Умовна любов?
Доброго дня.
Коли я ображаюся на чоловіка, злюся або ревную, і не можу йому спокійно висловитися, в мене зникають почуття. Тобто я не відчуваю любові, а відчуваю злість, образу чи відразу.
Ці негативні емоції і відсутність любові в мене поступово наростають коли накопичуються ситуації, в яких я або стримую себе і не обговорюю, або якщо я висловлююся, а він у відповідь нападає, наприклад звинувачує мене, докоряє.
Любов в мене нестабільна, але деколи це почуття дуже сильне і тепле, з ніжністю, турботою, розумінням, відданістю, пристрастю.
''Умова'' любові – це якщо наприклад я висловилась про те, що мене турбує, і чоловік це взяв до уваги, відповів з розумінням, якщо проблема в якомусь його вчинку, то пояснив чому зробив так. І також дуже бажано + до цього щоб після конфлікту не відвертався, а залишався приязним і уважним.
Крім цього для мене важливо, щоб він виконував прохання, щоб це було щиро, щедро, а не через не хочу, також щоб заявляв про свої потреби у вигляді прохань, щоб я теж могла робити щось для нього важливе. Щоб цінував і потребував мене.
Ці фактори співпадають не часто.
А ще іноді сильне почуття любові в мене з'являється коли ми в розлуці, наприклад коли він кілька днів у відрядженні. Але якщо при зустрічі він не проявляє тепла до мене, то мої теплі почуття обертаються розчаруванням.
Це не просто виміряти однозначно, але стани ''люблю'' і ''не люблю'' проявляються в мене приблизно 50/50.
Мої почуття здебільшого досить сильні і щирі, коли я люблю, то не розумію, як я могла не любити. Коли не люблю, то думаю що не можу з ним бути і даремно я одружилася, думаю про розлучення. Спокійні рівні почуття в мене не часто.
Болісно переживаю, коли ми з ним не на одній хвилі. А на одній хвилі ми не часто.
Які з моїх почуттів справжні? Мені здається це не нормально, що я не можу відчувати одне почуття до однієї людини тривалий час, а постійно переключаюсь.
Чи можливо щось змінити в собі, чи в своїй поведінці, щоб почуття були більш стабільними?
Ця нестабільність заважає нормально планувати життя. Наприклад, я не знаю, чи мені ремонтувати квартиру, в якій ми проживаємо разом (в цьому є потреба для повноцінного життя), чи мені збирати гроші на окрему квартиру щоб розійтися?
Просто так, коли в мене немає конкретної цілі, я не можу робити щось більше, ніж виживати. Хоча розумію, що могла б, розвиваючи будь-яку з ніш, в яких в мене хоч щось вдавалось. Думаю що я доволі здібна, але ''лінива'', точніше розсіяна, роззосереджена, і це заважає.
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Наталія Андріївна Гапоненко
Наталия Горская
Добрий день! Ви питаєте, які з ваших почуттів справжні? Всі почуття, що ви відчуваєте справжні і вони ваші. І любов, і злість, і образа, і відраза, і усі інші. Ви насправді можете відчувати усі ці почуття до свого чоловіка. Так само і ваш чоловік може відчувати до вас різні почуття. Це нормально і називається словом амбівалентність. Маю гипотезу, що саме амбівалентність почуттів до коханого чоловіка вас спантеличує і викликає сумніви, а чи справжня то любов у нас?! Так буває. Виправляється прийняттям усіх своїх почуттів і емоцій і дозвіл чоловіку мати і відчувати різні почуття і емоції до вас. Прийняття своїх почуттів і емоцій, а також здатність витримувати амбівалентність - це не ціль, а процес навчання. Допомагає в цьому психотерапія індивідуальна і сімейна.
З повагою, Олена Мороз.
психолог онлайн
Розібратися краще допоможе психотерапія. Рекомендую вам почитати про типи прив'язаності, а саме уникаючу прив'язаність і подумати чи це про вас. Часто таке ставлення родом з дитинства.
На разі можна прийняти той факт, що подружнє життя не є чорнобілим, в ньому можуть бути різні періоди, можна віжчувати різні емоції і дозволити партнеру відчувати різні емоції також.
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Які з моїх почуттів справжні?
Напевне кожне з почуттів справжнє. Мені здається, що у вас є начебто якийсь образ як має бути, а ви налаштовані інакше, можливо тут і виникає конфлікт.
цитата:
Як на мене, то це звичайний результат накопичення злості чи невдоволення або ж знецінення іншим ваших почуттів.
Чому ви вирішили написати сюди зараз? Яка ваша поточна потреба?
психолог онлайн
Добрий день, Ryta!
цитата:
УМОВНА ЛЮБОВ?
Тема начебто про любов, яка живе лише за певних умов, але ж насправді вона набагато ширша, адже торкається вашого внутрішнього способу існування -
цитата:
Це ваше відверте зізнання про два полюси, про крайнощі. І, мені здається, що воно звичне для Вас. Напевно, зародилось не сьогодні. І відображає емоційну складову вашої моделі побудови близькості. Мушу зізнатися, доволі обмеженої у своїх можливостях, бо малює чорно-білий світ зі всіма вадами його категоричності. Там відсутня мінливість і прийняття різноманіття, які є невід'ємними рисами процесу життя і стосунків загалом. Або так, або ні.
Може, пригадаєте, коли зародилось оце бачення і позиція в цілому?
Відредаговано автором 10-05-2023 15:51:11
психолог онлайн
Доброго дня.
З прочитаного мені видається що ви трохи заплутались у собі.
І друге- вас лякають емоції, почуття які негативні.
Подивіться ширше на ситуацію:
1. Загалрм стосунки з чоловіком. Що не так для вас і як їх змінити. Як на мене тут саме комунікаційна сфера трохи страждає.
2. Ваші почуття.
Що для вас любов? Про що це?
Як це?
3. Ваші бажання.
Чого ви хочете? Чого боїтеся?
На чому базуються сумніви..однозначно на страхах.
Які вони?
4. Ваше відношення до себе.
Що можливо варто змінити? Надчим попрацювати.
психолог онлайн
Наталия Горская
Вітаю.
Скільки Ви разом з чоловіком?
Коли зявились сумніви стосовно почуттів до чоловіка?
Абзац "умова любові" доволі чітко сформульований. Ваш чоловік про це знає? Як проходить Ваша комунікація?
Мені здалося, що Ви маєте забагато очікувань від свого чоловіка, та дуже залежите від цих стосунків. Тобто, Ви щось робите ( або не робите) в залежності від того, який період у Ваших стосунках-любові або нелюбові.
А як нарахунок свого особистого життя, своїх інтересів, планів, не пов'язаних з чоловіком? Воно є?
консультация психолога
люди діляться на дві категорії: "хороші" та "різні". Перші роблять нам завжди добре, а решта всі інші.
В мене питання: "А навіщо ви ображаєтесь? з якою ціллю?
обіда це очікування які не справдились (досада), з перенесенням відповідальності (через тебе). це маніпуляційний спосіб отримати те, що хочеш. обіда завжди нечесна, бо жертва завжди призначає обідчика. обіда супроводжується обмеженням в спілкуванні (мовчанка), сенсорна депривація (нема дотиків, ніжності, ласки, сексу) приводить в дію механізми, закладені ще в первобитному суспільсті (діти роблять так само, дай совочок, ах ні, тоді я з тобою не граю), викликають почуття провини, яке в свою чергу ставить під загрозу ваш шлюб. (людину перед якою я винен, чи якій я винен (наприклад гроші і не віддаю) не хочеться бачити, хочеться уникнути. так формуються відчуження в парі).
для того щоб зняти вину, потрібно виконати поставлені вимоги або самому пластаючись перед "жертвою" вияснити та виконати, належним чином. (досить часто питають: що мені зробити, щоб ти мене пробачила). часто жертві потрібно не те, що дадуть за прощення, а саме самоствердження владою над "обідчиком, те як він ухажує, пробує її задобрити.
питання: хто прогнозував? раз прогноз не збувся, то м'яко кажучи - прогноз хреновий. Тоді, чому за хреновий прогноз, хтось має платити?
Крім цього для мене важливо, щоб він виконував прохання, щоб це було щиро, щедро, а не через не хочу.
вам мало того, щоб він робив те, що хочете ви. вам потрібно, щоб він хотів це робити. якщо він нехоче, він винен перед вами. ми не вміємо по команді чи по власному бажанні "захотіти та розхотіти щось". Немає нічого більш корисного в домі, ніж винний чоловік. це підвищує його активність вдень, проте знижує активність вночі.
Кожній людині богом дано право, хотіти та не хотіти. якщо йому неможна чогось не хотіти, і це є умовою вашої любові, тоді лише одне питання: як вам вдалося стати крутіше за бога?
незнаю, мало інформації, є багато питань, але тут такий формат, що по переписці, не бачучи ваших очей, інтонацій та реакцій важко судити про щось. а по тому, що написано: мені здається, якщо попрацювати з ідеалами, системою оцінок, зміниться і сімейна атмосфера. єдине щоб я порадив, це не пиймати рішення на емоціях, коли хвиля емоцій, перекидає човен розуму
психолог онлайн
Всі ваші почуття справжні.
Просто у Вас є певна ілюзія, що коли людина любить, то вона відчуває завжди любов, навіть коли злиться чи ображається.
Але це не так.
Ви можете відчувати негатив в певних ситуаціях, і це нормально.
Коли Ви відчуваєте відстороненість чоловіка, ваші захисні механізми починають діяти і Ви "закриваєтесь", щоб емоційно не було боляче.
Ви можете звернутись особисто до спеціаліста, щоб розібратись в своїх почуттях та внутрішніх установках.
В вашому дописі багато про почуття, але майже нічого про конкретні події, які викликають ваше хвилювання.
Ви хвилюєтесь, що не кохаєте чоловіка.
А що Вам не подобається в стосунках з його сторони?
психолог онлайн
Добрый день!
Если вы хотите, чтобы
цитата:
почуття були більш стабільними
то для этого желательно убрать то, что делает их нестабильными -
цитата:
То есть триггером, запускающим изменение ваших чувств являются обида, злость и страхи, скрывающиеся за ревностью (страх потери отношений).
И если обиду вы можете попытаться уменьшить самостоятельно, с помощью выравнивания баланса "брать-давать", а способы конструктивного отреагирования злости можете найти в интернете, то справиться самостоятельно со страхами (а следовательно, и с ревностью) у вас, к сожалению не получится.
Для этого нужна индивидуальная психотерапия.
Поэтому если хотите
цитата:
змінити в собі, чи в своїй поведінці, щоб почуття були більш стабільними
то можете обращаться ко мне. Я работаю с такими проблемами и могу вам помочь.
психолог онлайн
Оу! яке цікаве питання! От що скажу - з Вами ВСЕ НОРМАЛЬНО. Саме так і люблять - уривками. Але якщо хочете мати окрему квартиру - похвально. На вашому місці я б про це потурбувалась