Як вирішити цю проблему? Що робити, як діяти в даній ситуації?
Я дівчина. 2 з половиною років тому я познайомилась з дівчиною в інтернеті. Вона виявилась з іншого міста, але це не заважало нам спілкуватись. І ось ми спілкуємось з нею вже третій рік. Ще в початку спілкуванння в мене з‘являлись почуття до неї, в нас навіть були імпровізовані стосунки 3 місяці, яким згодом настав кінець із-за відстані між нами. (Вона на рік старша за мене). І ось зимою 2022-2023 вона розповіла мені про свої почуття описавши кожну деталь. На той момент я була вже закохана в неї 2 роки, тому я відповіла взаємністю. Але через деякий час вона різко все закінчила і зникла з мого життя. Коли я вже майже забула її, вона мені написала і ми почали знову спілкуватись. Але в неї на скільки я знаю вже є хлопець(хоч вони і на межі розриву). Разом з тим вона проявляє до мене ніжність і розуміння в нашому спілкуванні. На днях ми з нею зустрілись вперше за майже 3 роки і можу сказати лише одне, вона неймовірна..Мене переповнює почуття до неї. Вона така ніжна й добра, красива і розумна. Я присвячую їй свої вірші(я загалом пишу вірші, це моє хоббі). Я розумію, що не можу без неї. Але між нами відстань і мало вірогідно, що ми будемо разом. Я ніяк не можу розлюбити її чи забути, перепрошувала багато способів. І обірвати спілкування для мене буде вкрай складно. Я не знаю, що робити і як складеться в майбутньому моя доля. Але на сьогодняшній день я можу сказати одне: 1.Я закохана в одну й ту саму людину майже 3 роки. 2. Я не впевнена в заємності. 3. Між нами відстань і в одному місті ми зможемо бути лише через 2 роки, коли я переїду навчатись в Київ. 4. Я розумію, що в нашому спілкуванні зі сторони її є багато емоційних гойдалок та маніпуляцій, але закриваю на це очі, бо не хочу закінчувати спілкування. Вона буквально найдорожча людина з мого оточення. Я не знаю, що робити і як діяти, я кохаю її…
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
Анастасія Володимирівна Захарова
Доброго дня!
:Я розумію, що в нашому спілкуванні зі сторони її є багато емоційних гойдалок та маніпуляцій, але закриваю на це очі, бо не хочу закінчувати спілкування. Вона буквально найдорожча людина з мого оточення. Я не знаю, що робити і як діяти, я кохаю її…"
Це дуже боляче, коли найдорожча вам людина не відповідає взаємністю і використовує маніпуляції. Мені здалося, що ви наділили цю дівчину якостями, яких насправді в неї не має, а вона собі дозволяє робити вам боляче. Скільки часу ще ви б хотіли продовжити такі відносини?
З ким ви підтримуєте дружні стосунки?
Хто вас підтримує у житті? Чи є у вас довірливі відносини з батьками?
Чи є ще хтось у вашому житті, з ким ви маєте дружні стосунки?
психолог онлайн
Добрий день! Коли знаходишься з людиною на відстані - дуже легко її ідеалізувати. Ви знаєте про неї тількі те, що вона вона показує і розповідає. І єдина зустріч за весь час теж не показує того, яка вона є насправді, нажаль.
Те, що ви взагалі розумієте, що не все так просто - вже добре.
Для того, щоб стало легше треба перевести фокус із неї на навколишній світ. Чім ві полюбляєте займатись? Які ще є хобі окрім написання віршів? Чи є ще хтось, з кім добре спілкуєтесь?
психолог онлайн
Доброго дня! Ваші почуття вас захопили , вони перші? Раніше ви не закохувались ? У вашому віці все на максималках, кохаєш, злишся, сумуєш. Ви маєте розуміти, що ваші гормони можуть заводити вас в оману.
Шукайте куди переключити цю енергію, ці почуття. Творчість, малювання, танці, створення чогось, театральні виступи. Коли знайдете, потрохи почне ставати легше.
Можливо ви любите образ який створили, тому що спілкування на відстані оманливе. Люди фантазують, і додають риси, яких немає. Тому так багато є передач, де люди знайомляться в мережі, а коли зустрічаються розуміють, що людина не така.
Рекомендую намалювати свої почуття, до цієї дівчини, все що буде приходити в голову, це може бути не один малюнок. Пробуйте олівці, фарби.
Шукайте підтримки, вам є з ким поділитися наболівшими почуттями?
Які у вас відносини з батьками?
Чи є у вас друзі? Які у вас хоббі? Ким хочете стати?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344597 для Ирина Николаевна
Я б хотіла продовжувати спілкування, але без маніпуляцій. І я розумію, що з часом це так чи інакше закінчиться. В мене не дуже багато друзів, загалом лише знайомі. В мене була подурга з якою я товаришувала з дитинства, але я їй повністю не довіряла. А минулого місяця я дізналась, що саме вона розносила плітки про мене по нашому містечку серед інших підлітків. І тепер мало хто хоче зі мною спілкуватись, так як довіряють їй. В мене є товариші з якими я можу піти погуляти, але я не можу назвати їх друзями. Для мене поняття «дружба» це щось таке, що піде зі мною і в доросле життя. Мене підтримують мої знайомі з інтернету. На диво, я довіряю набагато більше новим знайомим в інтернеті, аніж добре знайомим в житті. Мої відносини з батьками нейтральні. Іноді сваримось, але швидко миримось. Я розповідаю їм напевно 2/3 зі свого життя, інше довірити не можу. Так як знаю негативну думку їх щодо тої чи іншої ситуації і боюсь їхнього осуду.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344610 для Анастасія Володимирівна
Коли в мене є натхнення я пишу вірші. Вливаю в них всі свої емоції і мені стає легше. Також я займалась вокалом, але зараз в нас вже канікули. Ще я люблю робити різні макіяжі, люблю готувати, слухати музику. Напевно немає тієї людини з якою я добре спілкуюсь. По факту знайомих багато, але назвати їх друзями не можу
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344611 для Надія Іванівна
Так, це мої перші почуття і я раніше до того не закохувалась. В мене багато знайомих, але я не можу їх назвати друзями. Мені набагато легше довіритись комусь з ким я знайома пару годин в інтренеті, аніж з кимось знайомим в житті. В мене нейтральні відносини з батьками. Іноді сваримось, але гвидко миримось. Мені здається, що так у всіх. Я розповідаю їм дещо, але більшість ні. Тому що я знаю їх негативне ставлення до тої чи іншої ситуації та боюсь їхнього осуду. Скоріш за все в мене немає друзів. Так, в мене є ті з ким я можу піти погуляти яи поспілкуватись, але назвати їх друзями не можу.В мене була подурга з якою я дуже добре товаришувала, хоч повністю не довіряла їх. А місяць тому я дізналась, що вона розпускала про мене плітки. І тепер мені дуже складно знайти когось в своєму місті. Я раніше займалась малюванням, зараз вже наскучило. Також я ходжу на вокал, але зараз в нас канікули. Займаюсь макіяжами та кулінарією, пишу вірші. Я хочу стати акторкою. Це моя мрія вже не перший рік. Але мої батьки проти цього і не хочуть, щоб я поступала в Карпенка Карого. Вони хочуть, щоб я поступала на облік і оподаткування. А я не хочу пов‘язувати своє життя з цифрами і кабінетом, але вони того, на жаль, не розуміють
психолог онлайн
Анастасія Володимирівна Захарова
Рекомендую піти до театрального гуртка, є державні гуртки, не дорогі. Пошукайте у вашому місті. Наприклад у моєму місті є "Центр творчості та юнацтва", "Сонях", щось таке має бути і у вашому місті.
Так ви зможете спробувати себе як акторка, розширене коло спілкування з живими людьми, і зможете переключити свою енергію, думки.
Рекомендую малювати, малюйте свої думки (будь які), настрій, те що надихає.
Малювання як і театр, акторство, написання віршів, несуть терапевтичний ефект.
Якщо вам потрібна допомога, обо підтримка, або щоб хтось вислухав, зверніться до шкільного психолога, це ви можете зробити самостійно.
психолог онлайн
З ваших повідомлень я розумію, що ви дуже тендітна натура, емоційна, творча. І тому всі ваші почуття ви переживаєте сильно - печаль, радість, закоханість.
Для того, щоб провести аргументи батькам, можна попросити пройти профорієнтацію у психолога. Можливо це допоможе батькам краще вас зрозуміти, і прийняти, що ви людина творчої професії у майбутньому.
Можливо, якщо ви знайдете акторську майстерню у своєму місті, про яку написала Надія Іванівни вище - ваші батьки побачать ваш талант на виступі.
А ось що стосовно ваших стосунків з дівчиною - треба зараз розширити свою увагу на інше, займатись цікавим для вас. Щоб трошки спокійніше реагувати, і був час подумати.