Зрада чоловіка та прощення
Доброго вечора. Ситуація наступна, 2 роки тому я дізналась, що чоловік з яким я вже понад 10ть років, мені зраджував. Він її кинув, я його простила, тому що дуже кохаю, і заради дітей.
Він робить все що не робив раніше, подарунки, квіти, поїздки, сюрпризи, але...
Я не кайфую від цього!
Я не можу зрозуміти чому. Все що я в ньому весь час хотіла бачити, він почав робити, але я не кайфую. Порадьте що робити.
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Наталия Горская
Доброго вечора.
Справа в тому що коли ми когось прощаємо головою, раціоналізмом, - не завжди паралельно це відбувається в сердці.
І якщо в душі ви все ще переживайте болісні емоції, згадуєте, задаєтеся питаннями "чому, як"..ви дивитися на ці стосунки з призми тієї події, своєї болі,розпачу.
Все гарне, але наче з гірким присмаком.
Як відбулось прощення у вашому випадку?
Чи проговорили? Можливо зверталися до психолога?
Такі події зазвичай міняють стосунки на до та після.
Варто не продовжувати те що було, а почати між вами двома щось нове.З новою якістю, новими цінностями.
Зробити висновки, перезапустити стосунки.
І однозначно прожити і дістати ті емоції і почуття що вас тяготять.
Інше питання - це довіра. Також варто попрацювати щоб її відновити. І кожен раз не виснажувати себе підозрами, це справді спустошує стосунки.
Якщо маєте можливість, оберіть психолога і попрацюйте певний час індивідуально.
психолог онлайн
цитата:
Ситуація наступна, 2 роки тому я дізналась, що чоловік з яким я вже понад 10ть років, мені зраджував. Він її кинув, я його простила, тому що дуже кохаю, і заради дітей.
Доброго ранку. Що Ви відчуваєте до чоловіка, окрім кохання? Як реагували, коли дізнались про зраду?
психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго ранку!
цитата:
По-перше, співчуваю Вам. Дуже образливо і боляче переживати зраду. Потрібно мати силу і велике бажання продовжувати стосунки із зрадником.
По-друге, потрібно з'ясувати важливі обставини і розібратись, що ж, насправді, відбулось.
Це допоможе розглянути мотиви вас обох, виражені чи не виражені емоції, прожиті чи не прожиті вкрай важливі почуття...
Тому декілька питань до Вас.
Як дізнались про зраду? Від кого?
цитата:
Він її кинув
Через який час кинув після викриття?
Чоловік злякався втратити сім'ю? Ви поставили питання руба - або вона, або сім'я?
Він у Вас перший просив прощення чи спочатку Ви заявили про готовніть простити?
цитата:
тому що дуже кохаю
Так, кохаєте. А що відчували до чоловіка, коли дізнались про зраду? Чи була образа? Гнів? Агресія? Чи вдалося ці почуття йому виразити?
цитата:
і заради дітей
Цей мотив начебто природній, але не має бути вирішальним, на мою думку. А на Вашу?
цитата:
Я не кайфую від цього!
На це навіть і не варто сподіватись. В усякому разі на даному етапі. Можливо, згодом, коли в діалозі з психологом розчистите усі завали і бруд, що накопичувався між вами.
До речі, щодо зради. В цьому питанні існує багато різних розбіжностей у ставленні до нього. Хтось вважає, що до зради призводять хибні вчинки обох партнерів і тоді відповідальність лягає так само на обох. А є думка, що схильність зраджувати може бути притаманною одному з партнерів, а другий в такому разі не винний. І він не має права себе звинувачувати в тому, що сталося. Проте, як би там не було - факт зради свідчить про дисгармонію стосунків, яку все ж таки створюють обидва партнери. Тому потрібно йти глибше, ніж формальне прощення одного і "зразкова" поведінка - другого. Із цією проблемою допомагає впоратись сімейний психолог. Звертайтесь.
Відредаговано автором 19-03-2023 09:16:38
психолог онлайн
ДОброго часу доби!
Мені дуже шкода, що Вам доводиться проходити через такий біль ( Зрада ламає одну з фундаментальних опор сімї - довіру. І я повністю підтримую колегу Ирину Терещенко - Ви раціаналізуєте, але справжнього пробачення не відбулося.
Я б радила спочатку зустрітися індивідуально з психологом, щоб розібратися де саме, на чому саме та через що Вам не вдається відпустити ту ситуацію та ментально й емоційно її закрити. А потім пройти цю ситуацію у психолога в парі з чоловіком, бо без нього, його слів, дій, емоцій - Ви не зможете цей процес завершити. Він ініціював цей біль - йому й зцілювати. Це коли пара хоче відновити, відродити стосунки і довіру.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий день.
цитата:
Я не можу зрозуміти чому. Все що я в ньому весь час хотіла бачити, він почав робити, але я не кайфую.
Схоже ви його не простили.
цитата:
Порадьте що робити.
Сходіть на зустріч з психологом індивідуально, офлайн/онлайн немає різниці. Чомусь мені здається, що ви робите вигляд у сім'ї, наче нічого не відбулося... Утримані почуття створюють напругу та штучність у контакті.
Звісно це моя фантазія, бо я не знаю деталей вашого контакту, але простити зраду це не рівно думати, що простити.
психолог онлайн
https://upsihologa.com.ua/izmena---prostit--uyti--ostatsya----kak-12zhemchug.html
Возможно в статье вы найдете ответы на ваши вопросы.
В целом, чтобы остаться вместе после измены и при этом остаться счастливой парой, нужно понять причины измены, разобраться в отношениях - кто как ведет себя по отношению к партнеру и по отношению к себе самому, кому что не нравится, кому чего хотелось бы, а потом уже изменить их. Просто сделать вид, что живем теперь как раньше - не выйдет.
Лучшим вариантом было бы обратиться к психологу - вначале вам, позже к семейному психотерапевту.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Дійсно дуже багато залежить від того, як саме відбувалась зрада і як прощення.
Можна припустити, що всередині Вас є багато чого не винесеного назовні, можливо образи, можливо злість, недовіра, багато чого.
Ви "простили " в тому сенсі, що залишились разом з чоловіком.
Але не внутрішньо.
Можливо Ви відчуваєте, що те, що він почав робити- не настільки важливе тепер для Вас, адже ці всі дії більш поверхневі, скажімо так , певний набір стандартів, які ніби "чекає жінка ".
Вам здавалося, що Вам це потрібно, але на фоні нещирості , можливо, все це видається "притягнутим за вуха" та досить примітивним.
Чи відчули Ви насправді те, що чоловік жалкував про свою зраду, що образив Вас та сильно ускладнив стосунки?
Що хотіли б побачити від чоловіка, щоб відчути, що він дійсно цінує саме Вас?
Чи не втратили Ви повагу до нього, чи не стали сприймати його інакше, ніж раніше?
психолог онлайн
Доброго!
Справа не тільки в тому, що він Вам зраджував, але й у тому, що брехав увесь цей час, а Ви й не помічали.
Тому, закономірна недовіра до
цитата:
подарунки, квіти, поїздки, сюрпризи
А може знову бреше? Може тільки маскується та задобрює?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 337088 для Татьяна Штапова
Дізналась з телефонної розмови, а потім підтвердилося все перепискою у месенджері. Хотілося просто його не бачити ніколи...
Але коли трохи охолола, вирішила з ним поговорити. Він розповів все у малих подробицях, як все завязалось та що він робив і т.п...
Я вирішила дати шанс не тільки йому а й собі...
психолог онлайн
"дати шанс собі" - що це значить?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 337090 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Через який час кинув після викриття? Чоловік злякався втратити сім'ю? Ви поставили питання руба - або вона, або сім'я? Він у Вас перший просив прощення чи спочатку Ви заявили про готовніть простити?
Кинув одразу. Я заставила їй подзвонити і сказати. Хоча він опирався.
Прощення він вибивав тиждень. Склалася ситуація що в нас прорвало опалення, він приїхав полагодити, і ми всю ніч балакали та обсуждали все. Тоді і вирішила дати шанс нашій сім'ї.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339312 для Віталія Юріївна Мельник
Зрозуміти чи є ще почуття та кохання. Тому що до цього моменту, він був для мене всесвітом.
психолог онлайн
цитата:
Але коли трохи охолола, вирішила з ним поговорити.
Що Ви зараз відчуваєте до чоловіка?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339320 для Татьяна Штапова
Наче в глибині душі я його кохаю, але почуттів як раніше немає. І доречі, все пішло на спад після початку війни.
психолог онлайн
цитата:
Зрозуміти чи є ще почуття та кохання.
Ваша справа, звісно, але із досвіду це призводить ще до більшого заплутування. Ви не розумієте себе, і начебто намагаєтеся зрозуміти себе, зближучись з людиною, яка вас зрадила. Не ясно якими почуттями супроводжується цей процес. Тож коли захочете розібратися в цьому і дати собі шанс, зверніться в індивідуальну роботу з психотерапевтом.
психолог онлайн
цитата:
Дати шанс - це не механічна дія. Сам процесс після передбачає кілька варіантів. Перший - просто спостерігати за своїими відчуттями та думками і за тим самим у чоловіка. Такий собі спостережений спосіб.
Інший варіант - працювати над стосунками. Дослідити те, що призвело до зради. Пережити по-новому відчуття. Шукати інші, більш прийнятні шляхи до побудови близькості, але вже на нових засадах - щирості, взаємоповаги, діалогу, відкритості, допомоги. Так, дійсно, з'являється шанс на щасливе життя.
психолог онлайн
цитата:
Це більше про залежність та власні ілюзії, а не про почуття та кохання.
Людина не може бути всесвітом, бо в якийсь момент настане розчарування і штучний "всесвіт" зруйнується, що й відбулося. Ситуація цілком закономірна.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339341 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Ми коли всю ніч обговорювали все, після, проговорювали, що саме сталося, чому він так зробив, яка причина і т.п. І я розумію що я теж винувата в цій ситуації, я повністю зануритися в дітей та битовуху і не давала уваги належної йому, а він зрозумів що його провина була в тому що він мені в цьому не допомагав. І наче все було круто перший рік, він почав допомагати з дітьми, допомагати по дому, сварився мене що я мало відпочиваю, що йому важливий мій відпочинок аніж вечеря і т.п.
Але згодом я почала просто дивитись по іншому на все. Мені наче його ця опіка почала дратувати. І я не можу зрозуміти чому?
психолог онлайн
Опека действительно раздражает. И если муж ругает, что вы не отдыхаете, то это про какую-то родительскую позицию. А вы равноправные партнеры. И место в таких отношениях не опеке, а заботе. Не ругать, а предложить помощь, организовать ее.
психолог онлайн
цитата:
В цій опікі, мабуть, побачили і відчули щось не щире. Люди так швидко не змінюються настільки суттєво як ваш чоловік. Його гойдануло з одного полюсу на протилежний. Поваги така поведінка навряд чи здатна викликати.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339419 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Він сварить, при цьому, коли в нього є можливість, робить так щоб я відпочивала. Забирає дітей, щоб я виспалась, готує та прибирає, відводе нас в кафе.. він піклується і далі, але я не можу зрозуміти чому я і надалі не отримую задоволення від цього? Моєї єйфорії хватило на рік. Зараз я не відчуваю до нього тих почуттів як раніше.
Але дуже хочу, щоб вони були! Відчуття що я їх просто виронила, і не можу знайти...
психолог онлайн
цитата:
але я не можу зрозуміти чому я і надалі не отримую задоволення від цього?
Відповідь проста - всередині сидять почуття від наслідків зради. До того ж, порушена ваша модель сприйняття чоловіка, зруйнований його образ "всесвіту", який ви свого часу створили і до якого звикли за довгі роки. На зараз ця модель не працює, а іншої у вас нема(!) Ось в чому справа. Ви ще на знаєте, а тому і не вмієте сприймати чоловіка як рівну собі людину - з чеснотами і вадами водночас.
Вважаю, що на часі пошук і побудова іншого сценарію ваших стосунків в цілому.
цитата:
Моєї єйфорії хватило на рік. Зараз я не відчуваю до нього тих почуттів як раніше.
Здається, ейфорія була певним компенсатором душевного болю внаслідок зради. Але вона минула. А що далі - відповіді нема. Як нема відповіді, як далі?
І марно сподіватись на повернення ТИХ почуттів. Їх уже ніколи не буде і відомо через що - змінилася реальність і змінилась модель ваших відносин. В новій моделі, яку ви збудуєте, будуть інші відчуття та інші відтінки емоцій.