Проблема, Гойдаюся, Качаюся в перед назад. :( ‛Багато води‛ ‛без грамотно)‛
Привіт!, мені 17 років, я хлопець, і я без грамотний вибачайти за помилки( . Я гойдаюся, качаюся в перед назад, називайте це як хотіть я чув ще назву людина маятник але мені вона якось не дуже симпатизує але ладно, я вважаю що це не є нормально, можливо з якоїсь точки зору це є нормально, але точно не для більшості людей, я точно знаю що я не єдиний такий, я знаходив різні форуми на цю тему, за звичай я бачив теорії що це щось з нервами чи з психічним станом, навіть чув думку що це аутизм, але це все дуже не конкретно і розмито, хотілося б більше конкретики, і потенційних проблем які я можу отримати якщо не зупинюсь гойдатися, можливо це не коректне запитання яке варто ставити Врачам хто так вважає шукайте такий символ нижче '✈' все що після нього до цього не має жодного значення, і так мені здається що я можу якось травмувати себе цим, оскільки мені інколи трохи боляче якщо довго гойдатися, також я не можу виключати той факт що різка постійна зміна напрямку може визивати щось типу струса мозгу, але я не впевниний і це лише моя теорія, що я можу нашкодити внутрішнім органам, оскільки в дитинстві іза деяких проблем із піджелудочною я робив обстеження і випадково Врач помітив що в мене була трохи зігнута печінка, він сказав що це безпечно, але в мене є теорія що це із за того що я все життя гойдаюся тому це могло трапитися, тіпа фізично я згинаюся і можливо щось десь пішло не так за все життя, але це було приблизно десь в 11 - 13 років, тому не знаю не має ніяких гарантій... '✈' маю повторитися, гойдаюся я все свідоме життя, на питання чому я це роблю у Батьків я отримував приблизно таку відповідь 'Ну мама тебе угойдувала щоб ти бистріше заснув і мабуть привчила, а потім ти сам почав...' можливо це дійсно так але я не впевнений на 100%, проблема в тому що ніхто толком не знає що це, а як мені з цим житти це взагалі інше питання, тільки уявіть як на це реагують люди, я думаю в них в думках щось типу 'він не нормальний, псих якийсь' або уявіть якщо в мене буде дівчинна наприклад як я їй поясню що я роблю і навіщо, це взагалі жахххх! кароче жити з цим я точно не хочу, але з деякої точки зору мені допомагає зараз поясню як і чим але пізніше, коли я гойдаюся Яяя це роблю не просто так, знаєте я наче отримую от цього трохи Дефоміну, мені короче трохи приємно це робити, щось типу наркотика, і по мімо цього мені це дозволяє якось не на довго ізолювати себе інколи от зайвих дратувань і поглибитися в свої думки, фантазувати чи домати над вирішенням проблем як в житті, так і інших проблем, наприклад... Я програміст тіпа ну майже навчаюся ще, але я інколи сам для себе можу щось написати цікаве, або мені дуже подобаєтця робити власні ігри, і якщо я знаходжу якусь кретичну помилку яку я не можу вирішити і зайвий шум, чи світло з вікна, мішає мені відатися повністю на вирішення проблеми я можу просто піти лягки закрити глаза і качатися собі думаючи лише про те що мені дійсно потрібно, також мені це допомагає заснути мене це дійсно успокаює це прям 100% мені стає леше, проще , меньше стресу, наступне можна пропустити все тим же літачком) '✈' коли мене кинула дівчина рік тому майже, я був тоді ще в Польщі, і я нічого не робив взагалі неділю десь, не їв майже не пив, не спав за тиждень лише 15 хв але я не впевниний що дійсно поспав, я майже не рухався, лижав або сидів, дивлючись на те як кожні 2 - 3 хв зміни змінюються картинки в спотіфаї, я лише слухав музику і гойдався всее! і крапка. '✈' тому можливо мені це допомогло якось але я не знаю, знаєте це дійсно виглядає як щось дике, тіпа ну блін знаєте як в фільмах психи качаютця це майже те саме, я дійсно із за цього комплексую про це знає може ну максимум 4 людини, але мабуть більше я думаю Мама про це росказувала комусь але це вже таке, я гойдаюся коли сиджу, коли лежу на кроваті, коли я відпочиваю я майже завжди це роблю, якщо я спробую це не робити через хвилин 10 мені прям не приємно реально буде наче ломка у наркомана, мені прям якось ну не знаю як це описати ну кароче фігово від цього, тривожний якесь відчуття упущених можливостів отримати приємний ефект від цього, ну і іще щось не зрозуміле, кароче мені просто тяжко це припенити, я можу навіть не заснути якщо це не робитиму, так можна і до ранку пролежати, звісно є виключення такі як сильна втома або щось на цьому рівні важливості для сну, якийсь дискомфорт або щось подібне, тоді так я можу це не робити без сильних не зручностів, ладно не хочу нікого нагружати зайвой інформацією висновок наступний, я без грамотний,душнила, і багато води), мабуть багато хто навіть не дочитає це, підчеркну конкретні питання на які я б в першу чергу хотів би отримати відповідь хоча б якусь але в ідеалі конкретну, 1 чому я це роблю, 2 як цього позбутися, 3 це безпечно?, 4 це нормально? 'тупе питання', 5 чому мені це подобається, 6 чому я це пишу на якомусь форумі в 4:37 ночі, замість того щоб спати, шуткую це не питання я просто дурачок(, все жду хоча б одну відповідь, дякую всім хто прочитав цей треш, Пока.
Питання від: ; Вік: 17
подобається: 0 з 1
консультация психолога
А ЩО КОНКРЕТНО НЕ ТАК?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345144 для Євгеній Мишенко
Багато що, це може бути не дуже безпечно фізично, це дуже дивно і 100% не є нормою в моєму віці, я не знаю як цього позбутися, і взагалі ви мене не зрозуміли в повній мірі...
консультация психолога
цитата:
взагалі ви мене не зрозуміли в повній мірі.
Очень жаль
Як пояснювали, так і зрозумів

психолог онлайн
Вітаю
У вашому листі є відповідь, чому ви це робите:
- звичка таким способом отримувати тілесну насолоду: «це роблю не просто так, знаєте я наче отримую от цього трохи Дефоміну, мені короче трохи приємно це робити, щось типу наркотика»
- дає можливість позбутися зайвих емоцій і відсторонитися від навколишнього світу для вирішення інтелектуальних задач: «якщо я знаходжу якусь кретичну помилку яку я не можу вирішити і зайвий шум, чи світло з вікна, мішає мені відатися повністю на вирішення проблеми я можу просто піти лягки закрити глаза і качатися собі думаючи лише про те що мені дійсно потрібно»
- спосіб заспокоїти себе: «мені це допомагає заснути мене це дійсно успокаює це прям 100% мені стає леше, проще , меньше стресу».
Якщо ви хочете навчитися заспокоювати себе та отримувати задоволення іншим способом, треба працювати над поведінковими навичками: змінити одну звичку на іншу більш комфортну для вас та інших людей. Наприклад, спорт. Це потребує терпіння і достатньо високої мотивації: для чого вам змінювати звичку?
Перед тим як працювати над поведінковими звичками необхідно розвинути здатність символізувати – називати, проговорювати свої внутрішні переживання, зв’язувати тривогу зі словами. Схоже, що зараз ваш психічний апарат розвинутий недостатньо, ви не можете справлятися з тривогою іншим шляхом, тому використовуєте тіло - гойдаєтеся.
Символізація (називання словами) своїх внутрішніх станів – це складна психічна робота. Якщо ви дійсно зацікавлені у змінах, слід звернутися до спеціаліста і пройти курс психотерапії, основне завдання якої як раз і полягає в тому, щоб навчити людину розпізнавати, називати свої емоції, бажання, тривоги, і справлятися з ними за допомогою психічного апарату, без експлуатації тіла.
«3 це безпечно?»
Вважаю, це безпечно. Але дискомфортно для вас, тому що викликає переживання сорому і позбавляє можливості бути у здорових стосунках. Безпечність підтверджується і тим, що з вами за всі роки практики такого способу заспокоювання нічого не сталося. Але це дитячий спосіб, ви вже виросли з нього, він заважає вам жити дорослим життям, тому ви і шукаєте допомогу, задаєте питання.
«4 це нормально?»
У кожного своя норма, це нормально - якщо ваш спосіб заспокоїтися нікому не спричиняє шкоди, в тому числі і вам. Зараз шкода може бути лише в соціальній сфері – ви переживаєте, що подумають про вас люди.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345166 для Євгеній Мишенко
::smile::
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345175 для Вікторія Миколаївна
Дякую
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
чому я це роблю, 2 як цього позбутися, 3 це безпечно?, 4 це нормально?
Нав'язливі дії найчастіше є симптомами психічного захворювання.
Тому вам треба звернутися до лікаря.