Дівчина
З дівчиною роз‘їхалися на місяць по різних містах,спілкувалися,все було добре,я надурив її що лечу в іншу країну,а сам хотів зробити сюрприз,приїхав до неї,а вона вже з іншим.хоча вона казала що кохає і ніколи не зрадить і не кине.Але питання не в цьому,вона коли ми розмовляли говорила все в подробицях,що з ним «робила».розвела ноги і сказала:на потрогай «там» ще змазка від презерватива залишилась.
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Доброго вечора. Підкажіть будь ласка яке питання ви хотіли б задати психологам?
психолог онлайн
цитата:
Але питання не в цьому
А в чем заключается Ваш вопрос?
цитата:
вона коли ми розмовляли говорила все в подробицях,що з ним «робила».розвела ноги і сказала:на потрогай «там» ще змазка від презерватива залишилась.
Вас интересует, зачем это она Вам говорила?
Или по какой причине Вы все это слушали?
психолог онлайн
Добрий вечір. Як вийшло так, що ви слухали ці Подробиці? Коли ви описуєте подробиці психологам, чого ви прагнете?
Яке у вас питання до психологів сайту?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336546 для Светлана Владимировна Киселевская
Для чого вона таке сказала.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336547 для Віталія Юріївна Мельник
Питав чи має вона когось,і тут вона видала це.
Питання зрозуміти чому і для чого
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336540 для Ирина Терещенко
Чому так,якщо можна просто сказати в мене інший.
психолог онлайн
Ирина Терещенко
цитата:
Чому так,якщо можна просто сказати в мене інший.
То й запитайте в неї. В чому проблема?
Психологи ж там не були, свічку не тримали і не ковтали разом з Вами оті подробиці інтиму.
психолог онлайн
цитата:
Питання зрозуміти чому і для чого
Я не розумію ваше питання. Уточніть його, будь ласка
психолог онлайн
Нiна Iванiвна Уенем
Владимир Анатольевич Тарасенко
Збочень у людей багато...
Але питання не в тому, що це за збочення таке у дівчини і чого вона так, а в тому, що це для Вас?
Що відчули, коли почули ті подробиці, які не питали? Що відчули до дівчини? І що це було для Вас?
психолог онлайн
цитата:
Питав чи має вона когось,і тут вона видала це.
Питання зрозуміти чому і для чого
А що зміниться для вас, якщо ви зрозумієте, чому і для чого?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрый вечер!
цитата:
З дівчиною роз‘їхалися на місяць по різних містах,спілкувалися,все було добре,я надурив її що лечу в іншу країну,а сам хотів зробити сюрприз,приїхав до неї,а вона вже з іншим.хоча вона казала що кохає і ніколи не зрадить і не кине.
Скажите, а как долго Вы были в отношениях? Это были Ваши первые отношения или нет? Сложно сказать по какой причине Ваша девушка так поступила, это может знать только она сама. Вы можете сейчас подумать о себе и для чего Вам нудны эти отношения? Вы пытались обсудить эту ситуацию со своей девушкой?
психолог онлайн
цитата:
Для чого вона таке сказала
Вариантов, по какой причине она это сказала, может быть очень много.
Начиная с того, что хотела Вам сделать больно и/или имела желание проучить Вас и заканчивая тем, что намеревалась поскорее отделаться от выяснения отношений с Вами.
цитата:
Чому так,якщо можна просто сказати в мене інший.
Если бы она не испытывала бы к Вам никаких чувств, то вероятнее всего так бы и поступила.
А так, получается, что у нее по отношению к Вам - "от любви до ненависти один шаг".
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336562 для Павел Леонидович Басанский
Відчував,що вона ображена на мене,і що все те,що вона говорила брехня.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336566 для Ольга Владимировна Головченко
Ми разом були недовго,8 місяців.
Це другі мої довгі відносини.Говорив з нею про це,нуль,не хоче й згадувати.
Вибачилась смскою,писала що мучається через це.Не сильно вірю їй
психолог онлайн
цитата:
Тобто брехала, щоб зробити Вам боляче? Можливо.
За що саме ображена? Велика провина?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338929 для Павел Леонидович Басанский
Ну я сам не подарунок,можу нагрубити.З її слів,я часто обзивав,хоч кожний раз вибачався,і це було не так,що я тіки це і говорив,а між слів.Ще одна причина,що я не хотів працювати по довгу на роботі(12 годин).В нас були проблеми з фінансами,але бюджета нашого хватало,щоб подорожувати,і т.д.
психолог онлайн
Знаєте, подарунки знаходяться в спеціальному магазині - магазині подарунків)), а ми всі - живі люди, зовсім не ідеальні і не ангели.
І як би сильно Ви не завинили, брехати ж було зовсім не обов'язково, правда? Тим більше, що брехня - не є способом покращення стосунків, а навпаки руйнує їх. Просто вона схильна до цього, брехливість - її риса характеру.
А як можна довіряти такій людині? А БЕЗ довіри здорових стосунків не побудувати.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339045 для Павел Леонидович Басанский
Тут я з Вами згоден.
Говорив з нею,щойно.Так сказать ні про що)Вона з ним з‘їхалася(квартиру має)говорила,що хочуть поїхати до її мами,він сильно хоче з нею познайомитись.І це все після місяця знайомства)))
психолог онлайн
Мабуть в них обох є якісь важливі підстави для цього.
Але що Вам з того? Чого Вас це так бентежить?
Припускаю, що є глибока образа на неї. Якщо так, то з образою варто попрацювати та врешті решт відпустити.
Бо тільки змучите себе.