеми. Але якщо підсумувати:
Людина кохала мене як ніхто ніколи і нікого, а потім різко каже що не готова до відносин, що не кохає, не хоче бути зі мною разом, але продовжує вести себе зі мною як з коханою людиною. Є підозра що через затяжну і сильну депресію, почуття провини, власні страхи щодо цих відносин і того що їй не вдається це, що вона не зможе, вона могла просто заплутатись у своїх почуттях і змусила себе думати що не кохає мене. Можливо насправді почуття не змінились? Адже я бачу що наші відносини знову стають гіршими, вона почувається щодня гірше морально психологічно. Тому я думаю. Чи може бути так що насправді вона кохає мене, але заплуталась у цьому і не розуміє?
Буду дуже вдячна за відповідь. Це надзвичайно важливо для мене
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго дня!
Депресія, діагностована фахівцем, може дійсно змінювати та спотворювати світогляд людини. Однак, головне, що відчуваєте Ви і чого бажаєте Ви в першу чергу? - Адже це Ви написали питання.
Можливо вам потрібно поговорити з цією людиною, а можливо відпустити та дати зробити власний вибір...
цитата:
А ми зараз нажаль далеко один від одного і з певних обставин не можемо зустрітись. Ми порізно вже декілька років, і коли зустрінемось невідомо.
Чому Ви обираєте відносини на відстані? Чим Вам підходять ці відносини? Як ви плануєте їх будувати? Чи маєте Ви спільні цілі до яких Ви йдете?
психолог онлайн
Доброго дня!
Вы действительно запутались... и судя по всему вы влюбились в девушку ( называете ее "Ця людина" )
как бы прячетесь от этого факта. ( мое предположение)
И вы сами себя всячески старательно уговариваете... что она вас еще любит... и что так, как вас она никого не любила... идеализируете партнера и ее чувства к вам.
А сами вы любить умеете??? Или вам нравится только, чтоб вас любили и добивались вас?
А на самом деле... скорее человек, попробовал с вами общение и отношения - и испугался их...
испугался входить в них по настоящему... пока у вас была такая полу игра в отношения...
пока были препятствия... было интересно и не страшно.
А когда вы захотели большего и по настоящему... человек испугался - ответственности за эти отношения.
И начал отходить от вас... что уже вас начало расстраивать и разочаровывать... и больно это вам принять... потому что, скорее всего это первые чувства у вас ... больно их терять... плюс привыкли уже за долгое время ( 3 года ) к друг другу.
У вас взаимная симпатия, влюбленность, влечение. Но вот любовь ли это??
Дайте человеку самому разобраться в себе.
Возможно он или она, просто не знает сам чего хочет... и с кем хочет быть. Пусть сам и определится.
Не давите! Тогда будет меньше у вас иллюзий. Примите любой его выбор. Так будет честнее.
Ну и сами с выводами не спешите. не спешите - это все, что между вами называть прямо отношениями.