Що мені робити
Доброї ночі, я перестала сприймати реальний світ мені краще в інтернеті чи видуманому світі , мій чоловік каже що я багато сиджу в телефоні, мені важка адже я народила лише півкроку назад , також у мене від 21 року хтось з близьких помирає мені важко та не має з ким поговорити
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Здрастуйте. Співчуваю вам.
Люди які сидять в інтернеті, відеоіграх, перегляд відео, шукають як втікти від реальності. Світ їм не цікавий, він їх не влаштовує.
Шукайте як покращити ваш реальний світ, хоббі, творчість і т.д.
Пологи це великі зміни в організмі жінки, у вас все гаразд з гормонами? Гормональний дисбаланс може викликати депресію. Проконсультуйтесь з лікарем.
Які відносини у вас з чоловіком? Ви спілкуєтесь на важливі для вас теми? Він вам допомагає по дому? Чи є у вас друзі? Які відносини з ними? Які відносини з батьками?
Зверніться до психолога, зможете розібратися з цими, та іншими питаннями. Я працюю з такими проблемами.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Добрый день!
цитата:
я перестала сприймати реальний світ мені краще в інтернеті чи видуманому світі
Уход в виртуальную реальность и фантазии происходит тогда, когда человека не устраивает жизнь в сегодняшнем дне.
Поэтому вам необходимо осознать, чего вы хотите на самом деле и осуществить желаемое.
То есть вам надо:
1. Определить свои истинные желания и отделить их от долгов.
2. Разобраться с тем, чего вы хотите и правильно сформулировать цели.
3. Найти то, что мешает осуществить желаемое и устранить преграды.
4. Увеличить ресурсы и прийти к тому, чего вы хотите.
Если же вам сейчас
цитата:
важка
все это делать, тогда необходимо будет начать с проработки ваших ресурсов.
цитата:
хтось з близьких помирає мені важко та не має з ким поговорити
Для проживания потери вам необходимо разговаривать с психологом, а не с близкими людьми, которые не смогут вас понять и тем более поддержать, потому что просто не умеют это делать.
цитата:
Що мені робити
Поэтому если вам нужна индивидуальная консультация, можете обращаться ко мне. Я работаю с такими запросами и смогу вам помочь.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго ранку!
цитата:
Розумію вас. Втеча в вигаданий світ начебто рятує, надаючи бажане відчуття безпеки. Щоправда, ілюзорне відчуття, адже від реальності втекти неможна - вона обов'язково дожене і поставить свої гострі питання.
На жаль, на сьогодні вам недоступні інші способи контактування з реальним світом. Тому потрібно їх для себе відкривати, знаходити і випробовувати їх ефективність на практиці, в досвіді.
цитата:
мій чоловік каже що я багато сиджу в телефоні, мені важка адже
З чоловіком ділитесь своїми почуттями, думками, бажаннями? Він допомагає вам? Ви бачите в ньому людину, з якою можна бути щирою, на яку можна покластися?
цитата:
я народила лише півкроку назад
Прийміть мої вітання)) До речі, хто у вас - хлопчик чи дівчинка?
цитата:
також у мене від 21 року хтось з близьких помирає мені важко та не має з ким поговорити
Співчуваю вам. Втрата близьких боляче бьє. Горе іноді проживається тяжко і довго. От тому потрібні справжні, глибокі контакти, спілкування з рідними людьми, з тими, кому можна відкритись...
цитата:
ЩО МЕНІ РОБИТИ
По-перше, дбати про себе і про дитину. Їй конче потрібна благополучна і щаслива мати.
По-друге, налагодити діалог з чоловіком, посрияти, аби він став для вас справжнім другом і помічником.
По-третє, озирнутись навкруги і помітити людей по-справжньому вам близьких, з якими є бажання спілкуватись і підтримувати стосунки.
Також, можете почати краще пізнавати себе, завести щоденничок, куди занотовувать свої думки, емоції, події. Це буде своєрідний співрозмовник.
Корисною буде і співпраця з психологом. Поміркуйте.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
мені важка адже я народила лише півкроку назад , також у мене від 21 року хтось з близьких помирає мені важко та не має з ким поговорити
Правильно ли я понимаю, что Вам сейчас 22 года и в течение года Вы теряете близких Вам людей, при этом сами недавно стали мамой. У Вас сейчас самой не простой период в жизни, который требует больших ресурсов для восстановления после родов и на общение с ребенком, который чувствует Ваше состояние. Какие у Вас отношения с мужем? Как часто Вы можете с ним общаться о том, что Вы чувствуете? Уход в виртуальный мир это уход от реальной жизни, которая может быть не вполне переносимы сейчас Вами. Какие у Вас отношения с родителями? Кто Вас может поддержать в этой ситуации и помочь? Обычно на горевание уходит 1-2 года и важно правильно выйти из этого состояния, чтобы оно не затянулось. Младенцы очень чувствительны к эмоциональному состоянию матери и, поэтому для Вас важно иметь свой ресурс для общения с ним.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Светлана Владимировна Киселевская
Надія Іванівна Шулюк
Доброго вечера!
1. Нужно осознать, что на рождении ребенка ваша жизнь не заканчивается. Что это не наказание вам! А наоборот возможность проявить себя как мама.
И свое внимание переключать на ребенка и мужа, а не на интернет.
2. Что в реальности можно заниматься и собой и хобби и какимто еще делом, даже если в декрете. Конечно важно, чтоб вам муж помогал по дому и с ребенком. Распределить обязанности.
3. Обратитесь к гинекологу, возможно вам после родов надо еще пройти обследование и пройти лечение.
Так как любые роды это стресс для женщины. И не все с ним справляются самостоятельно.
То что вы описали похоже на послеродовую депрессию.
Закрываетесь от реальности лишь бы ее не видеть и не воспринимать... слишком много там у вас перемен произошло судьбоносных... и потеря близких... а это тяжело очень.
И рождение ребенка к которому вы видимо не были морально готовы.
Психика ваша не справляется с таким нагрузом, потому вы ищите отдых и позитив в интернете.
Как компенсацию, за сильный стресс в реале.
4. Все это надо прорабатывать с психотерапевтом.
Удачи!