Чому я не хочу бачити людей?
Добрий вечір! Останнім часом почала помічати за собою, що я не хочу бачити багатьох людей. Іноді просто хочеться сховатися, щоб ніхто мене взагалі не помічав. Але так не виходить, тому мені зараз дуже важко, я постійно нервуюся і переживаю. Я ніколи не була дуже комунікабельною, але не думаю, що ті люди, з якими мені доводилося спілкуватися, можуть сказати про мене щось погане. Я зовсім не конфліктна, завжди стараюсь до людей з відкритою душею, за що неодноразово терпіла. Я краще змовчу, ніж буду ображати когось у відповідь. В мене була робота, де я постійно була в контакті з людьми. Від маленьких дітей до високопосадовців. Жодних проблем у спілкуванні в мене не виникало. Проте останнім часом, а це вже більше п'яти років, я працюю вдома. В силу різних обставин зараз я не можу змінити роботу. І не хочу. Бо не уявляю, що мені доведеться стикатися з людьми. А їх я бачити не хочу. І, якщо чесно, не до кінця розумію чому. Я не хочу бачити своїх старих знайомих, шкільних друзів, колег по роботі. Я не ходжу на зустрічі однокласників, я переходжу на інший бік вулиці або вдаю, що не бачу, коли зустрічаю когось знайомого на вулиці. Сама намагаюся аналізувати, чому так виходить. Просто у мене постійне відчуття, що в мене щось не так. Що я погано виглядаю, що з мене будуть сміятися. Що люди погано думають і говорять про мене. Розумію, що більшості можливо взагалі до мене ніякого діла немає, але ці відчуття мене не покидають. Намагаюся подивитися на себе очима збоку і розумію, що ніби-то причин для хвилювання нема. Я достатньо заробляю, тому можу дозволити потратити гроші на догляд за собою, стараюсь завжди стильно одягатися. Проте в очах інших ніколи не відчуваю себе на всі 100%. Коли в мене не було машини, мені здавалося, що всі тикають в мене пальцем, коли я стою на зупинці. Тепер в мене з'явилося авто і я думаю, що воно якесь не таке і з мене всеодно хтось насміхається в спину. Я не хочу бачити своїх родичів, які часто дають мені ''цінні поради''. В мене дуже мало друзів, і мені страшно від того, що навіть найближчі подруги починають мене нервувати. Одна - тим, що знайшла собі хлопця і тепер не має часу навіть зі мною поговорити, інша - вічно зайнята своєю сім'єю. З одного боку я за них дуже рада і розумію, що це їх життя і вони не зобов'язані приділяти час мені. А з іншого боку мені якось образливо. Я чітко усвідомлюю, що проблема не в інших, а в мені. І мені страшно від того, що буде далі. Я ж не зможу все життя бути замкненою в футлярі своїх страхів і вагань...
Питання від: ; Вік: 33

психолог онлайн
Добрий вечір.
цитата:
ЧОМУ Я НЕ ХОЧУ БАЧИТИ ЛЮДЕЙ?
На ваше питання ви начебто даєте відповідь
цитата:
Просто у мене постійне відчуття, що в мене щось не так. Що я погано виглядаю, що з мене будуть сміятися. Що люди погано думають і говорять про мене.
То Скажіть, будь ласка, на яку допомогу ви очікуєте від психологів сайту?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Важливим є не чому Ви уникаєте контакту з людьми, а що з вами відбувається коли ви контактуєте з ними? Які почуття виникають окрім страху? Для чого вам виглядати в очах інших на всі 100%? Та чого ви б хотіли від спілкування з близькими та знайомими?
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Ірина Миколенко
Доброго ранку, Юліє!
цитата:
ЧОМУ Я НЕ ХОЧУ БАЧИТИ ЛЮДЕЙ?
Чому? Трохи дивно, чому ви ставите це питання, адже багато складових відповіді наводите самі. Ось подивіться:
цитата:
я постійно нервуюся і переживаю.
цитата:
завжди стараюсь до людей з відкритою душею, за що неодноразово терпіла
цитата:
Я краще змовчу, ніж буду ображати когось у відповідь.
цитата:
у мене постійне відчуття, що в мене щось не так. Що я погано виглядаю, що з мене будуть сміятися. Що люди погано думають і говорять про мене.
цитата:
в очах інших ніколи не відчуваю себе на всі 100%
Якщо простими словами, то причини уникнення людей зводяться до бажання не зустрічатись з власними переживаннями. Які, в свою чергу, обумовлені і спричинені невпененістю в собі, залежністю від оцінок інших тощо.
На символічному рівні спостергіється розчарування Світом - ви до нього з відкритою душею, а він того не оцінив. Навпаки, ображав, не любив, не радів вашій присутності.
Можу припустити, що ваші уявлення про себе викривлені, тобто не об'єктивні. Та й не тільки про себе - про реальність, стосунки, про баланс обміну брати/давати.
Чому так? Ймовірно, якісь негативні впливи чинились на вас в дитинстві, коли закладались підвалини харатеру та особистості в цілому.
Що можете пригадати з цього приводу?
Як до вас ставились батьки та інші значимі фігури?
Відредаговано автором 11-07-2023 10:02:18
психолог онлайн
Добрый день!
Вас интересует только этот вопрос -
цитата:
Чому я не хочу бачити людей
?
Или вы хотите перестать
цитата:
бути замкненою в футлярі своїх страхів і вагань
?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня!
Возможно причина в том, что вы никогда не чувствовали от людей настоящей искренности, тепла сочувствия?
Возможно не чувствовали к себе от людей слов одобрения? Или в недостаточной мере... может было много критики от окружения... и теперь вы тоже всех критикуете и себя тоже...
И теперь и к людям тоже не чувствуете теплых эмоций... какая то враждебность... напряжение в вас сидит... злость даже возможно зависть... постоянное сравнение себя с другими... а лучше ли ктото? а хуже ли я? Зависимость от мнения окружения о себе... подсознательно хочется людям нравится и себе тоже... а по какимто причинам, не получается нравится не себе, не людям... как будто проблемы с тщеславием и ложными надеждами на будущее.
Однозначно нужна проработка с психотерапевтом эмоций ваших глубинных.
Возможно какойто глубинный комплекс в вас сидит - всегда быть лучшей! Победительницей...
Видь раньше вы общались сомногими людьми... и гдето возможно не получилось достичь, тех высот какие вы себе намечтали и сильно хотели... вот отсюда и все эти негативные эмоции и нежелание видеть успех и радость других людей... Потому что сами не чувствуете успеха в своей жизни!
Вам явно не хватает в жизни радости, света, расслабления для баланса.
Если всегда ходить в недовольстве... то и не заметишь ясного дня и солнышка на улице... а только хмурые тучи... хотя и в хмурых тучах можно найти красоту! Если захотеть))
Удачи!)