Емоційна зрада
Не можу змиритись з емоційною зрадою чоловіка.Пару раз зустрічався з колишньою,розказував як погано ми живемо,заради дітей.(хоч ми і справді жили не найкраще...скандали ,спали окремо,розмови тільки на побутові теми).після прохань не зустрічатися з нею,він сказав що нічого в цьому страшного він не бачить,бо він це робив просто щоб з кимось поговорити...без ніяких інших думок....Однак коли я йшла з ним на примирення .на питання чи хоче бути зі мною він відповів що не знає,бо жити таким життям як ми жили не хоче.Тепер завжди в голові прокручую...можливо він хотів бути з іншою,та не наважився?бо у нас же діти...
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
Тепер завжди в голові прокручую...можливо він хотів бути з іншою,та не наважився?бо у нас же діти...
Во многих семьях отношения со временем претерпевают своих изменений. В Вашем случае он выбрал Вас, а не прошлые отношения. Важно поговорить с мужем о том, что сейчас не получается и после чего это началось. Если не получается самостоятельно, то можно обратиться к специалисту и разобраться
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336078 для Ольга Владимировна Головченко
Зараз все добре,як мені здається.Але чомусь думки про те що він говорив що не знає чи хоче бути зі мною не дають спокою..
психолог онлайн
Стоит смотреть на проблему чуть глубже.
Вы пишите, что
цитата:
скандали ,спали окремо,розмови тільки на побутові теми
С этим и разбираться надо, а не то, что муж с бывшей поговорил.
Да и примирение это часто такое себе закрывание глаз на проблему и наклеить пластырь на глубокую рану. Временно поможет, но в целом толку 0.
Нужно разбираться в том, как складываются отношения, почему, кого что не устраивает, как это исправить и по другому научиться строить отношения, общение.
Идеальным вариантом была бы семейная терапия.
По какой причине вы ругались с мужем?
Почему спали порознь?
Как давно вместе? Какой возраст детей?
Доповнення від автора
Сварки були з різних причин,сама знаю що в багатьох випадках саме я їх заводила.І саме я не хотіла спати з ним,хоч він і не раз просив спати разом(
І лише коли зрозуміла що я можу його втратити...тільки ж тоді і заодно зрозуміла ,як сильно я його люблю....та чи не спізнилася я
психолог онлайн
А подробнее про ссоры напишите пожалуйста
Что ценного в отношениях?
Что не нравится?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336086 для Валентина Михайловна Жемчужникова
10 років разом,за ці роки вже раз встигли розбігтися(по моїй вині,бо він образив словом,а я вигнала), потім і знайшлась ця "колишня".Історія з колишньою була не довгою,знову ми зійшлися.Після розлуки перший час все було добре,потім знову все пішло в низ...дратувало як він їсть,що мало часу приділяє,що не може піти на перший дзвоник до дітей і т.д
психолог онлайн
Что ценного в отношениях?
Что не нравится?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336089 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Підтримка....я знаю що він завжди мене підтримає,хоч я і не права.Любов...з цим словом я уже й сама заплуталась.Не подобалось завжди лише те що мало часу приділяв саме мені...
психолог онлайн
В чем выражалась поддержка мужа?
Мало времени уделял вам. Это сколько?
И сколько и в каком виде нужно для вас, чтобы вы чувствовали себя хорошо?
Доповнення від автора
Особливо підтримка у прийнятті рішень...от я кажу треба червоні шпалери,а він каже краще може білі,ні червоні...ну якщо кажеш що червоні,значить беремо червоні.Це такий приклад із самих легких...Звичайно ж допомога моїм рідним ,коли вона потрібна,а я не взмозі.А от часу хотілось для себе більше,я говорила про це,але він завжди відповідав"я ж для вас стараюсь більше працювати,щоб у вас все було".А мені хотілось просто щоб день посидів біля мене
психолог онлайн
В примере с обоями вы описываете, как по мне, не поддержку, а скорее, что муж уступает вам.
Это немного разное
А зачем вам, чтобы муж день сидел возле вас?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336096 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Не знаю... просто інколи хотілось день просидіти разом перед телевізором... Хоча, що я від нього чекала цих посиденьок,коли спала в іншій кімнаті
психолог онлайн
Как вы проводите вечера, выходные?
Доповнення від автора
Зараз разом,ввечері цікаві фільми,розмови.На вихідних звичайно кожен тиждень по ресторанам не ходимо,але на прогулянку стали вибиратися частіше.У нас просто вихідні рідко співпадають.
психолог онлайн
А кроме времени вместе, которого не хватает, вас все устраивает?
А знаете ли, что мужу не нравится?
Обсуждали ли вы с мужем ваши отношения?
Доповнення від автора
Чоловіку не подобається що можу зробити з мухи слона,дуже гостро можу реагувати на всі сварки,прям до образливих слів.Не любить коли не прислухаюсь до його думки.Кожен з нас тягне ковдру на свою сторону,бо хоче бути головнішим. До того моменту з колишньою ми рідко говорили про наші відносини,почуття...жили як жили.Ми звикли тоді жити "кожен сам по собі"((( він завжди говорив що я його не поважаю...
А зараз мені крім часу тоьрібна лише його любов
психолог онлайн
А зачем вам быть главной?
В чем именно вы хотите быть главной?
Доповнення від автора
У кожного свій характер,просто люблю щоб все було по моєму.Але він також це любить
психолог онлайн
А если не по вашему, то что тогда?
Что с вами происходит? Какой вы себя чувствуете?
Семья это одна команда, а не соревнования, кто кого переиграет и кто главный.
Вы в семье одна?
Какие отношения с родителями?
Какие отношения между ними?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336109 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Ні,я в сім'ї не одна,чоловік також має сестру.У сім'ї його батьків завжди була гармонія,а от у моїй завжди були сварки.Можливо від них це й перейняла
психолог онлайн
А почему вы выборочно отвечаете на вопросы? На оставшиеся очень сжато
психолог онлайн
Здравствуйте, Vira!
цитата:
все добре
Вас устраивают те отношения с мужем, которые есть сейчас?
Или Вы хотите, чтобы он изменился, потому что Вам
цитата:
потрібна лише його любов
?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336147 для Светлана Владимировна Киселевская
Ось саме проблема в тому,що у нас зараз все добре,слова ніжності ,любові.Повага....як наче вдихнули глоток свіжого повітря.Все влаштовує.Та моя проблема в тому що не можу зрозуміти чому в минулому він зукав зустрічі з колишньою?чому саме з нею хотілось поговорити?навіщо розповідав їй як погано ми живемо?може це ще почуття??
Доповнення від автора
Чому коли я шла на примирення на питання чи хоче бути зі мною?відповідав"не знаю,та жити так як ми жили не хочу".Можливо він просто не хотів залишитись зі мною?та вже склалося як склалося?
психолог онлайн
цитата:
Ось саме проблема в тому,що у нас зараз все добре,слова ніжності ,любові.Повага....як наче вдихнули глоток свіжого повітря.
Так если у Вас сейчас все хорошо, зачем же возвращаться к прошлому?
цитата:
чому в минулому він зукав зустрічі з колишньою? може це ще почуття??
цитата:
Можливо він просто не хотів залишитись зі мною?
У Вас есть страх?
Чего Вы боитесь?
Доповнення від автора
Я завжди піднімаю цю тему....питаю у нього ,чому?він каже що з сім'ї йти не збирався,це були звичайні зустрічі на каву.Так...я боюсь він зі мною ради дітей,що не я є тою яку б він хотів бачити поряд.Бо я ніколи не думала що він скаже мені що сумнівається у наших відносинах.Ці слова мене налякали
психолог онлайн
цитата:
я боюсь
Это всего лишь страх, который не дает Вам возможности объективно оценить происходящее.
цитата:
на питання чи хоче бути зі мною він відповів що не знає,бо жити таким життям як ми жили не хоче.
Он мог быть обижен и поэтому тогда так Вам отвечал.
А с другой стороны эта фраза является манипуляцией.
Муж "цепляет" Вас на крючок Вашего страха (страх потери) и тем самым заставляет меняться.
цитата:
Я завжди піднімаю цю тему....питаю у нього ,чому?
Зачем Вы это делаете?
Такими вопросами Вы демонстрируете ему свою неуверенность.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336163 для Светлана Владимировна Киселевская
Питаю,бо завжди думаю що випливе якась правда.Можливо шукаю якусь іншу відповідь на питання чому бачився з нею? Хоч і сама боюсь цієї відповіді,якщо вона буде іншою
психолог онлайн
цитата:
Хоч і сама боюсь цієї відповіді,якщо вона буде іншою
Вы правильно этого боитесь.
Недаром же в народе существует поговорка «меньше знаешь — крепче спишь».
цитата:
Можливо шукаю якусь іншу відповідь на питання чому бачився з нею?
Ваш муж и сам может не знать ответ на этот вопрос, а Вы столько времени мучаетесь сами и мучаете его.
Может Вам уже пора уже убрать страхи и вернуть уверенность в себе?