Не розумію чого я хочу
Мені вже за 25, а я досі не розумію чого хочу від себе в житті, про що мрію і чого мені треба для щастя. Я живу нормально, у мене немає якихось великих життєвих проблем як то буває у інших людей. Сім'я є, з батьками в нормальних відносинах, є хлопець - з ним теж все добре в стосунках, всі живі-здорові. І відчуття, що єдина проблема в моєму житті зараз - це я. Перша болюча тема для мене - моя робота. Я працюю в офісі на посаді менеджера, часто в роз'їздах. Ще з університету я працювала по спеціальності, тричі міняла місце роботи і ось нарешті остаточно зрозуміла, що ця справа - не моя і я не хочу нею займатись. Щодня я рахую години щоб швидше повернутись додому, немає ніякого бажання вдосконалювати свої знання в цій області, хоч і перспектива є хороша. Єдине, що тримає зараз - хороша зарплата в такий нестабільний час. Не хочу сидіти на шиї в коханого і розриваюсь від бажання кинути роботу. Я би радо змінила діяльність, проте я не знаю на що. Я просто не розумію, в мене немає якихось хобі що можуть перерости в професію, та й нічого конкретно не приваблює. Всі навколо мене щасливі й успішні бо знають що хочуть і на цьому фоні в мене постійна тривога що я щось роблю не так. Що я не професіонал і взагалі дилетант в роботі. Друге болюче місце - комунікації з іншими. Я усвідомлюю що в мене практично немає друзів, з якими можна піти на каву, провести час, поспілкуватись. З одного боку я відчуваю що тут моя вина є - я здебільшого одиначка, мені важко в принципі комунікувати з людьми, хоч я завжди стараюсь бути їм цікавою, підтримувати розмову. Мабуть це виглядає не дуже, тому зі мною не дуже хочуть спілкуватись. Часто ловлю себе на думці, що хочу сподобатись комусь і веду себе неприродньо для мого характеру. Або може мене вважають недалекою і не бачать люди сенсу витрачати на мене свій час. Я настільки сильно хотіла мати друзів у дитинстві, а зараз немає практично нікого, ніяких соц зв'язків. Колеги по роботі всі переважно старші за мене на 8-10 років і більше - у них свої теми (діти, городи, квартирні питання і т.д.). Я розумію, що втрачаю час, не роблячи нічого, але водночас не розумію з чого почати щоб змінити це все. Боюсь витратити ще час на нові помилки, не знаючи чого мені треба. Набридло плисти за течією, все частіше плачу, стаю дратівливою, зриваюсь на близьких. Що мені з цим робити ??
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Odna, доброго часу доби!
Ви стикнулися з важливими екзистенційними питаннями, і це прекрасно! Хоча це завжди доволі важко проживається та не так просто знаходяться відповіді..
Ви вже молодець, що знайшли в собі сміливість написати сюди, хвернутися по допомогу - це вже круто і непоганий початок.
цитата:
Що мені з цим робити ??
Розбиратися в собі.
Ті питання, що постали перед Вами, вони не сьогодні сформувалися. Ви о них йшли роками, можливо з дитинства.. Більшість з Ваших питань про автентичність - розуміння себе, своїх цінностей та бажань, своїх емоцій та цілей, своїх кордонів та можливостей.. Судячи з того, що Ви описали,майже все це у Вас або не визнано, або в дуже слабкій формі усвідомлення. от над цим і радила Вам хзайнятися. краще це робити сумісно з фахівцем - психологом чи психотерапевтом.
А поки, можемо спробувати розібратися в деяких моментах.
цитата:
Всі навколо мене щасливі й успішні бо знають що хочуть
А Ви зовсім нічого не хочете? Анічогісенько? Ну хоть якісь бажання то у Вас є? Які?
цитата:
я не професіонал і взагалі дилетант в роботі.
Чи правильно я Вас зрозуміла: Вам пощастило знайти не дуже розумних керівників, які готові платити хорошу зарплатню не професіонгалу-дилетанту?
цитата:
я здебільшого одиначка
Так було завжди?
цитата:
тому зі мною не дуже хочуть спілкуватись
Як Ви це розумієте?
цитата:
Я настільки сильно хотіла мати друзів у дитинстві
Вдалося? Що робили для цього?
психолог онлайн
Доброго ранку, Odna!
цитата:
Набридло плисти за течією, все частіше плачу, стаю дратівливою, зриваюсь на близьких.
Співчуваю Вам. Невдовлення собою і безпорадність - ще ті вороги людини. Вони виснажуюсь сили, псують настрій і погіршують зрештою стосунки з близькими.
цитата:
Що мені з цим робити ??
Гарне питання. Якщо коротко - шукати відповідь, ЯК зайшли у кризу, щоби потім знайти вихід.
До певної міри складові і чинники такої незадовільної реальності вже Вами з'ясовані.
цитата:
Ще з університету я працювала по спеціальності, тричі міняла місце роботи і ось нарешті остаточно зрозуміла, що ця справа - не моя і я не хочу нею займатись.
Не хочете, а займаєтесь. Віддаєте перевагу грошам замість пошуку себе. Обов'язково через помилки, адже по-іншому не буває. Однак у Вашій уяві помилки ЗАБОРОНЕНІ. То як Ви зможете відкрити щось нове? Як взагалі набути новий і корисний досвід, уникаючи самостійних рішень і дій?!
цитата:
Я би радо змінила діяльність, проте я не знаю на що. Я просто не розумію, в мене немає якихось хобі що можуть перерости в професію, та й нічого конкретно не приваблює.
Ось це, на мій погляд, ГОЛОВНЕ - відсутність контакту зі своїм внутрішнім Я(!) Цей контакт заблокований, можливо, навіть не побудований сповна ще у дитинстві. Про всяк випадок спитаю - батьки цікавились Вашими бажаннями? З повагою ставились до Ваших бажань, враховували схильності, вчили довіряти собі і орієнтуватись на себе?
цитата:
З одного боку я відчуваю що тут моя вина є - я здебільшого одиначка, мені важко в принципі комунікувати з людьми, хоч я завжди стараюсь бути їм цікавою, підтримувати розмову.
А це продовження того ж напрямку - знання себе і ставлення до себе. Відчуваю і думаю, що знання себе досить поверхове, а ставлення здебільшого хибне і надмірно критичне. Через це природньо виникають проблеми.
цитата:
Що мені з цим робити ??
У взаємодії з психологом відкривати себе справжню. Надолужувати пропущене, повертате втрачене. Видаляти хибне. Набувати реалістичного погляду на себе і на світ навколо. Жити в радості. Робити те, чого бажаєте))
психолог онлайн
Впевнений, що Ви знаєте що робити: піти на психотерапію до обраного психолога з метою пізнання себе та своїх деструктивних механізмів і в комунікації, і в мистецтві зовсім не чути себе. Нехтування собою, відхід від справжнього в собі - це насправді великий злочин, який Ви добровільно вчиняєте до себе.
Думаю, цьому Вас навчили батьки, бо вони й самі не вміли по-іншому. Прийшов час або перевчитися, або...продовжити далі НЕ ІСНУВАТИ. Але останнього я б не радив.