як діяти, коли подобається людина своєї статі?
вітаю! вже декілька років я свідомо живу, як бісексуальна людина. я задивлялася на жінок, але щоб прям сильної симпатії не було, Тільки миттєве захоплення.
але все змінилося, коли я переїхала за кордон і пішла в школу. у нас є дівчина, яка проходить практику і старша за мене на два роки. вона проводить у нас уроки три рази на тиждень, де ми граємо в ігри. спершу мені вона геть не сподобалася, але згодом, коли вона більше розкрилася, я подивилася на неї з іншого боку. в перші дні я думала про неї 24/7, тоді все менше і менше. зараз я думаю все з таким же запалом, але не так часто. проте, є дещо, що дуже хочеться, але не виходить- я хочу бачитися з нею частіше. також мені хочеться взяти її руку і це бажання мене переслідує кожен раз, як з'являються думки про неї.
що мені робити з цим? просто перечекати? я б сказала їй про свою симпатію, але боюся, що вона може бути такою ж миттєвою, як і минулі симпатії до хлопців. я за свої 16 років "закохувалася" на тиждень, а тоді забувала. також я ні разу, ні з ким не зустрічалася. як мені ліпше діяти в цій ситуації?
дякую за увагу, буду з нетерпінням чекати ваших порад!
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
як мені ліпше діяти в цій ситуації?
Поки що треба
цитата:
просто перечекати
Тому що ця симпатія
цитата:
може бути такою ж миттєвою, як і минулі симпатії до хлопців. я за свої 16 років "закохувалася" на тиждень, а тоді забувала
психолог онлайн
Наталія Андріївна Гапоненко
Надія Іванівна Шулюк
Доброго дня, Каріно!
Закоханість в людину будь-якої статі - це, зазвичай, дуже хвилююча подія.
Психологи не мають права давати прямих порад про те, що робити, тому що тільки Ви маєте право приймати таке рішення.
Але якщо подумати,чого б Вам особисто хотілося? Якщо б Ваш друг або подруга опинились у схожій ситуації, що б Ви порадили їм?
У когнітивно-поведінковій психології є схема прийняття рішень. Берете папірець і ділите його на чотири однакових за розміром квадрати.
Називаєте їх:
- Що станеться, якщо я це зроблю?
- Що станеться, якщо я це НЕ зроблю?
- Чого НЕ станеться, якщо я це зроблю?
- Чого НЕ станеться, якщо я це НЕ зроблю?
Подумайте про можливі наслідки зізнання у коханні дівчині і про речі, яких Ви себе позбавите, якщо не зізнаєтеся, і робіть вибір. Квапити себе не треба, дайте собі стільки часу, скільки потрібно.
Щодо плинності емоцій - то це нормально. Коли ми закохуємось у хлопця чи дівчину, то спочатку ідеалізуємо людину, а потім співставляємо ідеал у голові з реальністю і можемо охолонути емоційно. Саме для тривалої любові треба познайомитися з людиною ближче і дізнатися, як Вам з нею.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342073 для Марія Радченко
вельми вдячна вам, Маріє!
психолог онлайн
Здається, відповідь Ви уже знаєте